Hallo, hier ben ik weer.
Ehm wat is het interessantste om bepaalde tours te boeken waar je naartoe moet bellen?
Hotel zal wel duur zijn, verblijf in de Travel Inn.
Een telefooncel (bestaat dat in NY nog??) of een simkaartje kopen ginder? Wat zijn de mogelijkheden én wat zijn de prijzen (én goedkoopste )
Iets anders, stel dat ik een gsm in NY koop: werkt die hier of niet? DVD's niet maar mobieltjes? Enkel als ik ze los koop of gewoon altijd?
Als je regelmatig naar de VS of toch minstens een keer per jaar, kan het handig zijn een T-mobile sim card te kopen en er 100 dollar op te zetten, dan is die geldig voor een jaar en telkens je er iets bij doet komt er een jaar bij.
Heb nu al 3 jaar een Amerikaans gsm nr. Hoe meer dollars je op jouw kaart laat zetten hoe minder het kost. Een gsm die je ginder koopt zal hoogswaarschijnlijk niet werken hier wegens sim card locked.
Je kan ook een sim card kopen met minder en die alleen voor die reis gebruiken.
Welke t-mobile sim heb jij dat deze een jaar geldig is? De mijne verloopt na 90 dagen niet gebruiken, en dan dien ik elke keer ook een nieuw nummer aan te schaffen.
Je moet er gewoon 100 dollar op zetten en dan heb je gold reward status en bij elke bijkomende refill heb je opnieuw een jaar.
What is Gold Rewards status?
With Gold Rewards status, you automatically receive 15% more minutes for free, and any unused minutes won’t expire for a full year!
How do I qualify for Gold Rewards status?
To qualify, spend just $100 (in any combination of $10, $25, $50, or $100) in T-Mobile refills for your Prepaid phone.
When will I get my bonus minutes?
Gold Rewards minutes are received on the NEXT refill card you redeem after you have officially qualified. More specifically, you will receive bonus minutes on the refill card redeemed after the one that carries you over the $100 refill mark.
Can I ever lose my Gold Rewards status?
Yes. To maintain your Gold Rewards status, you must keep your Prepaid account active. Activating a new line of service will result in the loss of your Gold Rewards status.
pbuyse1 schreef: Een gsm die je ginder koopt zal hoogswaarschijnlijk niet werken hier wegens sim card locked.
Even een vraag hierover. Techneuten kunnen mij wss hiermee helpen. Kan dit echt niet? Want je hoort toch overal dat mensen Iphones kopen in de VS en terugkomen naar NL of Belgie.
Zelf zou ik een gewonere gsm kopen, geen iphone.
Het ligt eraan dat ze in de VS een andere GSM frequentie gebruiken. Naast GSM 800 en GSM 1800 is er ook nog CMDA. In Nederland gebruiken we geen CMDA, alleen grotendeels GSM 800 / 850 900. Een telefoon met 'quad band' of 'tri band' ondersteuning kan je ook gewoon in Nederland gebruiken. Wil je ook een SIM kaart van een Nederlandse maatschappij, let erop dat je mobiel dan sim-lock vrij is. De "[...]-band" staat altijd achterop de doos, of de verkoper weet dit. Sim-lock vrij moet je even verder zoeken, vaak zitter er kosten bij als je het na <1 jaar sim-lock vrij maakt.
ok, dat van die band kan raak ik zelf wel wijs uit
maar hoe zie je of kan je te weten komen of de gsm simlock vrij is?
als ik hem zonder abonement of kaartje zou kopen.
door ineens te testen met mijn simkaart?
of kan het dan nog hier ineens niet werken?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.