Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

New york -Toronto

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
marcel05
Amerika-newbie

New york -Toronto

Bericht door marcel05 »

ik vlieg begin mei naar NY en wil daar 4 daagjes blijven om een beetje de highlights te zien. Daarna wil ik een auto huren en richting niagara falls rijden om daar 2 dagen in de omgeving te blijven. Tenslotte wil ik de canadeese grens over en nog 2 a 3 dagen in toronto te blijven om vanaf daar terug te vliegen naar AMS

Alleen nu vroeg ik mij af of het wel mogelijk om een huur auto die in amerika is gehuurd in een andere land in te leveren. Heeft iemand hier evaring mee? ik zag wel bij HETZ dat het kon alleen werd het dan bijna 200,- euro duurder.
Heeft iemand al ervaring met een car rentel welke het mogelijk maakt de auto in canada in te leveren?

Gr,

Marcel
Geoffrey
Amerika-ontdekker

Re: New york -Toronto

Bericht door Geoffrey »

Was er geen regel onder autoverhuurders dat je met een wagen die je in de VS huurt de grens niet over mag? Ik ben dit niet zeker, maar heb enkele dagen geleden van iemand vernomen dat je bijvoorbeeld niet met een Amerikaanse huurwagen naar Mexico kan, tenzij je eventueel extra betaald. Weet niet of dit voor Canada ook zo is, het blijft natuurlijk een volledig ander land dan Mexico, maar goed, toch maar even mee opletten misschien?...
Afbeelding
Paige
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: New york -Toronto

Bericht door Paige »

Geoffrey schreef:Was er geen regel onder autoverhuurders dat je met een wagen die je in de VS huurt de grens niet over mag? Ik ben dit niet zeker, maar heb enkele dagen geleden van iemand vernomen dat je bijvoorbeeld niet met een Amerikaanse huurwagen naar Mexico kan, tenzij je eventueel extra betaald. Weet niet of dit voor Canada ook zo is, het blijft natuurlijk een volledig ander land dan Mexico, maar goed, toch maar even mee opletten misschien?...
Het is geen enkel probleem hoor, om met de auto ook canada in te komen. Hier betaald je niet extra voor.
liveverslag 2008/9/10 http://www.down2oz.com/blog" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer