Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels in NY

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Hotels in NY

Bericht door Stan.Gobien »

Yep touring is ook OK
etienne&sarah
Amerika-ontdekker

Bericht door etienne&sarah »

Dag,

Wij hebben twee jaar geleden in NY overnacht in Hotel Pennsylvania. Deze had een ijskast (gewoon een lege, dus geen gekke extra kosten achteraf). Ook een redelijk prijs-kwaliteit-verhouding.

Qua ligging vonden wij hem ideaal. Lag tegenover Madison Square Garden en naast de zij-ingang van Macy's. Wat wij ook prettig vonden was dat je met de trein vanaf het vliegtuig kon reizen naar het hotel en daarna bijna vanuit het station het hotel "inrolde".

Maar is wel heel basic hotel. Toen wij er waren, waren ze nog aan het renoveren en moest je wel aan naar een gerenoveerde kamer vragen. Maar het was schoon en je doet er niets anders dan slapen en douchen etc.

Groetjes
Reizen:
juni 2009: New York
augustus 2011: Las Vegas
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Wij wilden beslist een hotel met uitzicht op Manhatten dus kozen we voor een hotel in New Jersey aan de Hudson. Lees hier maar de reviews eens. Gemakkelijk vervoer naar Manhattan. http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... ersey.html
bigbag
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door bigbag »

Sheraton Brooklyn New York Hotel valt kwa prijs nog mee, maar is de omgeving wel veilig? En hoe geraak je in godsnaam van JFK naar daar?
Afbeelding
Steffanie
Amerikafan

Bericht door Steffanie »

Ik heb hier ergens op het forum gelezen dat je vanaf het vliegtuig redelijk gemakkelijk naar het centrum kunt komen en daar zn op een metro te stappen naar plaats van bestemming. Maar je kan natuurlijk ook een taxi pakken, dit kost dacht ik zo rond de $80,-

Je zou even de zoekfunctie kunnen gebruiken, krijg je zo voldoende tips en manieren om van het vliegveld naar de stad te komen.
bigbag
Amerika-ontdekker

Bericht door bigbag »

Je kan de airtrain nemen vanop JFK naar Jamaica station, en daar op de subway springen, maar geen enkele lijn gaat naar de metro stations in die buurt.

Edit: Blijkbaar vergis ik me, en kan je vanop Howard Beach wel een rechtstreekse lijnen pakken.
Laatst gewijzigd door bigbag op 14 feb 2011, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

bigbag schreef:En hoe geraak je in godsnaam van JFK naar daar?
Met bijvoorbeeld de subway, zie Subwaymap New York city.

Subwaymap New York city is also available in PDF format for Adobe Reader v6.0 or later. :wink:
henriette
Amerikafan

Bericht door henriette »

Dus als ik het goed begrijp als je lid bent van touring of VAB krijg je ook die AAA korting bij de hotels ?

Henriette
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

Hey Yeehaw, dat is echt een goeie tip!
Wij zoeken ook al een tijdje naar een betaalbaar hotel in NY met ook nog een beetje luxe.
Hoe gingen jullie toen naar Manhattan? Moet je dan ook een uitgebreidere metrokaart hebben?
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

We moeten er nog naar toe Sing. We hebben gereserveerd van 6-10 september 2011 (eigenlijk van 5-10 september dat was minder duur, hoe raar het ook klinkt..).
Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

Hhaha, dat meen je niet :) Wij gaan van 5 t/m 9 sept :D!!
Kunnen we geen combikorting krijgen ghihi.

Ik heb net al even gekeken, tegenover het hotel is een PATH lijn, die gaat direct naar WTC. En daar kunnen we dan gewoon weer verder.
Ben er alleen nog niet achter welke soort metrokaart je dan moet hebben.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Voor Path kun je losse kaartjes kopen (ik dacht 1,75 per enkele reis) of geld op je metrocard zetten dan wordt het afgeschreven.
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Dat is idd sterk Sing. Dus jullie zitten ook in Hyatt Recency Jersey City? Moeten we maar even contact houden! Het merkwaardige is, dat we nu 5 nachten hebben geboekt voor $ 790,-- van 5 sept tot 10 sept. (all included en prepaid non refundable) maar dat we pas op 6 september aankomen. De reden daarvoor is dat we als we slechts 4 dagen hadden geboekt va 6 sept. de prijs in totaal $ 1300,-- was. Speciale aankomst op Labor Day aanbieding denk ik. Gebeurt wel meer. Daarna halen we de auto in Newark op en begint de roadtrip.
Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

Aha, ben er wel een beetje uit met Path.

Yeehaw, ik heb nog niet veel anders kunnen vinden, dus ik denk wel dat we deze gaan boeken, dankzij jouw tip :thumbup:
Raar van die tarieven, ik zou juist denken dat het ivm Labor Day duurder is.. mooi voor ons dan! Heb je via het hotel zelf geboekt (daar zag ik zo snel de voordeligste tarieven)? Maar moet je niet verplicht op de 5e inchecken dan eigenlijk?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer