tijdje terug hebben we een ronde zuidwesten gedaan en veel gehad aan dit forum voor de highlights. Nu bedacht een korte ronde (16 dagen) te doen in het noordoosten, wederom voor highlights maar heb weinig tijd om te beslissen over de route want het is al over drie weken.
Nu vind ik het in het noordoosten wat moeilijker allemaal omdat de ronde in het zuidwesten lekker afgebakend is (iedereen rijdt zo'n beetje hetzelfde landgs GC - MV - LV etc.)
Ik heb iets gepland als onderstaand maar weet niet wat de do and don'ts zijn: (plaats achter datum is de overnachting naar volgende datum
26-aug NYC
27-aug NYC
28-aug cape cod
29-aug boston
30-aug hanover of conway (white mountains)
31-aug hanover of conway (white mountains)
1-sep quebec
2-sep montreal
3-sep ottawa
4-sep Kingston
5-sep Kingston
6-sep toronto
7-sep niagara falls (on the lake)
8-sep lancaster
9-sep washington
10-sep washington
11-sep terugvliegen aan het einde van de dag vanaf newark
Overigens zijn we vorig jaar op weg naar hawaii (daar getrouwd
paar vraagjes voor degene met tips:
- white mountains lijkt me mooi maar weet niet of conway of hannover goede uitvalsplekken zijn? andere aanbevelingen welkom!
- Ik weet niet zeker hoe ik de canadese steden moet inschatten. Ik heb ze nu eigenlijk allemaal op de planning staan (vinden het niet zo heel erg veel te rijden) maar ben ook bereid een stad in te ruilen voor een extra dag elders.
- ik hoorde al watkins glen state park, kingston thousand islands maar verder nog mooie mustsees op natuur gebied?
- welke wegen zijn aan te bevelen? (scenic routes)
- NF - lancaster lijkt me een hele rit. Misschien dag kingston (niet nodig?) inruilen voor tussenstop in de buurt van watkins glen state park?
thanks alvast!