Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route van en naar Niagara

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Ingrid1967
Amerika-newbie

Route van en naar Niagara

Bericht door Ingrid1967 »

Hallo experts!
Wij gaan zomer 2012 met vijf volwassenen richting USA. We starten in Miami en eindigen in New York (met tussenvlucht). Ik zoek met name nog tips over de autotrip van Washington naar Niagara. Ik heb daarvoor nl. 1 overnachting gepland. We willen de ochtend nog in Washington doorbrengen en dan in de loop van de middag doorrijden naar ons overnachtingsadres. En dan vanuit Niagara hebben twee nachten gepland richting New York. Het liefst twee nachten in hetzelfde hotel om gejakker te voorkomen. We dachten zelf aan Watkins Glenn n.a.v. jullie enthousiaste verhalen op dit forum.
Dit is ons plan:

Dag 1 Dusseldorf-Miami
Dag 2 Miami
Dag 3 Miami-Everglades-Key West
Dag 4 en 5 Key West
Dag 6 Keys-Washington (avondvlucht)
Dag 7 Washington
Dag 8 Washington-??
Dag 9 ?? -Niagara Falls
Onderweg Letchworth State Park bezoeken ?
Dag 10 Niagara- Watkins Glenn
Dag 11 Watkins Glenn
Dag 12 Watkins Glenn-New York
Dag 13 New York
Dag 14 New York
Dag 15 New York-Dusseldorf

Heeft er iemand suggesties? Alvast hartstikke bedankt!
Ingrid
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Route van en naar Niagara

Bericht door analogkid »

Je zou in de buurt van Lancaster kunnen stoppen. je kunt dan wat meekrijgen van het leven van de Amish, of als je er van houdt, Hershey Park bezoeken, een all american pretpark. Na vijven kun je voor een gerduceerd tarief naar de avond openstelling. In hershey kun je ook nog naar de chocoladefabriek.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Ingrid1967
Amerika-newbie

Bericht door Ingrid1967 »

Bedankt voor je reactie. Maar Lancaster is te dicht bij Washington. Dan moeten we daags erna te ver rijden voor mijn gevoel. Het zou een uur vier rijden van Wahington moeten zijn (op de route naar Niagara).
EvelienK.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door EvelienK. »

Lewisburg? In de reisgidsen wordt dit wel genoemd als tussenstop. Ik heb hier zelf geen ervaring mee!! Zelf was dat mijn eerste keuze, maar ik heb de route omgedraaid zodat ik richting Washington rij.
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht