Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vraag reistijd/mogelijkheden New Jersey - New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Sluis
Amerikafan

Vraag reistijd/mogelijkheden New Jersey - New York

Bericht door Sluis »

Dag mensen,

Op 12 september wil ik 8 dagen naar NY. Nu heb ik een beetje naar de prijzen gekeken maar 'downtown' is nogal prijzig. Vliegticket + 2* hotel voor +/- 1100 Euro. Nu heb ik een vliegreis + 3* hotel gevonden in New Jersey (Hasbrouck Heights) voor ongeveer 750 Euro.

Dit scheelt dus 350 Euro (voor 2 personen dus al 700 Euro). Het is natuurlijk jammer dat we niet in NY zelf zitten maar uit beoordelingen over dit hotel heb ik begrepen dat je vanuit dit hotel in New Jersey in 45 minuten op Times Square staat. Ik weet dat dit niet ideaal is maar we hebben sowieso 5 volle dagen om in New York te besteden dus de meeste bezienswaardigheden kunnen we wel zien.

Mijn vraag is heeft iemand ervaringen met reizen van NJ naar NY en weten jullie misschien een site waar ik het OV kan checken van NJ naar NY? Als jullie andere ideeen of tips hebben dan hoor ik dit (uiteraard) ook graag!

Alvast bedankt!
mreijrink
Amerika-ontdekker

Re: Vraag reistijd/mogelijkheden New Jersey - New York

Bericht door mreijrink »

google geeft goed aan welk openbaar vervoer je kunt gebruiken (wat ook klopt), bij de routebeschrijving het busje bovenin aanklikken. Je hebt niet net zoals in nederland een pagina zoals 9292ov.nl, aangezien er zeer veel aanbieders van ov zijn in en rondom new york. Houd er rekening mee dan je met de bus moet, aangezien de metro niet zover komt, en dat de tijdsduur dus ook afhankelijk is van je tijdstip (spits enzo.)
maroesj
Amerika-ontdekker

Bericht door maroesj »

Misschien is het iets om op Queens een hotel te vinden , slechts een paar metro haltes van Manhantan vandaan en zeer betaalbare hotels.
Succes met plannen.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Kijk eens op de website van NJ Transit.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer