Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bezoek aan Witte Huis in Washington DC

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Het Witte Huis bezoeken (eventueel animo?)

Bericht door helena »

LT-- schreef:Ik ben er waarschijnlijk nogal aan de late kant mee (wij zijn eind sept. in Washington DC), maar niet geschoten is altijd mis, dus net een mail gestuurd naar Senator Bill Nelson :D
Ben benieuwd.
Die late kant valt wel mee hoor, wij hadden op 17 februari (bij Senator Bill Nelson) een tour aangevraagd voor 7 mei en op 19 april kregen we de mail dat we 'approved' waren. Dit was de mail di we ontvingen

Thank you for contacting my office regarding your upcoming visit to Washington, D.C. I am pleased to let you know you have been approved for a White House tour.

Your tour request for the White House has been approved for Saturday, May 7th at 11:30 am. The group name is XXX and the confirmation number is XXX.

Attached to this email are two documents: Instructions for Groups Touring the White House and an aerial map of the White House grounds. Please review these carefully and be sure to arrive promptly at the time indicated for your White House tour.

I suggest you contact the White House Visitors Office information line at (202) 456-7041 before your tour to confirm the time and date, since sometimes unplanned events cause the day's tour schedule to be modified. In addition, please be advised that on September 4, 2009, President Obama announced that visitor access records for the White House Complex will be made publicly available 90-120 days after the date of visit. This policy includes the full name and date of visit for all guests touring the White House. Your Social Security number and date of birth will NOT be released.

If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact our tour coordinator, [naam verwijderd].
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
LT--
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door LT-- »

Oh dat biedt wel hoop! Daarnaast hebben we een weekdag aangegeven, mogelijk is die kans ook groter dan in het weekend. Ik zou het erg leuk en bijzonder vinden!
Laatst gewijzigd door markro op 21 jun 2011, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
http://tomenlindausa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
coralie1976
Amerika-ontdekker

Bericht door coralie1976 »

Ik heb vanavond ook senator Gillibrand gecontact dmv het formulier op haar website. bedenk me nu, dat ik geen data heb vermeld (alleen 'i'n october), heel dom dus! Maar goed, maar even afwachten of ze reageert, neem aan, dat als ze reageert, ze wel zal vragen naar een bepaalde datum.
Heb wel wat mogelijkheden, woensdag, donderdag of vrijdagochtend. ben benieuwd!
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Ik had juist hetzelfde voor. Ik heb enkel september vermeld.
Maar geen paniek, je moet normaal een excel formulier invullen en terugsturen alvorens je echt in de wachtrij geplaatst wordt.

Mijn mail is verstuurd op 21 juni, nog geen reactie.
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Veel succes jongens! Ik hoop dat Gillibrand ook bij jullie werkt. Ik ga overmorgen lekker Obama zijn huis bezichtigen :D .
Afbeelding
coralie1976
Amerika-ontdekker

Bericht door coralie1976 »

Stan.Gobien schreef:Ik had juist hetzelfde voor. Ik heb enkel september vermeld.
Maar geen paniek, je moet normaal een excel formulier invullen en terugsturen alvorens je echt in de wachtrij geplaatst wordt.

Mijn mail is verstuurd op 21 juni, nog geen reactie.
ik heb hem ook op 21 juni verstuurd, ook nog geen reactie, ben benieuwd! Zullen we elkaar op de hoogte houden?
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Vanaf ik iets hoor zal ik hier een update plaatsen.
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Ik heb een paar dagen terug de tour gedaan, en ik vond het echt super! Ik heb een verslagje geschreven op mijn blog die je hier terug kunt lezen.

Veel succes iedereen met jullie aanvragen, het is echt een geweldige ervaring.
Afbeelding
Leah
Amerika-newbie

Bericht door Leah »

1250 schreef:
analogkid schreef: Staff assistant
X waarschijnlijk :wink:, ik heb nog steeds contact met haar...
Everyone: Please stop contacting me looking for White House tours. I am no longer the tour coordinator in my office. Furthermore, this office cannot accommodate the entire Netherlands. If you would like a tour, you must contact the Dutch embassy. If you have problems with the way they handle tours, you must take it up with them. I am ANGRY that my full name and apparently my work email have been posted on the internet. That is a terrible way to thank me for my help. If anyone who reads this or uses this page has posted my name and contact information on any sites, I would hope you have the decency to remove it.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Dear Leah,

Please accept the apologies of the forum moderators for these invasions of your privacy. I have removed your name in the message(s) and replaced it with initials. Please let me know if this is still not acceptable to you. I will, in Dutch, remind the forum members to keep people's names, (email) addresses and other private information off the net. This is our policy to begin with and I sincerely apologize that this instance fell through the cracks. Please let me know if you find any other messages on this forum, where your information has been posted without consent. I hope you know those who used your name only did so, because they were very grateful for your help.

Aan de forumleden: het gebruik van naam en toenaam van iemand, die geen forumlid is, is van harte af te raden, ongeacht de nationaliteit of gelegenheid. Wij zullen als forumleiding zoveel mogelijk proberen dit soort schending van privacy tegen te gaan. Wij hopen echter, dat jullie zelf ook de privacy van degenen, met wie jullie in Amerika of elders in contact zijn, zullen respecteren. Zelfs als iemand heel behulpzaam is, is het beter die persoon anoniem te laten blijven.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Dank je, Petra.

Aan alle AA-leden: Het publiekelijk plaatsen van de genoemde informatie zoals door Leah beschreven, kan vanaf dit moment NIET LANGER toegestaan worden. Als je bepaalde zaken wilt regelen, neem dan contact op met de officiële instantie waar je moet zijn. Als je hier later met anderen over wilt praten, gebruik dan GEEN namen en plaats GEEN e-mailadressen of andere contactinfo, behalve officiële algemeen bekende contactinformatie. Op deze manier lopen wij als website en als Nederlanders als geheel het risico dat we als probleemveroorzakers bekend komen te staan, en dat willen we uiteraard voorkomen!

Bekijk graag even je eigen berichten in dit draadje en maak aanpassingen waar nodig.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Joepie! net een mailtje gekregen dat we zijn ingeloot voor de rondleiding in het witte huis. Zaterdag 23 juli om 08.30, dat wordt vroeg op voor onze puberkindertjes :lol:
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Gefeliciteerd gondelier, ik hoop dat ik ook heel erg snel de e-mail krijg ik wacht af. Ik ben heel erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden!

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
helena
Amerikafan

Bericht door helena »

Gefeliciteerd, het is echt superleuk. Wel vroeg op, maar het is de moeite waard. :thumbup:

Edit: zie dat het jullie laatste dag dan is, wat een uitsmijter!
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
gondelier
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Je helemaal geweldig.
Vraagje: we moeten ons melden aan de Southeast gate on 15th and E streets NW of the White House. Is dat bij het visitorscentrum van het white house, of moet je je ergens anders melden? Ze hebben het over het Noordwesten, maar ik denk dat die hoek het zuidoosten is, of begrijp ik het dan niet goed. Wie is er geweest en kan het me uitleggen?
Als we dan parkeren bij het Ronald Reagan gebouw, zoals Petra eerder heeft uitgelegd zitten we toch vlakbij?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ja, dan zit je vlakbij. Die gate is een gate van het Witte Huis zelf, niet het visitorscenter.
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
gondelier
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door gondelier »

oke, het si zeker geen gebouw maar een 'toegangspoort'?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ja, inderdaad. Volgens mij (want ik heb daar groepen naar binnen zien gaan, maar houd me er niet aan) is het aan de kant van Pennsylvania Avenue, waar jullie garage dan ook is. Dus aan de kant van het Washington Monument van het Witte Huis.
helena
Amerikafan

Bericht door helena »

gondelier schreef:Ze hebben het over het Noordwesten, maar ik denk dat die hoek het zuidoosten is, of begrijp ik het dan niet goed. Wie is er geweest en kan het me uitleggen?
Als het goed is heb je een plattegrond bij je bevestiging gekregen en daar staat het in. Heb het nog even nagekeken en hier moet je je melden:

Groups should enter the White House complex from the south side of East Executive Avenue near the Southeast Gate. Uniformed National Park Service Rangers are posted at the corner of 15th and E Streets to assist groups as they arrive. Limited bus parking is available on 15th Street across from the Department of Commerce. Please check posted street signs for parking restrictions.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

De reden, dat ze het over het noordwesten hebben, is dat alle adressen in dat kwadraat van de stad in NW eindigen, aangezien het het noordwestelijke gedeelte van de stad is. Naar Helena's beschrijving kijkend is het inderdaad precies, waar ik dacht.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer