Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
De Sudjes gaan naar NY
De Sudjes gaan naar NY
Ja en we gaan het is helemaal rond. Toch uiteindelijk gekozen voor het hotel The Newyorker. Lekker centraal. En ik hoop ook lekker hoog. Verder is de vlucht ook al afgetimmerd we vliegen met Continental Airlines. Op 29 april vertrekken wij richting NY en de terugvlucht richting Amsterdam is op 4 mei. Vind het allemaal heel spannend. Lappie gaat mee dus hier even bijlezen over voltage etc etc zodat er geen onnodige vragen gesteld worden die hier al te vinden zijn. Loop de hele tijd al met de kriebels rond. Dochter weet nog van niks die zit op school. Denk dat het dak eraf als ze thuis komt straks om 15.00 uur. Bedankt voor het meelezen van diverse reisverslagen heb heel veel info in zeer korte tijd gekregen dat erg bruikbaar is voor de komende planning. Nu nog even kijken hoe ik een blog aan kan maken.
Re: De Sudjes gaan naar NY
spannend hé? ja ik kan ook al niet wachten, wij gaan 5 maart al.... en 9 maar terug. We vliegen ook met Continental vanaf AMS en terug naar Brussel. Was wel stuk goedkoper daardoor haha!!
wat vond je dochter?
Ik wil ook wel een blog maken, maar moet kijken of ik daar de tijd voor kan vinden..
..
wat vond je dochter?
Ik wil ook wel een blog maken, maar moet kijken of ik daar de tijd voor kan vinden..

Die was uitzinnig natuurlijk.
Nu is zij op de computer een beetje aan het vogelen wat ze wil zien. We hebben dus ook 6 dagen tot onze beschikking.
We hoeven niet te draven. Was ik toch niet van plan overigens. Ze wil graag naar The Lion King inmiddels hier al gelezen hoe te boeken. En Rockefeller Center is ook een must. Dus we hebben nog genoeg te doen. Misschien kom ik niet eens toe aan een blog. Lig misschien aan het einde van de dag verkreukeld we zien wel in ieder geval genoeg leuks in het vooruitzicht. Jullie heel veel plezier in maart lees vast achteraf je reisverslag wel als je het op het forum post Meghaly

We hoeven niet te draven. Was ik toch niet van plan overigens. Ze wil graag naar The Lion King inmiddels hier al gelezen hoe te boeken. En Rockefeller Center is ook een must. Dus we hebben nog genoeg te doen. Misschien kom ik niet eens toe aan een blog. Lig misschien aan het einde van de dag verkreukeld we zien wel in ieder geval genoeg leuks in het vooruitzicht. Jullie heel veel plezier in maart lees vast achteraf je reisverslag wel als je het op het forum post Meghaly

Inmiddels al wat verder met de planning. De kaarten voor Lion King zijn al besteld en bevestigd voor de dinsdagavond 1 mei. Verder 2 kaarten besteld voor Rockefeller dan hoeven wij niet in de rij voor de kassa. Misschien wel zo gemakkelijk. En heb toch maar even op voorhand het vervoer vanaf Newark geregeld per shuttle. Dat is misschien wat te voorbarig geweest maar dat merk ik achteraf wel. Het geeft bij mij wel een stukje rust in ieder geval. Verder ben ik druk bezig met het opleuken van een blog als dat een beetje bekijkbaar is plaats ik em hier onder. Verder alles nagekeken op voltage dat voeldoet allemaal.
Inmiddels ook leuke info in de bieb gehaald. Een Wat en Hoe boekje gekocht bij de ANWB we zien wel wil er ook niet een al te strakke planning op nahouden.
Inmiddels ook leuke info in de bieb gehaald. Een Wat en Hoe boekje gekocht bij de ANWB we zien wel wil er ook niet een al te strakke planning op nahouden.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
ook ik heb wat gefrobeld met een blog......in 2008 gemaakt via web-log en nu ook weer.Blijkbaar is web-log niet de eenvoudigste maar ik wist nog wat basisprincipes dus toch maar weer met web-log geprobeerd.Waar maak jij je blog mee?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zo te lezen je eerste keer New York? Dat moet een fantastische ervaring worden! Ik ben er in November geweest voor 5 nachten en je kunt dan echt ongelofelijk veel doen. Ik kan je zo een hele lijst met dingen aanraden maar misschien is het leuker om eens zelf wat reisverhalen te lezen natuurlijk.
Derk
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Aangemaakt bij Blogger.com. Ach ik rotzooi ook maar wat misschien komt het niet eens van de plank als ik daar met mijn lap op schoot een reisverslag wil typen. Grandu we hebben inmiddels wel wat dingen op ons lijstje staan heb het reisverslag van jou ook al gelezen. Maar je mag mij altijd wel tippen natuurlijk!!
Graag zelfs. Tja de eerste keer je leest en proeft het wel he uit het verhaal. Snap van mijzelf ook niet zo goed waarom ik zo voorzichtig te werk ga. Misschien wel omdat ik alles in mijn eentje uitknobbel geen idee. En dat terwijl ik in The Good Old Times half Europa ben afgevlogen in mijn uppie. Maar ach dan hebben jullie doorgewinterden tenminste nog een topic waarin je je smakelijk kan vermaken met mijn onnozele manier van voorbereiden

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2679 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties