Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Leuke tips voor New York etc ?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
G.Focker
Amerika-newbie

Leuke tips voor New York etc ?

Bericht door G.Focker »

Goedemiddag iedereen
Had me al voorgesteld vanmorgen en dezelfde vraag daar gesteld maar er werd gewezen dat ik die vraag beter hier kon neergooien op de hoop op veel antwoorden!
Ik hoopte eigenlijk of jullie mij nog leuke tips of ideeën konden geven wat ik kan doen in welke plaats en wat echt de moeite waard was voor jullie om heen te gaan..
Zelf zal ik ook nog wat rondspeuren de komende weken hier om te kijken of ik nog wat leuks tegenkom !

De steden waar ik heenga is eerst 3 dagen New York.
Daar ben ik vorig jaar in September al 4 dagen geweest met mijn werk waar we al heel wat dingen gedaan hebben zoals een helikoptervlucht langs Lady Liberty,musical op broadway,Timesqaure,Central park, Fietsen door het centrum + Brooklyn Bridge en nog wat leuke dingen.

Hierna zullen wij onze reis vervolgens door met het vliegtuig naar L.A. te gaan en vanuit daar met de Chevrolet bus langs de kust naar beneden te reizen.
Welke steden we hier langs gaan weet ik niet allemaal uit me hoofd maar wel L.A. uiteraard / Las Vegas / Fresno / San Francisco / Bryce Canyon / Palm Springs /.
ik zal 1 deze dagen even derest uitzoeken waar we nog meer stoppen of langskomen !

Zijn er dus straten/locaties waar ik heen zou moeten gaan van bijvoorbeeld New York waar het mooi/leuk/etc is.
john ny
Amerikakenner

Re: Leuke tips voor New York etc ?

Bericht door john ny »

Mooi vooruitzicht... :thumbup: , rechts boven in je scherm zit een zoek functie. Ik wil je adviseren deze eerst te gebruiken er is onnoemelijk veel informatie over NY op dit forum.... succes.
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
G.Focker
Amerika-newbie

Bericht door G.Focker »

ja ben al een beetje aan het zoeken maar kom er niet helemaal uit met die zoekfunctie..

:|
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Nou, dit is een goede plek om te beginnen met je orientatie:
http://www.tripadvisor.com/Attractions- ... _York.html

bij elk onderdeel vind je rechts ook een plattegrondje....als je het een tijdje doorneemt, krijg je vanzelf op een gegeven moment inzicht in wat bij elkaar in de buurt ligt en dus goed te combineren is.....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

Ik zou een honkbal wedstrijdje van de New York Yankees meepakken. Moet je wel even op het Yankees schedulele 2011 kijken of ze thuis spelen als jij in ny city bent.
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

:shock:
Of de Mets:
http://newyork.mets.mlb.com/index.jsp?c_id=nym

en zelfs de Cyclones:
http://www.brooklyncyclones.com/

Ik vind Citifield een mooier gebouw, maar ik geef toe dat het Yankee stadium honkbal 'ademt'......

(go Mets :D )
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
G.Focker
Amerika-newbie

Bericht door G.Focker »

Ook de yanks heb ik gezien dat ik in new york was :) erg leuke ervaring en zo'n stadion is een machtig gezicht!!
Alleen vind ik de sport zelf niet zo heel spannend.. Dus daar pas ik dit keer voor.. Wel wil ik naar The National Museum of History gaan !!

Thnx voor de website.

Ik ga er zo op me werk even naar kijken.
Op de mobiel is dat niet te doen denk ik
Beady
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Beady »

Ik wil ook graag een sportwedstrijd bezoeken in New York, maar ik snap op die websites steeds niet goed hoe je nou tickets moet bestellen. Welke plaatsen je dan hebt, waar de wedstrijd precies is (uit of thuis), sowieso kan ik soms de pagina waar je tickets moet kopen bijna niet vinden.
4 - 12 mei 2014: New York
8 - 19 mei 2011: New York
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Over welke sport heb je het dan?

Bijvoorbeeld bij baseball is het erg gemakkelijk. Je gaat naar de website MLB.com, bij Schedule kun je door het overzicht met wedstrijden lopen en kijken op welke dagen welke teams spelen. Hierachter staat een groen icoontje met een "T", als je hier op klikt kom je op de pagina uit waar je tickets kunt bestellen.

Hier is vaak een duidelijk plattegrond te zien en kun je kaarten kiezen. Op de site van de thuisspelende ploeg kun je onder "seating and pricing" vaak nog een foto zien wat je zicht is als je op die plek in het stadion zit!

Let er wel even goed op dat bij Amerikaanse wedstrijden de thuisspelende ploeg als laatste wordt genoemnd (dus bijvoorbeeld Red Sox @ the Yankees). Anders kom je voor een vervelende verrassing te staan ;)
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 »

Ik haak maar ff in op de baseball tickets...laatste keer zijn we bij de Mets geweest.. Hebben de kaartjes in de fanshop gekocht ter plaatse..weet iemand of er voor de Yankees ook zoiets bestaat. Belangrijkste reden is dat we het optioneel willen houden..
Mijn tip is overigens om geen slaaf te worden van je agenda maar life NY to the max en geniet van wat je wel doet!
Grote Amerika fan
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

http://www.stubhub.com/
Ik koop mijn tickets graag op stubhub.
dan kan je uitgebreid shoppen naar een plek en een prijs die jou uitkomt....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer