Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu daar zijn we weer met een lichte jetlag
We hebben de terug reis niet zo geweldig gevonden, veel turbelentie....en niet z'n beetje ook...heb vaak naar boven gekeken in de hoop dat ik mijn Dennisje en hondjes nog wel terug zou zien.......maar eenmaal boven de zee was het afgelopen....Poehe dat was erg fijn
Verder hebben we de hele terug reis geen oog dicht gedaan, erg jammer.
We hadden nu geen economy plus en dat scheelt toch veel!
Maar goed eenmaal boven amsterdam en landing ingezet.......ging het toestel plotseling in eens weer omhoog

Nog maar eens naar boven gekeken en gehoopt op een veilige landing ( jullie snappen al wel dat ik best wat bang ben aangelegt in het vliegtuig

) maar na een rondje van 20 minuten zijn we toch nog veilig geland.
De koffers konden we netjes wegen tegen over ons hotel, dat zijn van die zaakjes die ook postpakketen doen verpakken en verzenden.
In onze straat waren er zelfs 2.....netjes gevraagt of we onze koffers mochten wegen en dat vonden ze geen probleem.
Na afloop, er moest wat worden overgetast van de een naar de ander.....hebben we de heren maar 2 bonbon blokken gegeven, dat vonden heel aardig en leuk van ons
Bij landing wachten op de koffers............o man wat was ik zenuwachtig voor de Douane....de wc nogmaals bezocht...zagen er netjes en schoon uit

!
Eenmaal de koffers bij elkaar en daar gingen we.....komen we langs de douane zitten ze aan de koffie!!!

en een lol dat we hadden toen we door de schuifdeuren waren!
Dat was een pak van me hart!
Nu eenmaal thuis bij mijn Dennisje en hondjes....ooooooo wat heb ik die gemist.
Maar goed, we hebben het gedaan, gehad en doen het niet meer!
Nee, vond het leuk, heb het mooi gevonden maar voor mij geen NYC meer.
De kleren zijn alle goed gekeurd door man lief en zus!
Hondjes waren blij met het speeltje en de kauwbotjes.
Kijk we gingen een week zodat we en op het gemakkie konden shoppen, en NYC zien, dat hebben we ook best gedaan.
We hebben genoten en dat is toch ook heel belangrijk.
Wie nog vragen heeft of iets wilt weten wie wat waar of zoiets....dan lees ik het wel, en als ik iets ben vergeten te beantwoorden, sorry laat maar weten en dan doe ik het als nog beantwoorden voor je
Groetjes van Monique