Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel/hostel in Philadelphia

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Cybercurse
Amerika-ontdekker

Hotel/hostel in Philadelphia

Bericht door Cybercurse »

Iemand ervaring hier?

Ik zoek iets wat niet te duur is, voor 2 personen, 2 of 3 nachten.
Nonaj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Nonaj »

Het hostel van Hostelling International is niet duur ($20 pppn), maar het viel mij wat tegen. Op de site van Hostelling International staat dat het pas gerenoveerd is,maar dat is dan wel heel recent geweest, want toen ik er in augustus 2005 was, zag het er wat armetierig uit. Volgens mij hebben ze ook alleen maar slaapzalen, ik sliep toen met 30 meisjes op een zaal, weet niet of dat je wat uit maakt? Je kreeg overigens ook geen ontbijt en er was wel internet, maar dat was relatief duur ($ 0.25 p/m geloof ik). Ze werken ook met een curfew, dus 's nachts moesten we op een bepaalde tijd binnen zijn. Ook kon je tussen 10 en 4 het hostel niet in, want dan waren ze aan het schoonmaken. Het enige grote voordeel was dat het enorm dicht bij de belangrijkste historische gebouwen staat (3 blokken verder) en dat de winkels heel dichtbij zijn.

Dit geldt overigens voor het hostel op Bank Street, misschien dat Chamounix Mansion beter is....
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

ik probeer al weken bij dat Bank St. Hostel te reserveren maar ik kom er niet door. Echt heel irritant.
Ze zeggen trouwens dat je maar met 6 mensen op een zaal slaapt?
30 is wel heeel veel zeg

En die curfew is ook behoorlijk irritant
maar budget hotels zijn er verder niet veel geloof ik......
Nonaj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Nonaj »

Iris_1982 schreef:ik probeer al weken bij dat Bank St. Hostel te reserveren maar ik kom er niet door. Echt heel irritant.
Ze zeggen trouwens dat je maar met 6 mensen op een zaal slaapt?
30 is wel heeel veel zeg

En die curfew is ook behoorlijk irritant
maar budget hotels zijn er verder niet veel geloof ik......
Die zaal waar ik op lag, was echt met 30 meisjes. Er waren nog wel meer slaapzalen, want mannen en vrouwen slapen daar wel gescheiden, maar ik kan me niet meer herinneren of er nou ook nog een kleinere zaal voor vrouwen was.

Ik had niet zo veel last van die curfew, ik vond het toch een beetje gevaarlijk om me in mijn eentje 's avonds laat nog op straat te vertonen. Attracties waren toch niet meer open en cafe's kwam ik hoogstwaarschijnlijk niet in (ik was toen 20 :( ).

Tja, Chamounix Mansion heb je dan nog, maar dat was wel wat duurder en niet zo centraal gelegen geloof ik. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk in HI-hostels te slapen, daar had ik nl. een kortingskaart van.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Weet er iemand een goedkoop hotel in Philly waarvandaan je gemakkelijk bij de attracties en het centrum kunt komen (dus geen motel aan de snelweg of zo)

ik zoek me suf maar veel dingen beginnen pas bij 100 dollar per nacht of zijn goedkoop maar liggen onhandig
Ik heb daar uiteraard geen auto dus t centrum moet makkelijk met de metro te bereiken zijn
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer