Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mobiel netwerk new york
Mobiel netwerk new york
Beste kenners
Ik ben op het moment in new York, en heb op de airport gewoon verbinding gehad met het AT&T netwerk. Nu ben ik in het hotel en wil hij geen verbinding meer maken. Hij zegt dat m'n sim (MTV mobile) dit netwerk niet toe staat. Weten jullie wat ik hier aan kan doen? Ligt dit aan de plek waar ik zit en kan het zijn dat ik ergens anders in de stad wel bereik heb?
Hoor jullie antwoorden graag
Ik ben op het moment in new York, en heb op de airport gewoon verbinding gehad met het AT&T netwerk. Nu ben ik in het hotel en wil hij geen verbinding meer maken. Hij zegt dat m'n sim (MTV mobile) dit netwerk niet toe staat. Weten jullie wat ik hier aan kan doen? Ligt dit aan de plek waar ik zit en kan het zijn dat ik ergens anders in de stad wel bereik heb?
Hoor jullie antwoorden graag
Re: Mobiel netwerk new york
Al eens manueel een netwerk gezocht?
Re: Mobiel netwerk new york
Het probleem is al opgelost. Denk dat die even moest wennen hier, heb nu gewoon overal bereik. Topic kan dus worden gesloten
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht