Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
CONNECTICUT
CONNECTICUT
HEy Jongens,
Nog even en ik vertrek naar Danbury, Connecticut.
Daar ik er voor mijn werk moet zijn (paarden) weet ik eigenlijks niets van de omgeving.
Kan iemand me helpen en me wat meer vertellen over deze streek?
Ze hebben me al gezegd dat het één van de saaiste staten is. Klopt dit?
Ben 27 dus wil ook niet tussen de oude mensjes zitten he...lol
help me...
thx
Nog even en ik vertrek naar Danbury, Connecticut.
Daar ik er voor mijn werk moet zijn (paarden) weet ik eigenlijks niets van de omgeving.
Kan iemand me helpen en me wat meer vertellen over deze streek?
Ze hebben me al gezegd dat het één van de saaiste staten is. Klopt dit?
Ben 27 dus wil ook niet tussen de oude mensjes zitten he...lol
help me...
thx
-
Michigan
- Amerikakenner
- Contacteer:
http://www.50states.com/connecti.htm
Verder weet ik het ook niet, nog niet eerder geweest of mensen ontmoet die daar zijn geweest.
Verder weet ik het ook niet, nog niet eerder geweest of mensen ontmoet die daar zijn geweest.
- Mike
Connecticut is een mooie staat. Helaas voor jou hou ik erg van natuur en niet zo van drukte, dus over het "vertier" daar kan ik je niks zeggen.
Van Danbury zit je zo in Bridgeport en Fairfield, aan de kust. Daar is volgens mij zat te doen. Ook is het er erg mooi. Je hebt er eigenlijk van alles wat: strand, zee, leuke (grotere) plaatsjes. Niet echt bergen maar wel glooiend. Danbury zelf is ook wel leuk, hoewel ik er weinig meer heb gezien dan de Starbucks. En je zit maar 70miles vanaf New York!
Ik weet zeker dat je je er wel zult vermaken; veel plezier in elk geval!
Groetjes, Jez
Van Danbury zit je zo in Bridgeport en Fairfield, aan de kust. Daar is volgens mij zat te doen. Ook is het er erg mooi. Je hebt er eigenlijk van alles wat: strand, zee, leuke (grotere) plaatsjes. Niet echt bergen maar wel glooiend. Danbury zelf is ook wel leuk, hoewel ik er weinig meer heb gezien dan de Starbucks. En je zit maar 70miles vanaf New York!
Ik weet zeker dat je je er wel zult vermaken; veel plezier in elk geval!
Groetjes, Jez
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Een van de saaiste staten? LOL! Zielige mensen, die dat vinden. Het is er erg mooi, er zijn interessante steden, je zit dicht bij de kust en dichtbij New York en Boston (relatief dan).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
danbury foto's?????
hey bedankt voor de reacties.
nog een vraagje.
iemand enig idee waar ik degelijke fotos van danbury vind?
heb het net afgezocht maar tevergeefs.
nog een vraagje.
iemand enig idee waar ik degelijke fotos van danbury vind?
heb het net afgezocht maar tevergeefs.
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ken je deze al? City of Danbury
Verder heb ik alleen een foto van die Starbucks, maar datzal je minder interesseren
Verder heb ik alleen een foto van die Starbucks, maar datzal je minder interesseren
Heya,
Ik ben 26 en woon in massachusetts. Vlakbij de grens met CT dus ik kom er regelmatig voor daytrips enzo en ik vind het een erg mooie/leuke staat. Van alles wat inderdaad, we houden nogal van rondrijden en dat kan je daar goed. Er zijn veel van die knusse "all american" plaatsjes zoals je ze op t.v ziet.
Dan bury ben ik slechts eens doorheen gereden. En inderdaad, je zit vlakbij nyc dus met het eventuele vertier komt het vast wel goed!
Ik ben 26 en woon in massachusetts. Vlakbij de grens met CT dus ik kom er regelmatig voor daytrips enzo en ik vind het een erg mooie/leuke staat. Van alles wat inderdaad, we houden nogal van rondrijden en dat kan je daar goed. Er zijn veel van die knusse "all american" plaatsjes zoals je ze op t.v ziet.
Dan bury ben ik slechts eens doorheen gereden. En inderdaad, je zit vlakbij nyc dus met het eventuele vertier komt het vast wel goed!
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Michigan schreef:http://www.50states.com/connecti.htm
Michigan, dit is écht een GEWELDIGE site!!!
Thanks!
Svend, hoe lang ga je daar blijven?
Laatst gewijzigd door kastelke op 06 dec 2005, 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Danbury, CT, daar woont mijn zus. Vertel dus maar wat je precies wilt weten. Ik ben er zelf diverse malen geweest. Er is zo'n schattig oud wit kerkje en verder de bekende winkels en restaurants, niet echt iets opvallends. De natuur in de omgeving vind ik erg mooi, ook een lekker meer waar je 's zomers kunt zwemmen. Verder gaan we regelmatig vanuit haar huis naar NYC, het liefst met de trein, dat is heel goed te doen voor een dagje. Ik hoor het wel van je als ik mijn zus iets moet vragen!
Bai,
Maartje
Bai,
Maartje