Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wij zitten in NYC!!

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Pukkert
Amerika-ontdekker

Re: Wij zitten in NYC!!

Bericht door Pukkert »

Bedankt voor je snelle reactie!
Haha, ja ik heb al even gekeken, maar ruim honderd dollar voor een kaartje is niet ongewoon ;) Ach, het is vakantie en we willen zoiets wel heel graag meemaken! Op welke site hebben jullie de kaartjes gekocht?
2005: New York
2008: SF - Yosemite - Sequoia - Death Valley - Las Vegas - Bryce Canyon - Grand Canyon - Lake Havasu - LA - SF
2011:
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

ik zit toevallig even te niksen op mijn werk.... :lol:

volgens mij gewoon geboekt via de site van het betreffende theater en dan wordt je vanzelf doorgelinkt naar Ticketmaster.
ik ben altijd wel heel kritisch wat plaatsten betreft, dus als ze niet bevallen, kiezen voor de optie ´andere plaatsen´....
en dan even op het net browsen voor een plattegrond, hoewel dit geloof ik, ook bijgeleverd wordt als je kaartjes koopt...

wij zaten 1e rij balkon, mijn favoriete stek, ik hou van overzicht!
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Pukkert
Amerika-ontdekker

Bericht door Pukkert »

Bedankt voor alle tips! We hebben gisteren twee kaartjes besteld, op het balkon, helaas geen eerste rij, maar 4e rij. Ik ben erg beniewd! ;)
2005: New York
2008: SF - Yosemite - Sequoia - Death Valley - Las Vegas - Bryce Canyon - Grand Canyon - Lake Havasu - LA - SF
2011:
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

4e rij is prima, het balkon loopt lekker stijl omhoog...
Laat straks maar weten hoe jullie het vonden.
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Mijn camera is gevonden! bij de douane check van Newark en wordt me per FedEx toegestuurd....zoooooo blij mee... :thumbup: :thumbup: :thumbup: :clap: :clap: :D
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer