Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nachtrit Washington
Nachtrit Washington
hallo kan ik een antwoord krijgen op mijn vraag,?
ik heb via internet een (Trusted Tours& Attractions)dus een nachtrit in washingtog geboekt en betaald voor je plaats en uur moet je bellen naar een nr wij hebben dat vandaag gedaan maar we krijgen juist een uitleg,geen persoon aan de lijn
heeft er iemand daar ervaring mee of kan erons iemand zeggen hoe het moet ( het is voor 03/06/2010)
grtjs moemoe
ik heb via internet een (Trusted Tours& Attractions)dus een nachtrit in washingtog geboekt en betaald voor je plaats en uur moet je bellen naar een nr wij hebben dat vandaag gedaan maar we krijgen juist een uitleg,geen persoon aan de lijn
heeft er iemand daar ervaring mee of kan erons iemand zeggen hoe het moet ( het is voor 03/06/2010)
grtjs moemoe
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Nachtrit Washington
Waarom moet je bellen, de tijd en plaats staan toch vast? Dit staat opgegeven voor die tour:
Operating Times:
Operates daily from Union Station at 7:30pm.
Operating Times:
Operates daily from Union Station at 7:30pm.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
WE HEBBEN AL GEBELD ALS IK GEBOEKT HEB,dan hebben ze ons gezegd 6 WEKEN voordien te BELLEN OM DE LAATS TE BEVESTIGEN ik heb juist mijn boeking nr en dat het betaald is moeten af rinten volstaat dat,?
Laatst gewijzigd door Rob op 09 apr 2010, 09:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
heb jij dat gedaan? en is het de moeite
moemoe
moemoe
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Volgens mij volstaat een print, als je met een credit card online gereserveerd hebt. Ik vind het maar vreemd, dat je zes weken van tevoren zou moeten bevestigen. Die specifieke avondtour heb ik nooit gedaan, maar een rit langs de verlichte monumenten in Washington is zeker de moeite waard.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
DE nachtrit is zeker aan te raden zeker doenmoemoe schreef:heb jij dat gedaan? en is het de moeite
moemoe
Wij hebben het hier besteld en betaald om zeker te zijn van een plaats
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2037 Weergaves
-
Laatste bericht door Ingrid1958