Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Upper West ontbijt

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
maaikingrid
Amerika-newbie

Upper West ontbijt

Bericht door maaikingrid »

Heeft iemand een goede tip om rond 103 str in Upper West te ontbijten? Misschien iets van ontbijtbuffet? Iets waar ze ook geen vet ontbijt hebben.
LT--
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Upper West ontbijt

Bericht door LT-- »

Ik weet niet zeker of ik direct kan linken naar mijn zoekopdracht, maar zeker in een stad als NYC waar zóveel aanbod is is Yelp erg handig. Ik heb voor je gezocht op breakfast en upper west side manhattan. Hier kun je zien welke goed beoordeeld zijn en evt. op de websites kijken voor het menu. http://www.yelp.com/search?find_desc=br ... _West_Side
http://tomenlindausa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
maaikingrid
Amerika-newbie

Bericht door maaikingrid »

bedankt,

ik zal hier zeker gebruik van gaan maken.
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Onze favoriet is Metro Diner op de hoek van 100th St & Broadway: http://www.yelp.com/biz/metro-diner-new-york Echt zo'n ouderwets tentje met veel chroom en boots (vaste zitjes) en een enorme stroom waiters en waitresses die je voorzien van glazen ijswater en mokken koffie.

Ik zit meestal met een bord french toast overgoten met siroop voor me, plus twee eieren met spek, maar mijn disgenoten zijn wat zuiniger op hun hart 8)

Bestel in dat geval gewoon een omelet met alleen eiwit (egg white omelet, op verzoek met bijvoorbeeld spinazie en tomaat) met daarbij volkoren (whole weat) toast en een glas versgeperste sinaasappelsap en je hebt een gezond en niet vet ontbijt.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
LT--
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door LT-- »

Dat is echt toevallig! Toen ik dit topic opende toen straks moest ik aan die diner denken, maar ik wist echt niet meer precies in welke wijk dat was. Maar wij hebben bij exact hetzelfde restaurant ontbeten en vonden het ook erg lekker en met de echte dinersfeer :)
http://tomenlindausa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Supertoevallig, er zijn hier zóveel ontbijttentjes! Wij zijn er deze week twee keer :roll: geweest, met onze verschillende NL gasten. Op zich is het niks bijzonders qua eten, maar het voelt zo leuk tussen de locals, vooral op zondag aan het eind van de ochtend, als de kerken uitgaan en er hele families uit Harlem zitten met al die keurige gekapte kindjes :thumbup:
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer