Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
niagara falls canadeese kant
niagara falls canadeese kant
wij doen ee rondreis oa niagara falls,deze zouden we willen langs canadeese kant bezoeken.
waarom canadeese kant,uit vele intervieuws gelezen dat dit de mooiste kant is.
mijn vraag is kan ik zomaar de grens oversteken met huurwagen,wat ik wel al weet voor de verhuur maatschappij is dit geen probleem.
maar wat gebeurd er bij grens oversteken en de terug keer?
lukt dit zomaar of moet er vooraf bepaalde dingen worden geregeld.
graag wat info
dank
waarom canadeese kant,uit vele intervieuws gelezen dat dit de mooiste kant is.
mijn vraag is kan ik zomaar de grens oversteken met huurwagen,wat ik wel al weet voor de verhuur maatschappij is dit geen probleem.
maar wat gebeurd er bij grens oversteken en de terug keer?
lukt dit zomaar of moet er vooraf bepaalde dingen worden geregeld.
graag wat info
dank
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: niagara falls canadeese kant
Wij zijn destijds gewoon naar de andere kant gelopen, was een stuk vlotter dan de auto's die enorm in de file stonden.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
het is wel de bedoeling dat we daar overnachten,dus kunnen wagen niet zomaar achter laten
dank voor reactie
dank voor reactie
Hebben vorig jaar op onze reis wel 2keer Canada in en uitgereden nergens problemen gehad .Enkel je reispas laten afstempelen en klaar
-
- Amerika-ontdekker
Ik ga over een week naar New York en rij dan na een paar dagen met onze huurauto naar de falls in Canada. Odat ik altijd zeker wil zijn van mn zaak heb ik via de Amreikaanse ambassade vernomen dat het geen enkel probleem is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 24 Reacties
- 4774 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 7 Reacties