Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
mount washington
mount washington
Wij trekken met een camper door het noord oosten en bezoeken ook de White mountains en natuurlijk de hoogste top daar, maar ik kan op internet niet vinden of je er met een camper op mag, weet iemand dat en is het als het mag goed te rijden? Ik weet dat je er met een treintje omhoog kan, maar zelf rijden lijkt ons ook erg leuk.
alvast bedankt
Wilma
alvast bedankt
Wilma
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Hoi Wilma,
De Mt. Washington Road mag je NIET met een camper rijden. Kijk hier maar eens.
Vorig jaar oktober heb ik deze weg ook nog gereden met een gewone personenauto en ik ik begrijp heel goed waarom er geen campers op mogen. De weg gaat erg steil naar boven. Ik moest 'm de hele rit in "Low Gear" rijden. Wel jammer voor jullie want het is wel een mooie rit zo naar de top van Mt. Washington.
Een kleine troost... op mijn site kun je bij de reisverslagen (reisverslag 2005-2) lezen hoe het was.
Groeten uit een warm St. George, UT.
Roland
De Mt. Washington Road mag je NIET met een camper rijden. Kijk hier maar eens.
Vorig jaar oktober heb ik deze weg ook nog gereden met een gewone personenauto en ik ik begrijp heel goed waarom er geen campers op mogen. De weg gaat erg steil naar boven. Ik moest 'm de hele rit in "Low Gear" rijden. Wel jammer voor jullie want het is wel een mooie rit zo naar de top van Mt. Washington.
Een kleine troost... op mijn site kun je bij de reisverslagen (reisverslag 2005-2) lezen hoe het was.
Groeten uit een warm St. George, UT.
Roland
mount washington
dank je wel, die link hadden we nog niet gevonden, duidelijk.
Jammer voor ons, maar dan nemen we het treintje ,ook leuk.
groeten Wilma
Jammer voor ons, maar dan nemen we het treintje ,ook leuk.
groeten Wilma
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4210 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-