Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotel New York/Queens

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
johnvb
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 16

hotel New York/Queens

Bericht door johnvb »

Beste Amerika-liefhebbers,

Heb veel tijd achter de PC doorgebracht op zoek naar een hotel in New York. Kom er helaas niet uit.

Wie kan mij svp helpen?

Betreft
4 - 8 juli.
2 volw en 2 kinderen 12 en 16 jaar.
Budget is 600- 700 euro.
Lokatie: maximaal 30 minmutem reistijd met metro naar Centraal Manhattan.
Schoon.
'91 N.Y.
Fl. + Cruise
'92 Cal.
'95 Cal.
'98 Fl.
'10 Fl.
'12 NY. Fl. + Cruise
'13 Fl. + Cruise
'14 Cal.
'15 Fl. + Cruise
'16 Fl.
'17 Fl, Miss., Alab.
Cal.
'18 Cal. Nev., Utah
'19 Cal. + Nev.
' 23 Cruise ABC-eil.+ Deep South
Janne1969
Amerika-ontdekker

Re: hotel New York/Queens

Bericht door Janne1969 »

Hallo,

Ik ben ook een hele tijd op zoek geweest naar een goed betaalbaar hotel voor ons gezin van 5 en uiteindelijk heb ik in Secaucus geboekt. Dat is in New Jersey, maar met de bus zijn we rond de 20/30 minuten op Port Authority in Manhattan. Wij hebben het Hyatt hotel geboekt; krijgt goede recensies op tripadvisor en is inclusief ontbijt. Er zijn daar nog meer hotels en waarschijnlijk kun je met een gezin van 4 nog makkelijker iets vinden dan voor 5. Wij betalen voor 4 nachten iets meer dan 600 euro, incl. taxes
Succes!

Janne
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Dan heb je zo heel goed gezocht, want na 5 minuten vind ik voor jouw data het Best Western Plaza Hotel in Queens. Kosten tussen 585 euro en 615 euro (wel of niet mogelijkheid tot annuleren).

Binnen 17 minuten op Times Square, inclusief een ontbijtje elke dag :)

Overigens kun je voor 700 euro of misschien ietsje meer voor 4 nachten ook wel op Manhattan zitten, denk ik! Heb je al eens gekeken naar Hotwire?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Gewoon zelf goed zoeken op de diverse hotelsites. Tripadvisor is een prima start.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

oef, Tosca....jammer dat ze niet ook eerst hier die vraag hebben gesteld.....Queens is heel wat beter dan Secaucus! :blink:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Heb je ook op http://www.airbnb.com gekeken? Voor dit bedrag kun je misschien wel een appartement huren zodat je bij elkaar zit en geen twee hotelkamers nodig hebt. Plus: een keuken, zodat je niet elke maaltijd buitenshuis hoeft te gebruiken.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Ik wil geen moraalridder zijn, hoor, maar het is wel handig om het te weten voor je een appartement huurt:
het is officieel illegaal om in NYC een appartement te (ver)huren voor korter dan 1 maand (=door/aan toeristen), dit vanwege de woningnood.
Het gebeurt uiteraard wel en meestal gaat het goed. Maar als het adres niet blijkt te bestaan.....dan kun je naar je centen fluiten (een aanbetaling moet altijd, geloof ik...)
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
tnc0503
Amerikafan

Bericht door tnc0503 »

Wij zitten met 2 volwassenen en 2 kids (13 en 16) 4 nachten in augustus in het Herald Square Hotel, hartje Manhattan, voor 927 dollar (afhankelijk van de koers 650 a 700 euro). Ik heb wel al geboekt in oktober, dus misschien is het nu wel duurder.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer