Een hele goede morgen allemaal,
De koffers zijn weer terecht....maar UA is niet echt heel aardig.
Kunnen kiezen uit een voucher van 150 dollar of een voucher van 150 dollar voor een volgende trip

Een keus zit er niet in.
Maar goed, we gaan ze wel aanschrijven hoor!
Bonnen zijn bewaard!!
Gisteren dus naar de Gospelkerk geweest..............................OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Wat was dat gaaf...echt kippevel hoor, zo mooi, zo mooi gezongen etc.
Het was echt waar super, zaten in het midden van de grote zaal tussen alle andere die dagelijks er naar toe gaan.
Iedereen doet echt zijn eigen ding...de een staat en danst, de ander staat en zingt en met zijn handen in de lucht, zo apart om te zien hoe ieder op zich dit mee maakt.
Dan afloop zijn we naar boven gegaan voor een gratis boek en cd, nog niet geluisterd hoor.
Kwamen we een Nederlandse Jongen tegen die op een Missie was om het geloof van God en zo over te brengen.
Na 3 kwartier hebben we hem wat afgepoeierd...(sorry) maar daar zaten we niet bepaald op te wachten.
Hij had gebeden dat de koffers terug zouden komen......nou ja ze zijn terug maar of dat door hem komt???
Gisteren avond nog lekker geshopt bij Aeropostale, heel goedkoop wat t-shirts 5 dollar, trui van 12 dollar en een vest voor mijn mannetje voor 20 dollar.
Kerstsokken voor mijn zus....á 1.79 perstuk
We zitten met ons hotel nog geen 10 minuten van Macy's vandaan en 20 minuten of zoiets van time square.
Vandaag gaan we langzaam de weg naar Time sqaure shoppen, hebben goedkope t-shirts gezien 6 voor 10 dollar...met I love NY....leuk voor thuis front.
Vanavond gaan we eten met een Amerikaanse vriendin van een vriendin van mij(ons)
Nou tot gauw....we moeten nog ontbijten...........
Groetjes van een shoppende Monique