Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Suas 2012: NY - WAS

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Suas
Amerika-newbie

Suas 2012: NY - WAS

Bericht door Suas »

Onze reis in 2011 zit er langzaam aan te komen! Nog 3 weekjes en we vertrekken.
Maar dat weerhoud ons er niet van om al voor volgend jaar te plannen. :clap: :clap: :clap:

Volgende route hebben we uitgestipeld:

1. Aankomst in New York
2. Dagje New York
3. Rit van New York naar Boston
4. Boston met in de voormiddag whale watching en in de namiddag naar Salem met overnachting in Salem.
5. Salem naar Old Forge
6. Old Forge
7. Old Forge - Fingerlakes
8. Fingerlakes - Niagara watervallen
9. Niagara watervallen - Shenandoah NP
10. Shenandoah NP
11. Shenandoah NP - Lancaster
12. Lancaster - Washington
13. Washington
14. Vertrek uit Washington

Er zitten een paar pittige dagen tussen om te rijden, maar hiervan zijn we ons bewust.
We beginnen te merken dat je dit bijna niet kan vermijden als je maar 14 dagen vakantie kan nemen.
Ebelix
Amerikakenner

Re: Suas 2012: NY - WAS

Bericht door Ebelix »

Je kan natuurlijk ook de reis in 2en knippen en een gedeelte de volgende vakantie gaan bekijken. Dan worden automatische de lange reisdagen ook vermeden. :D
Suas
Amerika-newbie

Bericht door Suas »

Neen dat is niet echt een optie :D :D
Na deze reis beginnen we namelijk aan gezinsuitbreiding en zullen de lange reizen voor een aantal jaren aan de kant geschoven worden.
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

waarom niet vliegen op Boston en dan Finger Lakes, Niagara Falls, New York, DC?
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

Suas schreef:Neen dat is niet echt een optie :D :D
Na deze reis beginnen we namelijk aan gezinsuitbreiding en zullen de lange reizen voor een aantal jaren aan de kant geschoven worden.
Dan kan je lekker met je gezin naar Florida. Doen wij nu ook. Amerika opgeven zit er niet in. Zowel mijn vrouw alsmede ik vinden Amerika veel te leuk. We gaan dit jaar zelfs voor de 2e keer en dat in zijn eerste 18 maanden van ze leven. We hebben wel gewacht totdat hij 1 was geworden om voor de eerste keer te gaan.
Suas
Amerika-newbie

Bericht door Suas »

dutchie_in_boston schreef:waarom niet vliegen op Boston en dan Finger Lakes, Niagara Falls, New York, DC?
Wel dat had ik ook al gedacht.

Dan zou het er een beetje zo uitzien

1. Aankomst boston
2. Boston
3. Boston - Salem
4. Salem - Old Forge
5. Old Forge - Finger lakes
6. Finger Lakes - Niagara
7. Niagara - Lancaster
8. Lancaster - Shenandoah
9. Shenandoah
10. Shenandoah - Great Falls
11. Great Falls - Manassas
12. Manassas - Washington
13. Washington
13. Washington
14. Terug naar huis

New york is voor ons niet zo een must, omdat ik daar al eens ben geweest en de hubby wil er niet echt naartoe.

En Ebelix... kan ik begrijpen. Ben zelf dol op Florida. Maar ik denk toch dat we een aantal jaartjes wachten. Zal de hubby niet erg vinden, want die heeft een lichte vorm van vliegangst.
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

ja, dat ziet er logischer uit. En van Salem moet je je niet teveel voorstellen - 't is wel leuk maar in een paar uurtjes gedaan. Misschien Cape Ann op? Rt. 127/127A rijden, met een stop in Rockport en wandelen bij Halibut Point?
Suas
Amerika-newbie

Bericht door Suas »

Salem heb ik gehoord, maar ik ben zelf Wicca en zou graag een bezoekje brengen aan Laurie Cabot en enkele wicca-vriendinnen van me die daar wonen.
Dus voor mij is het absoluut nie te missen. :D
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer