Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NY Rangers kaartjes via Stubhub

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Nummer 11
Amerika-newbie

NY Rangers kaartjes via Stubhub

Bericht door Nummer 11 »

Wij gaan in maart voor de eerste keer naar New York en willen daarbij graag een wedstrijd van de Rangers bezoeken. Ik heb geprobeerd via Stubhub kaarten te bestellen, maar ik krijg het niet voor elkaar om te bestellen met een Nederlandse credit card. Tips van dit forum om als billing address het adres van ons hotel op te geven werkt ook niet. Ik heb een ING creditcard van MasterCard. Ook PayPal werkt niet.

Heeft iemand hier ervaring mee, of zijn er nog andere opties om toch vanuit Nederland te kunnen bestellen? Het gaat trouwens om E-tickets. Er hoeft dus niets verzonden te worden.

Alvast bedankt.
mtl
Amerika-expert

Re: NY Rangers kaartjes via Stubhub

Bericht door mtl »

Soms is het inderdaad niet mogelijk om met een buitenlandse creditcard te bestellen. Je zou ook ticketmaster kunnen proberen, daar lukt het meestal wel.
Nummer 11
Amerika-newbie

Bericht door Nummer 11 »

Bedankt voor de snelle reply. Ik heb Ticketmaster ook geprobeerd, maar daar hetzelfde euvel. Kaartjes voor The Lion King heb ik overigens wel besteld met deze creditcard via Ticketmaster. Maar daar was de leveringsmethode Will Call. Het lijkt dus echt puur aan het billing address te liggen van de creditcard.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Vreemd, ik heb nog vorig jaar bij ticketmaster kaarten besteld bij diverse NHL clubs en had geen enkel probleem. En in het verleden ook geen problemen gehad met de NY Rangers.
Nummer 11
Amerika-newbie

Bericht door Nummer 11 »

Heb jij toen ook e-tickets besteld of moest je ze ophalen bij het loket? Want dat laatste lukt wel (ook gedaan voor The Lion King), maar er zijn via de box office geen kaarten meer verkrijgbaar, alleen nog maar via Ticket Exchange.
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door analogkid »

Dat is gek, ik heb ook via stubhub kaartjes gekocht voor een Rangers wedstrijd in februari. Dat ging zonder problemen. Ik heb gewoon met de credit card betaald. Het is een mastercard...
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Nummer 11
Amerika-newbie

Bericht door Nummer 11 »

analogkid schreef:Dat is gek, ik heb ook via stubhub kaartjes gekocht voor een Rangers wedstrijd in februari. Dat ging zonder problemen. Ik heb gewoon met de credit card betaald. Het is een mastercard...
Heb je daarbij gewoon een NL adres opgegeven? Ik snap er niks van. :(
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Ticketmaster werkt vaak met 'will call'...tenminste, als het om shows gaat. Dan is het vrij normaal. Ik heb nog nooit een sportkaartje via Ticketmaster gekocht...
Ik gebruik voor Stubhub nog steeds de Duitse cc van mijn broer, maar ik had wel begrepen dat je inmiddels met een NL cc kon betalen....
het billing adres moet natuurlijk wel gewoon hetzelfde adres zijn als dat wat bij je cc hoort, maar voor het verzendadres kun je wel dat van je hotel gebruiken...als het goed is komen de kaartjes toch per email...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Sluis
Amerikafan

Bericht door Sluis »

Ik heb kaartjes gekocht voor de Yankees via Stubhub met een Nederlandse (ANWB) CC en ook ik ondervond geen problemen...

Ik heb de kaartjes in NL uitgeprint en dat ging prima. Ik heb trouwens gewoon mijn thuis adres ingevuld... Misschien dat je dat kunt proberen.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

meyem schreef:Ticketmaster werkt vaak met 'will call'...tenminste, als het om shows gaat. Dan is het vrij normaal. Ik heb nog nooit een sportkaartje via Ticketmaster gekocht...
Ik gebruik voor Stubhub nog steeds de Duitse cc van mijn broer, maar ik had wel begrepen dat je inmiddels met een NL cc kon betalen....
het billing adres moet natuurlijk wel gewoon hetzelfde adres zijn als dat wat bij je cc hoort, maar voor het verzendadres kun je wel dat van je hotel gebruiken...als het goed is komen de kaartjes toch per email...
Ik heb meerdere sportkaartjes bij Ticketmaster gekocht en dat werkt inderdaad gewoon met Will Call. Ideaal voor toeristen zoals wij, al blijft het vreemd dat er voor Amerikanen en Canadezen wél de optie is om zelf je ticket te printen, want dat is juist voor toeristen handig!

Let bij StubHub wel goed op dat je voor Electronic Delivery kiest. Anders kan het nog wel eens mis gaan, omdat de tickets dan daadwerkelijk verstuurd gaan worden en je daar ook flinke kosten voor betaalt!

Overigens hebben wij bij Primary Contact het adres van een van onze hotels genomen, en hierbij moet je ook een Amerikaans telefoonnummer in vullen. Bij mijn creditcard gegevens heb ik gewoon mijn eigen adres ingevuld, maar als land wel Germany. Op die manier werkt het bij ons prima en hebben we al vele tickets besteld.
Nummer 11
Amerika-newbie

Bericht door Nummer 11 »

Ik heb ondertussen via een andere site (toptickets.us) twee kaartjes besteld en uitgeprint. Daar werkte het allemaal vlekkeloos. Ik snap nog steeds niet waarom het bij Stubhub niet is gelukt. Bedankt voor alle reacties. Wat mij betreft kan hier een slotje op.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Wat goed dat het gelukt is.

Al neem je hiermee wel een risico. Had je ook bij de TicketExchange van de Rangers gekeken?

9 van de 10 keer gaat het goed hoor, maar het zou net zonde zijn als jij net die ene bent.
Nummer 11
Amerika-newbie

Bericht door Nummer 11 »

Ja daar had ik ook gekeken, maar ook daar lukte het niet. Ik snap dat er een risico aan kleeft, maar goed, dat weet je van tevoren toch nooit. En ik wilde wel persé gaan. :wink:

We gaan er maar vanuit dat het goed komt. ***duim, duim***
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer