Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hostel New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
jvelde
Amerika-newbie

Hostel New York

Bericht door jvelde »

Hallo,

Van 24 feb tot 2 maart heb ik een ticket voor new york. Ik zoek alleen nog een leuke hostel. Op internet heb ik er al vele gezien, heeft iemand aanraders?
Het lijkt me bijvoorbeeld een pre als de hostel zelf ook bijvoorbeeld tours organiseerd.

Ik hoop dat er mensen die ervaringen hebben met de verschillende hostels willen reageren.

Gr Jozias
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Hoi,

Afgelopen dec heb ik in het Flushing YMCA gezeten. Het is wel een beetje ver buiten het centrum (ongeveer 20 min met de metro)
Het was vrij netjes en het personeel vriendelijk.....er is een zwembad en een sportafdeling waar je gratis gebruik van mag maken, maar of ze dingen organiseren weet ik niet.
Succes ermee en veel plezier in NY

Groetjes, Jolanda
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer