Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Lieselotte: Reis Noordoosten

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Lieselotte
Amerika-newbie

Reis Lieselotte: Reis Noordoosten

Bericht door Lieselotte »

Binnen een kleine twee maand vertrek ik voor 19 dagen naar de oostkust van de US voor een hopelijk prachtige vakantie!
Hierbij mijn planning
New York - 4 nachten
Philadelphia - 1 nacht
Washington DC - 2 nachten
Ocean City - 1 nacht
Virginia Beach - 2 nachten
Williamsburg - 1 nacht
Charlottesville - 1 nacht
North Carolina - 1 nacht (overnachten bij vrienden)
Gatlinburg - 2 nachten
Pigeon Forge - 1 nacht
Nashville - 2 nachten

Heb de belangrijkste bezienswaardigheden al op mijn lijstje aangeduid, maar heb nog wat leuke tips nodig voor Ocean City, Virginia Beach, Gatlinburg en Nashville! Dus leuke adresjes en tips zijn meer dan welkom! Ben trouwens fan van Johny Cash, dus een bezoekje aan zijn begraafplaats staat al genoteerd!

Groetjes,
Lieselotte

Afbeelding
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: Reis Noordoosten

Bericht door Katja »

Wat is de reden dat je zowel Gatlinburg als Pigeon Forge op je lijstje hebt staan? Dat ligt zo dicht bij elkaar dat je volgens mij weinig opschiet met een hotelwissel behalve dan dat je in- en uitchecken en bagage slepen erbij krijgt.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Reis Noordoosten

Bericht door Petra/VS »

Ook Williamsburg en Virginia Beach kun je combineren. Williamsburg ligt maar een uurtje rijden van Virginia Beach. Je neemt wel heel weinig tijd om dingen te bekijken en vergis je soms niet in de afstanden. Van Washington naar Ocean City is drie uur rijden, bijvoorbeeld, van Ocean City naar Virginia Beach ook zoiets.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Lieselotte
Amerika-newbie

Re: Reis Lieselotte: Reis Noordoosten

Bericht door Lieselotte »

De reden waarom zowel Pigeon Forge als Gatlinburg erop staan is dat ik zowel in een chalet wilde logeren als in het Christmas Hotel :-)(heb inderdaad ook gezien dat dit maar enkele kilometers van elkaar ligt). Uiteindelijk verblijven we dan in de regio 3 dagen, waardoor we veel kunnen wandelen en bezienswaardigheden kunnen doen.

Het zal inderdaad een heel volle planning worden, maar uiteindelijk wil ik zoveel mogelijk plaatsen en bezienswaardigheden aandoen ... sommige afstanden zullen andere compenseren. We zijn twee personen die graag met de auto rijden (en reizen) dus 3 uurtjes vormt zeker geen probleem!

Indien nog leuke tips, laat maar weten!

Groetjes

Lieselotte
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer