Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gezocht goed/leuk Hotel in Washington bij Metro station
Re: Gezocht goed/leuk Hotel in Washington bij Metro station
Probeer eens The Legacy in Rockville, erg mooi hotel en als je geluk hebt zijn de prijzen 80 dollar per kamer + ontbijt. Het ook makkelijk 150 zijn, dat ligt erg aan de datum. De metro is aan de overkant van de straat (~30 minuten naar downtown DC) en parkeren is gratis, ook leuke winkeltjes en restaurantjes in de buurt.
Dank je wel Sanne.
Tja, hoe langer we kijken/zoeken des te moeilijker de keuze. Zo maar even een greep uit de mogelijkheden.
Americana Hotel $102,- Metro dichtbij /gratis parkeren /eenvoudig ontbijt /WiFi (Petra heeft hier "een lichtelijke" bedenking tegen
)
ROSSLYN @ KEY BRIDGE $179,95 Metro dichtbij/gratis parkeren /ontbijt? / WiFi
The Legacy Hotel $159 Metro dichtbij /gratis parkeren /ontbijt? /WiFi
BEST WESTERN Rosslyn/Iwo Jima $170,99 Metro dichtbij/gratis parkeren /ontbijt? / WiFi
Hampton Inn & Suites Alexandria $209 Metro met shuttle /gratis parkeren /ontbijt / WiFi
Embassy Suites Alexandria $237 Metro dichtbij /parkeren $24/d /ontbijt / WiFi
Bethesda North Marriott Hotel $179,- Metro dichtbij /parkeren $5/d /ontbijt? / WiFi
Tja, hoe langer we kijken/zoeken des te moeilijker de keuze. Zo maar even een greep uit de mogelijkheden.
Americana Hotel $102,- Metro dichtbij /gratis parkeren /eenvoudig ontbijt /WiFi (Petra heeft hier "een lichtelijke" bedenking tegen

ROSSLYN @ KEY BRIDGE $179,95 Metro dichtbij/gratis parkeren /ontbijt? / WiFi
The Legacy Hotel $159 Metro dichtbij /gratis parkeren /ontbijt? /WiFi
BEST WESTERN Rosslyn/Iwo Jima $170,99 Metro dichtbij/gratis parkeren /ontbijt? / WiFi
Hampton Inn & Suites Alexandria $209 Metro met shuttle /gratis parkeren /ontbijt / WiFi
Embassy Suites Alexandria $237 Metro dichtbij /parkeren $24/d /ontbijt / WiFi
Bethesda North Marriott Hotel $179,- Metro dichtbij /parkeren $5/d /ontbijt? / WiFi
Laatst gewijzigd door rhaf op 30 jun 2011, 22:41, 3 keer totaal gewijzigd.
Hallo Rhaf,rhaf schreef:Hoi John, we komen op een maandag aan en vertrekken weer op vrijdag.
Grt
Wat zijn de exacte datums? Dan kunnen we wat gerichter zoeken; wij hebben net een hotel geboekt voor een zeer redelijke prijs met gratis parkeerplaatsen in Washington.
Gr. Arnold
2e week van juli, vooralsnog.
Waar hebben jullie nu geboekt als ik vragen mag?
Grt.
Grt.
Veel goedkoper dan dit gaat in de directe omgeving van DC lastig worden. Zeker als er ook parkeren, Internet en een eenvoudig ontbijt zijn inbegrepen. Ik kan niet oordelen over het hotel (is m.i. eigenlijk een motel), maar wel over de locatie. Die is op zich oké. Het hotel ligt in een omgeving waarin vooral appartementen en kantorencomplexen staan. Het ligt centraal tussen twee metrostation (Pentagon Mall en Crystal City) en op loopafstand van de Pentagon Mall, diverse restaurants en wat supermarkten. Op zich dus alles wat je nodig hebt binnen handbereik. Ik weet nog steeds niet precies wanneer je in DC bent maar als dat in de komende weken is dan zou ik ook de zakenhotels eens bekijken. Normaal gesproken zitten die door de week vol, maar aangezien er gedurende de zomermaanden weinig zakenreizigers zijn zouden die wel eens met een verrassend lage prijs kunnen komen. Deze truc passen we ook altijd toe als we tijdens de kerstdagen naar New York willen.rhaf schreef:Americana Hotel $102,- Metro dichtbij /gratis parkeren /eenvoudig ontbijt /WiFi (Petra heeft hier "een lichtelijke" bedenking tegen)
Ik heb even voor de betreffende data gekeken, maar alle hotels in het gebied waar ook het Americana ligt zitten allemaal vol of vragen torenhoge prijzen. Klaarblijkelijk is er in die week iets aan de hand.
Laatst gewijzigd door John V op 30 jun 2011, 02:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi John, wat zou jij omschrijven als "zaken hotels" in dit geval?John V schreef:dan zou ik ook de zakenhotels eens bekijken.
Niettemin denk ik dat je gelijk hebt mbt het Americana Hotel/Motel, dat dit qua prijs het meest in de richting ligt.
Maar wat Sanne voorstelde The Legacy Hotel lijkt me ook een goede keuze in dit geval. Ietsjes duurder, maar het ziet net dat wat beter uit als je begrijpt wat ik bedoel. Voor mij maakt het niet zo uit, maar met de vrouw en kinderen en mijn ouders erbij zoek ik natuurlijk net naar die combinatie met de beste klik om het zo maar te stellen.
Via Hotwire zag ik enkele veel belovende mogelijkheden, maar daarbij was steeds onduidelijk hoe ver het was naar een Metro station en die willen we ivm mijn ouders, toch wel zo dicht mogelijk erbij hebben.
Welke opties heb je gezien? Wellicht kan ik je wel vertellen of ze wel/niet dicht bij een metrostation zitten. Dat van die zakenhotels kun je vergeten. Ik heb dat even voor je gecontroleerd maar bijna alles zit vol. Ik weet even niet waarom.rhaf schreef:Via Hotwire zag ik enkele veel belovende mogelijkheden, maar daarbij was steeds onduidelijk hoe ver het was naar een Metro station en die willen we ivm mijn ouders, toch wel zo dicht mogelijk erbij hebben.John V schreef:dan zou ik ook de zakenhotels eens bekijken.
Hoi John,
Helaas bleek zojuist na het verversen van mijn Hotwire scherm dat de twee opties welke voor ons het meest interessant waren, ondertussen niet meer als zodanig worden aangeboden.
Zie er nu twee :
- Alexandria and Old Town area hotel EUR 98,44 00 per room,per night/ 3-star hotel /Airport Shuttle-Fitness Center-Pool(s)- Restaurant(s)-Laundry Facilities (self-service)
- Alexandria and Old Town area hotel EUR 75,78 00 per room,per night/ 2.5-star hotel / suppliers include: Holiday Inn Express, AmeriSuites, Country Inns & Suite
Overigens denk ik dat één van de twee eerdere Hotwire opties het Hotel Monaco Alexandria was.
Helaas bleek zojuist na het verversen van mijn Hotwire scherm dat de twee opties welke voor ons het meest interessant waren, ondertussen niet meer als zodanig worden aangeboden.
Zie er nu twee :
- Alexandria and Old Town area hotel EUR 98,44 00 per room,per night/ 3-star hotel /Airport Shuttle-Fitness Center-Pool(s)- Restaurant(s)-Laundry Facilities (self-service)
- Alexandria and Old Town area hotel EUR 75,78 00 per room,per night/ 2.5-star hotel / suppliers include: Holiday Inn Express, AmeriSuites, Country Inns & Suite
Overigens denk ik dat één van de twee eerdere Hotwire opties het Hotel Monaco Alexandria was.
Zo te zien bied je op een hotel in een regio waarvan je pas achteraf te horen krijgt welk hotel het is. Lastig als je een hotel zoekt nabij een metro en niets of weinig wilt betalen voor zaken als parkeren, internet en ontbijt.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hotel Monaco in Alexandria is in ieder geval een superlocatie. Midden in het oude stadje en er loopt een gratis shuttle naar het King Street metrostation. Als je trouwens, zoals John al voorstelde, in het Tysons Corner gebied kijkt hebben al die hotels shuttles naar de metro en je zit vlakbij een van de grootste malls in het land met een uitgebreide keuze aan restaurants.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Nog een andere goede keuze ten noorden van DC:
Marriott North Bethesda. Ook zeer dicht bij de metro en in de buurt van de andere prijzen. Mijn ouders hebben er vorige week geslapen en waren erg onder de indruk.
Marriott North Bethesda. Ook zeer dicht bij de metro en in de buurt van de andere prijzen. Mijn ouders hebben er vorige week geslapen en waren erg onder de indruk.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Met oudere mensen zou ik persoonlijk niet verder, dan Rosslyn of op zijn hoogst Alexandria gaan zitten. Je reist je hier voor je het weet te pletter. Wij zijn nu in Rome, toch een van de grotere steden in Europa, lijkt me, en de afstanden zijn telkens zoveel minder, dan we verwachten. We zijn gewend aan Washington en dat is echt een heel uitgebreide stad.
Well....I think we have narrowed it down...
The Americana hotel ligt het dichtst tegen het centrum met gratis parkeren en een dichtbij gelegen metro station. Heb hier op de site gezocht maar kan zo gauw niemand vinden met een recentelijk eigen
ervaring in dit hotel. $105,- p/n
The Legacy hotel, licht verder weg dus de langste rit naar het centrum, gratis parkeren en 10min lopen naar de dichtstbij gelegen metro station, is moderner en wat luxer lijkt minder risico vol....$120,- p/n
Iemand nog een laatste commentaar/suggestie?
The Americana hotel ligt het dichtst tegen het centrum met gratis parkeren en een dichtbij gelegen metro station. Heb hier op de site gezocht maar kan zo gauw niemand vinden met een recentelijk eigen
ervaring in dit hotel. $105,- p/n
The Legacy hotel, licht verder weg dus de langste rit naar het centrum, gratis parkeren en 10min lopen naar de dichtstbij gelegen metro station, is moderner en wat luxer lijkt minder risico vol....$120,- p/n
Iemand nog een laatste commentaar/suggestie?

Wij hebben laatst geboekt bij dit hotel via Expedia:rhaf schreef:2e week van juli, vooralsnog.
Grt.
Channel Inn
650 Water St Sw Washington
Staat niet te boek als het beste hotel ofzo maar wij slapen er toch alleen. Voor 5 nachten betaalden wij € 346,72 totaal; nog geen 70 euro per nacht (wel een maand later; half augustus) Er zit geen ontbijt bij (doen wij in de stad; ontbijt bij de middenklasse hotels is toch niet altijd iets om over naar huis te schrijven in de V.S.) maar wel gratis parkeren op de parkeerplaats van het hotel. Grootste voordeel van dit hotel is dat het vlakbij The Mall ligt (loopafstand) en tevens de metro voor de deur ligt (groene lijn-station Waterfront-SEU). Voor het hotel is tevens een halteplaats voor de circulaire bus waarvoor je met 1 dollar kan opstappen en overal weer uitstappen langs de lijn waar deze bus rijdt.
Omdat je schreef bij je openingsbericht dat je op je budget moest letten leek me dit misschien wel wat maar krijg nu de indruk dat je in hogere hotelklasse's zoekt met bijbehorende prijzen. Ik heb nog even gekeken of er nog beschikbaarheid is in de 2e week juli van maandag tot vriijdag maar is volgeboekt.
Rest mij toch je veel succes te wensen met het boeken van jullie hotel in Washington.
Groet Arnold
Ik denk dat je een keuze moet gaan maken tussen iets luxer maar ver weg of iets minder luxe maar wel op korte afstand van alles wat je wilt zien. Ik heb alle goedkopere hotels die ik in de omgeving ken bekeken en werkelijk alles is in die betreffende week vol. Ik zag trouwens net op tripadvisor dat het Americana Hotel ook gerenoveerde kamers heeft. Die zien er best netjes uit. Geen idee hoeveel gerenoveerde kamers er zijn. Nou, veel succes met je keuze.rhaf schreef:Iemand nog een laatste commentaar/suggestie?
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Wij hadden ook de Americana in overweging genomen. Dan toch maar niet gedaan, wegens tripadvisor reviews. Wij hebben nu BW iwo jima Rosslyn voor september.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Meer ...
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Daar zit je veel fijner, geloof mij. Vlakbij metro, restaurants en de monumenten.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Was op jouw aanraden dat wij voor Rosslyn gekozen hebben. Bedankt 

Flickr foto albums
Meer ...
Meer ...
Wij hebben uiteindelijk voor de Quality Inn/ Richmond Hwy, Alexandria, gekozen.
We betalen momenteel iets van $98 p/n voor een kamer met 2 queen bedden.
Het station is wel wat verder weg en dus niet op loop afstand. Parkeren kan direct bij het Metro station, maar dan moet je daar wel voor(!) 8u zijn, want er zijn blijkbaar erg veel mensen die het Huntingdon station voor woon-werk verkeer gebruiken.
Stiekem parkeren in de buurt zou ik afraden daar het veelal of vergunning plaatsen zijn of plaatsen met een max. van 2 uur staan tijd!
We stappen nu op de bus ongeveer 5min lopen van het motel en zijn dan binnen 15min op het station, vanwaar het nog iets van 25min reizen is (1 maal overstappen) naar het station Smithsonian.
Kosten voor de reis naar de stad... $1,70 voor de bus (enkele reis) en $2,40 voor de Metro (enkele reis) / P.P.
Vreemd genoeg ook hier net als in New York, alleen 7-daagse kaarten. Voor ons dus niet zo interessant daar we er helaas maar 3 dagen kunnen blijven.
Niettemin alles bij elkaar nog steeds goedkoper dat een verblijfplaats dichter bij de binnenstad, want het goedkoopste wat wij daarvoor konden vinden was iets van ruim 500Eu(!) bij Econolodge p/kamer.
Ons is dit motel prima bevallen. De kinderen vonden wel dat het zwembad iets langer open zou moeten blijven (sluit nu om 9PM).
Het continental breakfast is inbegrepen en is beschikbaar tot 09:30am. Van het probleem in sommige reviews gemeld dat het eten 's-morgens snel op zou zijn hebben wij niets gemerkt. De dame die voor het eten zorgde, haalde steeds brood en waffle-beslag erbij tot iedereen om 09:30 vol zat.
Grt
We betalen momenteel iets van $98 p/n voor een kamer met 2 queen bedden.
Het station is wel wat verder weg en dus niet op loop afstand. Parkeren kan direct bij het Metro station, maar dan moet je daar wel voor(!) 8u zijn, want er zijn blijkbaar erg veel mensen die het Huntingdon station voor woon-werk verkeer gebruiken.
Stiekem parkeren in de buurt zou ik afraden daar het veelal of vergunning plaatsen zijn of plaatsen met een max. van 2 uur staan tijd!
We stappen nu op de bus ongeveer 5min lopen van het motel en zijn dan binnen 15min op het station, vanwaar het nog iets van 25min reizen is (1 maal overstappen) naar het station Smithsonian.
Kosten voor de reis naar de stad... $1,70 voor de bus (enkele reis) en $2,40 voor de Metro (enkele reis) / P.P.
Vreemd genoeg ook hier net als in New York, alleen 7-daagse kaarten. Voor ons dus niet zo interessant daar we er helaas maar 3 dagen kunnen blijven.
Niettemin alles bij elkaar nog steeds goedkoper dat een verblijfplaats dichter bij de binnenstad, want het goedkoopste wat wij daarvoor konden vinden was iets van ruim 500Eu(!) bij Econolodge p/kamer.
Ons is dit motel prima bevallen. De kinderen vonden wel dat het zwembad iets langer open zou moeten blijven (sluit nu om 9PM).
Het continental breakfast is inbegrepen en is beschikbaar tot 09:30am. Van het probleem in sommige reviews gemeld dat het eten 's-morgens snel op zou zijn hebben wij niets gemerkt. De dame die voor het eten zorgde, haalde steeds brood en waffle-beslag erbij tot iedereen om 09:30 vol zat.

Grt
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 757 Weergaves
-
Laatste bericht door jeppiepruts
-