Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nog 5 daagjes... New York UPDATE!!!!!!

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Nog 5 daagjes... New York UPDATE!!!!!!

Bericht door lelie »

Toen ik er in 2006 was, waren er ook geen rijen voor het ESB.

Leuk om jullie te volgen. Ik wist niet dat er een Walmart was in NY. Dat klinkt me goed in de oren :D
En al dat geshop, hééééérlijk!!
Wij zouden in september pas gaan, maar we kunnen niet zo lang wachten en hoogwaarschijnlijk gaan we begin april al :D
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

Voor zover ik weet, is de dichtste WalMart in New Jersey, niet?
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Arlette »

Wij zouden in september pas gaan, maar we kunnen niet zo lang wachten en hoogwaarschijnlijk gaan we begin april al
Dat gevoel ken ik, wij zouden pas in 2013 gaan maar we gaan dit jaar al in mei :lol: :mrgreen: Jippie, was het al maar mei!!!! Dan kan ik volgend jaar of in 2013 nog eens een keertje; eens ik de smaak te pakken heb :wink:
Heb ook pas gezien dat Colombus Circle ook een shopping adresje is; is dit wat? Er zou wel een Espritwinkel zitten dus die klantenkaart van hier gaat ook zeker mee.
Iris1990
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Iris1990 »

Zo te horen verveel je je niet! Leuk dat het allemaal zo leuk is!
Ga vooral door met leuke berichtjes plaatsen :D
Maar warm boven op het esb? DAt is toch wel heel bijzonder, zou je echt niet zeggen!

Nog veel plezier je laatste dag! en ik kijk uit naar een update!

Iris
Reisverslagen
http://irispoelman.blogspot.com/"
http://irispoelman2015.blogspot.com/"
http://irispoelman2017.blogspot.nl/

2010 New York en Philadelphia
2013 Florida
2015 Florida
2017 Boston en New York
2019 Florida
2022 New York
2022 Florida
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Veel (shop)plezier nog op de laatste dag en bedankt dat we mochten meegenieten :D

Ik wens jullie alvast een goede terugreis!

Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
mootje
Amerikafan

Bericht door mootje »

Er waren echt geen rijen, overal zo doorlopen op het ESB. Echt waar.....zelfs gelijk je ticket van 20 dollar zonder te wachten!
Er zijn nog wel koopjes hoor, onze winkel was Old navy!!!!!! daar veel truitjes, t-shirts voor net geen 4 dollar!
Spijkerbroeken voor 13 dollar!
De Esprit winkel zit in Soho.....leuke winkel hadden leuke sale dingen maar net niet mijn maat......Erg jammer!
verder kan je het beste beginnen op je gemakkie in Soho en dan later bij de buurt van Time Sqaure........daar zijn nog zat zaakjes met koopjes.

Of er nog genoeg is om te kopen.....soms valt het wat tegen maar hebben ook nieuwe mode in de aanbieding en die zijn ook erg leuk!

Gisteren met de 320 bus naar de Walmart in New Jersey geweest heerlijk geshopt en naast de walmart een sams....soort van makro.
Daar nog wat leuke shirts gescoort voor 11 dollar en een RL trui voor 15 dollar!! Kijk daar doen we het voor.
Je moet bij Sam wel een kaart hebben maar hebben gevraagt aan een mevr. of we haar kaart mochten lenen en dat deed zo zonder twijfel....tja dat krijg je met eerlijke gezichten. :mrgreen:

Daarna dus naar de Walmart heerlijk geshopt, goedkope kinderkleding gekocht voor het buurmeisje en jongen.
Verder nog veel M&M's gescoord voor nog geen 3 dollar...erg goedkoop! Ook de valentine's hebben we mee genomen en Hersley chocolade voor nog geen 2 dollar.

Dus heerlijk geshopt en daarna bij de Outback heerlijk gegeten!!

Dus de koffers zijn dicht gepropt en we hopen dat ze nu wel aankomen!
Of niet voor het geval we worden aanghouden :wink:

Dus tot gauw maar weer!!!!!!

We hebben heerlijk genoten, veel gezien, gedaan en heerlijk veel lol gehad.
Maar of ik ooit nog eens ga........denk het niet.
Vond het leuk en mooi voor 1 keer maar ben meer een natuur mens!!

@ Mattrob.........veel plezier nog en ik lees wel hoe je het hebt gehad als ik weer thuis ben.

Groetjes Monique
Wela en Claudia
AfbeeldingAfbeelding

2006-Florida 2007- Florida -2008-Oregon/Washington-2010-New York.
henk01
Amerika-ontdekker

Bericht door henk01 »

winkelen kan je overal, als je je vliegticketprijs meeneemt heb je vast duur geshopt.

shoppen is wat ons betreft bijzaak, wij gaan naar NY om de stad te zien in alle facetten, dus ook de shops :wink:
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Leuk dat je bij de Old Navy bent geweest, daar zijn wij ook erg goed geslaagd! De Express vond ik een mooie winkel maar erg chique en duur.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Leuk he dat shoppen.... :wink:

Old Navy komen wij ook altijd minstens 1 keer als we in Amerika zijn. Esprit ben ik vandaag nog geweest, maar dan in Groningen en niet in New York..

Fijn dames dat jullie zo genoten hebben van deze trip. Nog twee maandjes en dan mag ik zelf.... :D

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
desteijntjes
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door desteijntjes »

Nou meiden!! Bedankt voor jullie verslag. Ik vond het ontzettend leuk om te lezen en ik hoop dat jullie het goed naar het zin hebben gehad.

Ik begreep wel van je dat je meer in natuurmens bent, dus een volgend tripje naar New York staat niet gelijk in de planning :P Je kledingkast is volgens mij wel voorlopig weer aangevuld.

Een hele voorspoedige terugreis gewenst en laat nog even van je horen als jullie weer veilig geland zijn (een soort afsluitertje voor ons.......)
mei 2010 http://desteijntjesflorida2010.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
jan 2010 http://2010ny.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
mei 2011 http://hcgirlssanfrancisco2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
augustus 2013 http://desteijntjesusa2013.weebly.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

leuk om jullie gevolgd te hebben....wij willen in maart toch wel iets meer gaan doen dan alleen maar shoppen.....alhoewel.....Vandaag nog eens goed gewerkt aan ons weblog.Zie onderaan dit bericht.Hopenlijk komen de koffers er nu wel meteen mee aan.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
marianmi
Amerika-ontdekker

Bericht door marianmi »

Leuk jullie te hebben gevolgd. :wink:
mootje
Amerikafan

Bericht door mootje »

Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu daar zijn we weer met een lichte jetlag :cry:

We hebben de terug reis niet zo geweldig gevonden, veel turbelentie....en niet z'n beetje ook...heb vaak naar boven gekeken in de hoop dat ik mijn Dennisje en hondjes nog wel terug zou zien.......maar eenmaal boven de zee was het afgelopen....Poehe dat was erg fijn :mrgreen:
Verder hebben we de hele terug reis geen oog dicht gedaan, erg jammer.
We hadden nu geen economy plus en dat scheelt toch veel!
Maar goed eenmaal boven amsterdam en landing ingezet.......ging het toestel plotseling in eens weer omhoog :shock: Nog maar eens naar boven gekeken en gehoopt op een veilige landing ( jullie snappen al wel dat ik best wat bang ben aangelegt in het vliegtuig :mrgreen: ) maar na een rondje van 20 minuten zijn we toch nog veilig geland.
De koffers konden we netjes wegen tegen over ons hotel, dat zijn van die zaakjes die ook postpakketen doen verpakken en verzenden.
In onze straat waren er zelfs 2.....netjes gevraagt of we onze koffers mochten wegen en dat vonden ze geen probleem.
Na afloop, er moest wat worden overgetast van de een naar de ander.....hebben we de heren maar 2 bonbon blokken gegeven, dat vonden heel aardig en leuk van ons :mrgreen:

Bij landing wachten op de koffers............o man wat was ik zenuwachtig voor de Douane....de wc nogmaals bezocht...zagen er netjes en schoon uit :lol: !
Eenmaal de koffers bij elkaar en daar gingen we.....komen we langs de douane zitten ze aan de koffie!!! :lol: :lol: :lol: :lol: en een lol dat we hadden toen we door de schuifdeuren waren!
Dat was een pak van me hart!

Nu eenmaal thuis bij mijn Dennisje en hondjes....ooooooo wat heb ik die gemist.
Maar goed, we hebben het gedaan, gehad en doen het niet meer!
Nee, vond het leuk, heb het mooi gevonden maar voor mij geen NYC meer.
De kleren zijn alle goed gekeurd door man lief en zus!
Hondjes waren blij met het speeltje en de kauwbotjes.

Kijk we gingen een week zodat we en op het gemakkie konden shoppen, en NYC zien, dat hebben we ook best gedaan.
We hebben genoten en dat is toch ook heel belangrijk.

Wie nog vragen heeft of iets wilt weten wie wat waar of zoiets....dan lees ik het wel, en als ik iets ben vergeten te beantwoorden, sorry laat maar weten en dan doe ik het als nog beantwoorden voor je :wink:

Groetjes van Monique
AfbeeldingAfbeelding

hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Leuk Monique jouw laatste verslag van de trip naar New York. En zo raar is het niet hoor dat je wat bang was geworden bij al die turbulentie en zo'n landing.

Bedankt voor je update. Als ik nog vragen heb, dan hoor je het wel. Moet eerst nog bijna 2 maandjes wachten voordat ik naar NY mag.... :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Welkom terug :D

Leuk dat we jullie zo een beetje konden volgen.
Hoelang waren jullie onderweg naar de Walmart? Met de metro en de bus zijn jullie gegaan?
mootje
Amerikafan

Bericht door mootje »

lelie schreef:Welkom terug :D

Leuk dat we jullie zo een beetje konden volgen.
Hoelang waren jullie onderweg naar de Walmart? Met de metro en de bus zijn jullie gegaan?
Als je de bus neemt dan neem je de 320 north en het duurt ongeveer 20 minuten voor dat je er bent.
De bussen vertrekken vanaf 8 ave....als ik het goed heb.
Heb het nagevraagt bij de mevr. die beneden in de lobby van het hotel zat waar je de meeste vragen over New York aan kon stellen.

Hopelijk weet je zo voldoende.

Gr. Monique
AfbeeldingAfbeelding

lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Oke, bedankt! Hoe betaal je de bus eigenlijk?
20 Minuten vallen wel reuze mee.
mootje
Amerikafan

Bericht door mootje »

lelie schreef:Oke, bedankt! Hoe betaal je de bus eigenlijk?
20 Minuten vallen wel reuze mee.
De bus betaal je aan de kassa's bij Transit ( of zo iets) 3.20 heen en 3.20 dollar terug. Contant aan de kassa.
Als je bij Sam (naast de walmart, zo iets als de makro maar wat kleiner, ze hebben wel leuke aanbiedingen her en der van kleding maar ook b.v. van groter verpakkingen met douce of bad spul.) wil kopen moet je iemand scoren bij de kassa met een pas, zoals wij het hebben gedaan.

Succes hé met het shoppen.......

Gr. Monique
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer