Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bagage inchecken Dulles International Airport
Bagage inchecken Dulles International Airport
Wij vertrekken vanuit Washington DC (IAD) om 16:40 uur met Air-France weer naar huis.
Wij willen 's ochtends dan eigenlijk nog het Steven F. Udvar-Hazy Center (depot voor het Air & Space museum) bezoeken.
Maar wij zitten dan natuurlijk nog met onze bagage. Ik heb begrepen dat ze bij het Udvar-Hazy center wel grote lockers hebben (ik moet alleen de koffers eerst even opmeten). Maar hoeveel lockers er zijn weet ik niet. En als alle lockers dan bezet zijn, zitten we daar met onze bagage. Dat willen we natuurlijk niet.
Zouden we eventueel ook al 's ochtends in kunnen checken en de bagage of het vliegveld kunnen droppen om daarna naar het Udvar-Hazy center te gaan?
De bagage in het hotel (nabij Dupont Circle) laten lijkt me ook niet zo handig, aangezien het Steven F. Udvar-Hazy center om de hoek ligt bij het vliegveld.
Heeft iemand een idee? Wie kan ons helpen?
Wij willen 's ochtends dan eigenlijk nog het Steven F. Udvar-Hazy Center (depot voor het Air & Space museum) bezoeken.
Maar wij zitten dan natuurlijk nog met onze bagage. Ik heb begrepen dat ze bij het Udvar-Hazy center wel grote lockers hebben (ik moet alleen de koffers eerst even opmeten). Maar hoeveel lockers er zijn weet ik niet. En als alle lockers dan bezet zijn, zitten we daar met onze bagage. Dat willen we natuurlijk niet.
Zouden we eventueel ook al 's ochtends in kunnen checken en de bagage of het vliegveld kunnen droppen om daarna naar het Udvar-Hazy center te gaan?
De bagage in het hotel (nabij Dupont Circle) laten lijkt me ook niet zo handig, aangezien het Steven F. Udvar-Hazy center om de hoek ligt bij het vliegveld.
Heeft iemand een idee? Wie kan ons helpen?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Bagage inchecken Dulles International Airport
Ik betwijfel dat je zover van te voren al kunt inchecken, maar dat kun je bij de luchtvaartmaatschappij vragen. Inderdaad is het niet handig jullie bagage in Dupont Circle te laten, want dat is al gauw 45 minuten rijden van Dulles. Hoe groot de kluizen in het museum zijn weet ik niet, maar ik denk niet dat ze vol zullen zijn. Zo erg druk is dat museum niet.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Anders misschien een idee om voor een paar uurtjes een auto te huren ?
Kosten zullen niet heel hoog zijn en daar kun je je bagage in laten liggen tijdens het bezoek.
De auto kun je inleveren op het vliegveld.
Ook kun je nog kijken of dit iets voor je is (Luggedge.com).
Alleen vragen dit soort bedrijven vaak een prijs per koffer die (bij 2 koffers) net zo hoog is als de prijs van een auto huren voor een paar uur.
En dan kom je weer uit bij optie 1
Have fun
Kosten zullen niet heel hoog zijn en daar kun je je bagage in laten liggen tijdens het bezoek.
De auto kun je inleveren op het vliegveld.
Ook kun je nog kijken of dit iets voor je is (Luggedge.com).
Alleen vragen dit soort bedrijven vaak een prijs per koffer die (bij 2 koffers) net zo hoog is als de prijs van een auto huren voor een paar uur.
En dan kom je weer uit bij optie 1

Have fun

Ik zou niet van te voren proberen in te checken. Grote kans dat het niet lukt en het kost je veel extra tijd. Mijn ervaring is dat het museum niet erg druk bezocht wordt, dus ik zou daar wel op durven gokken. Zeker 's ochtends moet dat geen probleem zijn. En anders inderdaad in de auto laten liggen. Parkeren kost 10 dollar, de parkeerplaats is HUGE, dus je hoeft niet bang te zijn dat een onverlaat je koffers meeneemt (dan moet 'ie of 10 dollar dokken of een heel eind zeulen met je koffers).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht