Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
23 daagse rondreis noord/oost USA en stukje Canada
23 daagse rondreis noord/oost USA en stukje Canada
Hallo allemaal,
wij vertrekken 16 juni voor 23 dagen naar New York en omgeving. We hebben het hotel in New York geboekt; Econno Lodge Times Square. Ook hebben we het hotel in Boston geboekt aan het einde van de reis, omdat we daar op 4 juli zullen zijn en het ons verstandig leek om die nacht in ieder geval te boeken. We overnachten in Boston in Sheraton Boston Hotel. Heeft er iemand ervaring met 1 van deze 2 hotels?
Onderstaande route gaan we ongeveer afleggen:
Donderdag 16-jun Amsterdam - New York. Vliegen schiphol 11.00, aankomst NY 13.15 plaatselijke tijd
Vrijdag 17-jun New York
Zaterdag 18-jun New York
Zondag 19-jun New York - Atlantic City 202 km
Maandag 20-jun Atlantic City - Washington DC 308 km
Dinsdag 21-jun Washington DC
Woensdag 22-jun Washington DC - Pottsville 304 km
Donderdag 23-jun Pottsville - Niagara Falls 277 km
Vrijdag 24-jun Niagara Falls
Zaterdag 25-jun Niagara Falls - Toronto 128 km
Zondag 26-jun Toronto
Maandag 27-jun Toronto - Kingston 259 km
Dinsdag 28-jun Kingston
Woensdag 29-jun Kingston - Adirondack Park 250 km
Donderdag 30-jun Adirondack Park - White Mountains 400 km
Vrijdag 1-jul White Mountains - Bar Harbor 342 km
Zaterdag 2-jul Bar Harbor
Zondag 3-jul Bar Harbor - Boston 430 km
Maandag 4-jul Boston
Dinsdag 5-jul Boston - Cape Cod 130 km
Woensdag 6-jul Cape Cod
Donderdag 7-jul Cape Cod
Vrijdag 8-jul Cape Cod - New York (vliegen 18.15 plaatselijke tijd terug) 415 km
Heeft iemand tips voor ons? Bijvoorbeeld leuke overnachtingsplaatsen of tips wat de route betreft?
Alvast bedankt!
wij vertrekken 16 juni voor 23 dagen naar New York en omgeving. We hebben het hotel in New York geboekt; Econno Lodge Times Square. Ook hebben we het hotel in Boston geboekt aan het einde van de reis, omdat we daar op 4 juli zullen zijn en het ons verstandig leek om die nacht in ieder geval te boeken. We overnachten in Boston in Sheraton Boston Hotel. Heeft er iemand ervaring met 1 van deze 2 hotels?
Onderstaande route gaan we ongeveer afleggen:
Donderdag 16-jun Amsterdam - New York. Vliegen schiphol 11.00, aankomst NY 13.15 plaatselijke tijd
Vrijdag 17-jun New York
Zaterdag 18-jun New York
Zondag 19-jun New York - Atlantic City 202 km
Maandag 20-jun Atlantic City - Washington DC 308 km
Dinsdag 21-jun Washington DC
Woensdag 22-jun Washington DC - Pottsville 304 km
Donderdag 23-jun Pottsville - Niagara Falls 277 km
Vrijdag 24-jun Niagara Falls
Zaterdag 25-jun Niagara Falls - Toronto 128 km
Zondag 26-jun Toronto
Maandag 27-jun Toronto - Kingston 259 km
Dinsdag 28-jun Kingston
Woensdag 29-jun Kingston - Adirondack Park 250 km
Donderdag 30-jun Adirondack Park - White Mountains 400 km
Vrijdag 1-jul White Mountains - Bar Harbor 342 km
Zaterdag 2-jul Bar Harbor
Zondag 3-jul Bar Harbor - Boston 430 km
Maandag 4-jul Boston
Dinsdag 5-jul Boston - Cape Cod 130 km
Woensdag 6-jul Cape Cod
Donderdag 7-jul Cape Cod
Vrijdag 8-jul Cape Cod - New York (vliegen 18.15 plaatselijke tijd terug) 415 km
Heeft iemand tips voor ons? Bijvoorbeeld leuke overnachtingsplaatsen of tips wat de route betreft?
Alvast bedankt!
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: 23 daagse rondreis noord/oost USA en stukje Canada
Een mooie, route maar wel weinig tijd voor een aantal dingen. Ik zou een dag extra in Washington pakken en een dag minder bij Niagara. Ook zou je makkelijk in een dag van NY naar Washington kunnen rijden. Ook 'racen' jullie door de Adirondacks en White Mountains heen, terwijl dit echt een prachtige omgeving is. Wellicht kun je overwegen om de route iets in te korten door bijvoorbeeld Canada of Cape Cod te skippen. Het kan natuurlijk ook een bewuste keus zijn om zo veel mogelijk te zien in zo min mogelijk tijd, maar het blijft toch vakantie en dan doe ik het altijd liever iets rustiger aan!
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Mee eens. Persoonlijk zou ik Atlantic City overslaan en die dag bij Washington doen. Nu hebben jullie (te) weinig tijd voor Washington. Geloof mij, al mijn klanten tot nu toe hadden spijt hier niet langer geboekt te hebben. Die hele dag Kingston, is dat om de Thousand Islands te zien? Die zijn zeer de moeite waard.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bedankt voor de snelle reacties! Het is altijd een valkuil wanneer je te veel wilt zien en daardoor voor sommige dingen te weinig tijd neemt....
We voegen een extra dag aan Washington toe en halen die bij Niagara falls er af. We komen daar eind van de dag aan, kunnen dan de watervallen bij avond zien en de dag erna kunnen we er verder rondlopen en kijken, voordat we naar Toronto vertrekken.
De natuurparken zijn we inderdaad niet lang. Daar rijden we door heen, maar dan is er ook alles mee gezegd. We ien het wel. Mochten we het er prachtig vinden, dan trekken we er meer tijd voor uit. We boeken verder geen hotels, dus we zijn vrij om wijzigingen aan te brengen. We kunnen altijd Bar Harbor laten liggen.
Nog leuke tips voor bed and breakfast of blokhutten? Ik heb gehoord dat je in de natuurparken ook blokhutten kunt huren, waardoor je echt midden in de natuur slaapt. Dit lijkt ons ook erg leuk. Ik kan er alleen niets over vinden als ik dit google?
Groetjes
We voegen een extra dag aan Washington toe en halen die bij Niagara falls er af. We komen daar eind van de dag aan, kunnen dan de watervallen bij avond zien en de dag erna kunnen we er verder rondlopen en kijken, voordat we naar Toronto vertrekken.
De natuurparken zijn we inderdaad niet lang. Daar rijden we door heen, maar dan is er ook alles mee gezegd. We ien het wel. Mochten we het er prachtig vinden, dan trekken we er meer tijd voor uit. We boeken verder geen hotels, dus we zijn vrij om wijzigingen aan te brengen. We kunnen altijd Bar Harbor laten liggen.
Nog leuke tips voor bed and breakfast of blokhutten? Ik heb gehoord dat je in de natuurparken ook blokhutten kunt huren, waardoor je echt midden in de natuur slaapt. Dit lijkt ons ook erg leuk. Ik kan er alleen niets over vinden als ik dit google?
Groetjes
Hoi Plien,
Je vroeg of iemand ervaring heeft met het Sheraton hotel in Boston. Ik heb hier zelf nog nooit geslapen, maar ik heb wel de kamer van mijn ouders gezien toen ze ons in Boston kwamen bezoeken. Het was een mooie, ruime kamer met een schitterend zicht over de stad en de rivier. Verder is het een gewoon zakenhotel: niets mis mee, maar verwacht geen persoonlijke service.
Qua ligging is het een superhotel: het grenst aan de Prudential winkelgalerij (met een superleuke binnentuin en leuke winkels), en je hoeft ook de deur niet uit als je de metro wil nemen (metrohalte Prudential). Boylston is een van de levendigste straten in de stad, en de meeste dingen zijn gemakkelijk te voet te bereiken.
Je hebt er goed aan gedaan om je hotel voor 4 juli al vast te leggen, want het is enorm druk in Boston die dag. 's Avonds moet je zeker naar de Esplanade langs de Charles River voor de concerten en het vuurwerk. Geweldige ervaring!
Met de rest van je route ben ik iets minder vertrouwd, maar ik kan wel beamen dat 1 nacht Niagara Falls genoeg is.
Je vroeg of iemand ervaring heeft met het Sheraton hotel in Boston. Ik heb hier zelf nog nooit geslapen, maar ik heb wel de kamer van mijn ouders gezien toen ze ons in Boston kwamen bezoeken. Het was een mooie, ruime kamer met een schitterend zicht over de stad en de rivier. Verder is het een gewoon zakenhotel: niets mis mee, maar verwacht geen persoonlijke service.
Qua ligging is het een superhotel: het grenst aan de Prudential winkelgalerij (met een superleuke binnentuin en leuke winkels), en je hoeft ook de deur niet uit als je de metro wil nemen (metrohalte Prudential). Boylston is een van de levendigste straten in de stad, en de meeste dingen zijn gemakkelijk te voet te bereiken.
Je hebt er goed aan gedaan om je hotel voor 4 juli al vast te leggen, want het is enorm druk in Boston die dag. 's Avonds moet je zeker naar de Esplanade langs de Charles River voor de concerten en het vuurwerk. Geweldige ervaring!
Met de rest van je route ben ik iets minder vertrouwd, maar ik kan wel beamen dat 1 nacht Niagara Falls genoeg is.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Wij hebben vorig jaar in het Sheraton geslapen.
Goed, degelijk hotel.
Je loopt vanuit de lobby inderdaad zo het winkelcentrum in.
Om de hoek zit The Cheesecake Factory. Ik zou er zeker gaan eten
Goed, degelijk hotel.
Je loopt vanuit de lobby inderdaad zo het winkelcentrum in.
Om de hoek zit The Cheesecake Factory. Ik zou er zeker gaan eten
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2079 Weergaves
-
Laatste bericht door analogkid
-