jokaluma schreef:ik volg met aandacht jullie web-log.Je schrijft erg prettig/leuk.
Wat het shoppen betreft , ben ik ook een beetje "bang" ik heb al eerder gehoord dat de mode vaak niet de mode is zoals we die in europa kennen. Of heeft dit te maken dat er nu nog SALE is en nog geen voorjaarsmode is in de shops? Wellicht hebben wij dan meer "geluk"in maart......
Geniet er in ieder geval nog van !
Wij zijn vanochtend teruggekomen en we vonden het geweldig. Alleen het shoppen is me toch een beetje tegengevallen. Ik heb dezelfde ervaring als Kangie, vrijetijdskleding zoals spijkerbroeken, shirts ed. kon je er zeker goedkoop vinden. De voorjaarscollectie hangt al volop in de winkels, maar ik kon er niet echt warm voor lopen. Zelfs bij Esprit hangt toch andere kleding als bij ons in Nederland. Maar de basisshirtjes zijn er dan wel weer heel goedkoop. Waar wij nog wel een paar dingen hebben gekocht is Banana Republic. Dat neigt in mijn ogen iets meer naar de Europese stijl.
Maar ook zonder shoppen is New York helemaal geweldig hoor!!!! Het geluid van die taxi's die luidtoeterend door de straten gaan, staan op mijn trommelvlies gebrand. Trouwens wat mij ook ontzettend is bijgebleven is die smerige (tenminste dat vind ik) lucht van de gepofte (verbrande) kastanjes. Je rook zo'n kraampje op afstand en die lucht bleef bij gewoon in mijn neusholtes hangen. Bweeghhh.... Maar misschien smaken ze heerlijk, ik kan het je niet zeggen want ik heb ze niet geproefd.
Nog even terug te komen op de kleding. Wij zijn al paar jaar naar de USA op vakantie geweest (Florida, het zuidwesten) en hebben daar ook een aantal outletmalls bezocht. Ik heb tot nu toe daar een stuk beter mijn slag kunnen slaan als in New York. Dit is wel persoonlijk natuurlijk!!
Maar wij hebben ons echt afgevraagd wat mensen dan kopen in New York, misschien hebben wij wel de juiste winkels gemist?????
Onze nieuwe aankopen zijn in ieder geval door de familiekeuring heen gekomen

Maar ja merkhorloges, merkhorloges, UGGs en Abercrombie kleding valt altijd wel in de smaak