Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huwelijksreis Noordoosten!
-
- Amerika-ontdekker
Huwelijksreis Noordoosten!
Voor onze huwelijksreis willen wij een road trip maken.
We gaan 15 dagen op reis en willen de eerste 10 vooral rust & natuur en en de laatste 5 dagen willen we in elk geval Portland ME, Salem MA, Boston MA, Providence RI en Stonington CT zien.
op deze kaart is de rough draft te zien van onze reis. We beginnen in Herndon VA waar we gaan trouwen en eindigen in Sterling VA waar we gaan wonen.
Zoals te zien is willen we de natuur opzoeken in upstate NY en daarna naar de havens van ME gaan.
Dit is het gedeelte waar ik advies nodig heb.
Ik heb een West coast road trip gemaakt van 1600 miles maar toen was ik alleen, dit heb ik in een week gereden met gemak. Dit keer willen we niet meer dan 3-5 uur per dag rijden en de laatste 5 dagen willen we aan de steden besteden. de eerste 10 dagen hebben we dus tijd voor rust.
Mijn vraag is wat is realistisch en wat mogen wij absoluut niet missen?
Voel je vrij om de kaart aan te passen en de link opnieuw te plaatsen.
We gaan 15 dagen op reis en willen de eerste 10 vooral rust & natuur en en de laatste 5 dagen willen we in elk geval Portland ME, Salem MA, Boston MA, Providence RI en Stonington CT zien.
op deze kaart is de rough draft te zien van onze reis. We beginnen in Herndon VA waar we gaan trouwen en eindigen in Sterling VA waar we gaan wonen.
Zoals te zien is willen we de natuur opzoeken in upstate NY en daarna naar de havens van ME gaan.
Dit is het gedeelte waar ik advies nodig heb.
Ik heb een West coast road trip gemaakt van 1600 miles maar toen was ik alleen, dit heb ik in een week gereden met gemak. Dit keer willen we niet meer dan 3-5 uur per dag rijden en de laatste 5 dagen willen we aan de steden besteden. de eerste 10 dagen hebben we dus tijd voor rust.
Mijn vraag is wat is realistisch en wat mogen wij absoluut niet missen?
Voel je vrij om de kaart aan te passen en de link opnieuw te plaatsen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Huwelijksreis Noordoosten!
Mijn eerste reactie: je wilt veel te veel in te korte tijd. Je hebt een aantal metropolen op je route staan en natuurlijk kun je even zwaaien en dan weer door, maar dat zou zonde zijn. Het oosten van dit land is heel anders dan het westen met zijn uitgebreide niemandslanden, er is op korte afstanden van alles te beleven.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-ontdekker
Thanks!
Je bedoelt de laatste 5 dagen? Het is ook zo verleidelijk : o)
Je bedoelt de laatste 5 dagen? Het is ook zo verleidelijk : o)
Dan doe je 1 dag per stad? In Boston alleen al kun je 4 dagen doorbrengen 

-
- Amerika-ontdekker
Ugh, er is teveel te zien! : o)
Misschien moet ik de laatste 5 dagen overwegen om minder steden te bezoeken.
Boston staat wel heel hoog op het lijstje van steden die ik absoluut wil zien.
Misschien moet ik de laatste 5 dagen overwegen om minder steden te bezoeken.
Boston staat wel heel hoog op het lijstje van steden die ik absoluut wil zien.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1590 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 23 Reacties