Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NYC enz. ;)

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Cybercurse
Amerika-ontdekker

NYC enz. ;)

Bericht door Cybercurse »

Ik heb hier een tijdje geleden al gepost, maar de reis begint voeten in de aarde te krijgen. 12 april heen richting NYC, 30 april terug vanuit Washington DC.

Greenpoint YMCA in NYC, 8 nachten maar liefst (ja, we willen veel zien daar ;))

Verder willen we naar Philadelphia, Lancaster en dus NY. Heel misschien nog naar de Niagara Falls.

Nu heb ik wel een online kaartje voor m'n ogen. Maar het gaat me om de afstanden. Per trein is verstandig lijkt me?

Dus: eerst NYC, [eventueel hierna Niagara], vervolgens Lancaster, Philadelphia en als laatste Washington DC. Na NYC hebben we nog 10 nachten.

Ik wil vragen of deze planning een beetje klopt, of dat we bijv. qua afstanden beter eerst naar Philadelphia kunnen reizen.

Alvast dank voor de reacties!
Cybercurse
Amerika-ontdekker

Bericht door Cybercurse »

Niemand die dit weet?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer