Op 1 oktober vertrekken wij met 10 personen naar NEW YORK, hier zullen wij 3,5 dag verblijven waarna we doorvliegen naar Ford Lauderdale en daar een 3 weekse rondreis gaan doen door Florida, kan niet wachten, maar allereerst heb ik wat hulp nodig voor New York, vind het lastig om te bepalen wat bijelkaar ligt en makkelijk kan op één dag ...
Dag 1:
Aankomst 12:45 JFK airport
Shuttle naar hotel in Jersey City
Inchecken in Ramada Jersey City
Metro pakken naar Times Square, daar eten en de eerste indrukken oppikken van New York
Dag 2 & 3, hier zijn we met alle 10 personen samen. Ik heb een lijst gemaakt die we heel graag samen zouden willen bezoeken.
Dag 4:
De jongens gaan met z'n 6en naar Six Flags Great Adventure en in de avond naar Jersy Shore, dus zij missen een hele dag New York.
De meiden gaan met z'n 4en een dagje meiden dingen doen, Soho, Nolita, fietsen door Central Park en langs de Hudson rivier, Picknicken in Central Park, Greenwich Village.
Ook willen 2 personen een Helicopter vlucht maken boven de Big apple, dus dit moeten we ook nog inplannen. Vooralsnog zijn dat twee meiden (Bikkels hihi) dus dit kan op dag 4 geregeld worden.
Gezamenlijk dag 2 en 3 ...Empire State Building (overdag)
Top of the Rock (s'avonds, we willen dan de verlichte Empire zien)
Statue of Liberty & Ellis Island
Gratis Staten Island pond (Vraag: Is deze nog wel de moeite waard omdat we ook een cruise maken naar het vrijheidsbeeld en ellis island?)
9/11 Memorial
Ground Zero Workshop museum
Brooklyn Bridge met aan het einde het uitkijkpunt
Grand Central Station Hall
Times Square
Broadway
Central Park
Als we gezamenlijk geen tijd hebben dit dan op dag 4 inplannen...
Fietsen central park
5th avenue
Soho
Nolita
Little Italy
Greenwich Village
Zoooo wat een lijst hé, zelf zitten we te denken om de 72 uur durende hop on hop of bus te nemen met 3 keuze atrractie (TOTR,ESB en vrijheidsbeeld) en dan een bus tour te maken en uit te stappen bij de attracties die we willen doen ...
Hoop dat jullie mij willen helpen, alvast onwijs bedankt!
Groetjs Ivy