Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat zijn de kosten voor een week New York in augustus?
Wat zijn de kosten voor een week New York in augustus?
Ik weet niet of ik het topic nu dubbel plaats maar ik vroeg me af heeft iemand een idee hoeveel een weekje new york in augustes zal kosten p.p want ik ben al naar reisbureas geweest maar de prijzen die zijn er nog niet en als je te laat beokt krijg je dan weer te horen hoe eerder je boekt hoe goedkoper en weet iemand of het voordeliger is om een pakketreis te boeken of gewoon loss?
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: New york augustes.
Een pakketreis heeft zo zijn voordelen en nadelen. Je hebt alles in één en soms kun je van een arrangement genieten; echter, als je alles zelf boekt is het erg leuk om alles zelf uit te zoeken waar mijn voorkeur naaruit gaat.
De prijs zal helemaal liggen aan je wensen. Ik neem aan dat de vlucht niet zo'n probleem is en dat je voor het goedkoopste gaat? Stel, je neemt een directe vlucht, dan kun je als je vroeg zeker wel voor rond de 400-500 op en naar van AMS of ZAV naar JFK of NEWARK. Het hotel is helemaal aan jou. Wil je een luxe hotel of wil je een hostel of een low budget hotel? Voor onze reis twee weken terug betaalden we 480 euro voor de vlucht retour KLM AMS-JFK. Het hotel kregen we gratis maar dit is vaak in NY prijziger dan in Europa. Ga eens wat rondkijken op Google en stel iets leuks samen. Je kunt hier natuurlijk met al je vragen terecht.
Het zou prettiger zijn voor de mensen die antwoorden als je hoofdletters en interpunctie (kommas, punten) zou gebruiken
De prijs zal helemaal liggen aan je wensen. Ik neem aan dat de vlucht niet zo'n probleem is en dat je voor het goedkoopste gaat? Stel, je neemt een directe vlucht, dan kun je als je vroeg zeker wel voor rond de 400-500 op en naar van AMS of ZAV naar JFK of NEWARK. Het hotel is helemaal aan jou. Wil je een luxe hotel of wil je een hostel of een low budget hotel? Voor onze reis twee weken terug betaalden we 480 euro voor de vlucht retour KLM AMS-JFK. Het hotel kregen we gratis maar dit is vaak in NY prijziger dan in Europa. Ga eens wat rondkijken op Google en stel iets leuks samen. Je kunt hier natuurlijk met al je vragen terecht.
Het zou prettiger zijn voor de mensen die antwoorden als je hoofdletters en interpunctie (kommas, punten) zou gebruiken

The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Wat zijn de kosten voor een week New York in augustus?
Als je een non-stop vlucht wilt vanaf Amsterdam naar Newark, kun je op de volgende site virtueel een ticket boeken Continental Als je goedkoper wilt vliegen spreek je over een rechtstreekse vlucht en dan moet je overstappen en natuurlijk wachttijden voor lief nemen,
bijvoorbeeld Icelandair Er zijn ook vluchten vanaf Brussel en Dusseldorf. Je kan ook even op de volgende site ticket prijzen vergelijken: Vliegticketstool.
Hotels in New York zijn erg prijzig. Met wat speurwerk vind je wel wat leuks...een handige site is Tripadvisor waar je reviews over de hotels kunt lezen.
Suc6...
bijvoorbeeld Icelandair Er zijn ook vluchten vanaf Brussel en Dusseldorf. Je kan ook even op de volgende site ticket prijzen vergelijken: Vliegticketstool.
Hotels in New York zijn erg prijzig. Met wat speurwerk vind je wel wat leuks...een handige site is Tripadvisor waar je reviews over de hotels kunt lezen.
Suc6...
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij waren van 14 tem 21 september (dit jaar) in NY. 7 nachten dus.
In totaal kostte deze week NY ons per persoon net geen 1300€:
Hotel: +/- 470€ pp voor 7 nachten
Vlucht: 368€ pp (met United via Connections)
Cash: 190€
Eten en drinken: +/- 200€ pp
Attracties: +/- 70€
Tel daar dan ook nog eens +/- 350€ aan persoonlijke kosten (souvenirs, comic strips, t-shirts, koptelefoon Bose, ...) en dan kom ik aan +/- 1640€. Niet erg goedkoop maar je maakt het zelf zo duur als je wil natuurlijk.
Wij hadden best een mooie prijs voor onze vlucht en hebben daarom een hotel (POD Hotel) genomen dat +/- 70€ pp per nacht kostte. Wat trouwens ook geen slechte prijs is in NY. Niet via Priceline overigens.
Ik had voor 140€ cash geld bij en heb nog zo'n 50€ ter plekke uit de muur gehaald. Van het cash geld hebben we 2x een taxirit betaald (JFK-Manhattan en andersom), dat was +/- 40€ pp (80 € voor de 2 ritten samen). En de rest van het cash geld ging vooral naar ontbijt, tussendoortjes en drinken.
Het avondeten betaalden we altijd met creditcard.
We hadden op voorhand de NY CityPass geboekt via internet. Deze kostte 80$ of +/- 55€ pp. Hiermee kan je 6 attracties doen in NY: Guggenheim, MoMA, Metropolitan, Museum of Natural History, Empire State Building en een 2 uurdurende boottocht. Top of the Rock zat niet in deze pas maar die hebben we ook gedaan en dat kostte 13€ pp.
Dit zijn natuurlijk onze kosten en je kan ongetwijfeld goedkoper een week in NY zitten maar ook een pak duurder. Wij hebben niet echt zuinig geleefd tijdens deze week maar ook niet overdreven kostelijk gaan dineren od.
In totaal kostte deze week NY ons per persoon net geen 1300€:
Hotel: +/- 470€ pp voor 7 nachten
Vlucht: 368€ pp (met United via Connections)
Cash: 190€
Eten en drinken: +/- 200€ pp
Attracties: +/- 70€
Tel daar dan ook nog eens +/- 350€ aan persoonlijke kosten (souvenirs, comic strips, t-shirts, koptelefoon Bose, ...) en dan kom ik aan +/- 1640€. Niet erg goedkoop maar je maakt het zelf zo duur als je wil natuurlijk.
Wij hadden best een mooie prijs voor onze vlucht en hebben daarom een hotel (POD Hotel) genomen dat +/- 70€ pp per nacht kostte. Wat trouwens ook geen slechte prijs is in NY. Niet via Priceline overigens.
Ik had voor 140€ cash geld bij en heb nog zo'n 50€ ter plekke uit de muur gehaald. Van het cash geld hebben we 2x een taxirit betaald (JFK-Manhattan en andersom), dat was +/- 40€ pp (80 € voor de 2 ritten samen). En de rest van het cash geld ging vooral naar ontbijt, tussendoortjes en drinken.
Het avondeten betaalden we altijd met creditcard.
We hadden op voorhand de NY CityPass geboekt via internet. Deze kostte 80$ of +/- 55€ pp. Hiermee kan je 6 attracties doen in NY: Guggenheim, MoMA, Metropolitan, Museum of Natural History, Empire State Building en een 2 uurdurende boottocht. Top of the Rock zat niet in deze pas maar die hebben we ook gedaan en dat kostte 13€ pp.
Dit zijn natuurlijk onze kosten en je kan ongetwijfeld goedkoper een week in NY zitten maar ook een pak duurder. Wij hebben niet echt zuinig geleefd tijdens deze week maar ook niet overdreven kostelijk gaan dineren od.
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
wellicht "domme" vraag heb je hier dollars om gerekend naar euro's of heb je in new york met euro's betaald?Ik had voor 140€ cash geld bij en heb nog zo'n 50€ ter plekke uit de muur gehaald. Van het cash geld hebben we 2x een taxirit betaald (JFK-Manhattan en andersom), dat was +/- 40€ pp (80 € voor de 2 ritten samen). En de rest van het cash geld ging vooral naar ontbijt, tussendoortjes en drinken.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
Ik had inderdaad hier al dollars gekocht bij de bank. Dat was zo'n 200$ denk ik. Ginds heb ik ook nog dollars uit de muur gehaald voor ongeveer 50€.jokaluma schreef:wellicht "domme" vraag heb je hier dollars om gerekend naar euro's of heb je in new york met euro's betaald?Ik had voor 140€ cash geld bij en heb nog zo'n 50€ ter plekke uit de muur gehaald. Van het cash geld hebben we 2x een taxirit betaald (JFK-Manhattan en andersom), dat was +/- 40€ pp (80 € voor de 2 ritten samen). En de rest van het cash geld ging vooral naar ontbijt, tussendoortjes en drinken.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
weet je eigenlijk wel zeker dat je in Augustus naar New York wil?
Het is er dan heeeeeeet!
en ook duurder.
Het is er dan heeeeeeet!
en ook duurder.
-
- Amerikakenner
Inderdaad augustus lijkt mij ook niet ideaal owv de hitte. Wij waren er van 14 tem 21 september en de eerste 2 dagen was het zo'n 28°C en dat vond ik al vrij ondraaglijk. Ik vond het er toen snikheet. Waarschijnlijk ook omdat het een stad is dat de warmte blijft hangen. En die ventilatieroosters van de metro zorgen nog eens voor extra hitte.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Ac h NY is altijd leuk hoor
Ik ben er wel eens eind juli geweest, toen was het idd bijna 40 graden en de metro's waren bijna ondraaglijk.
Toch vond ik de stad in de zomer ook echt zijn charme hebben....lekker op Sheep Meadow liggen met een boekje, uitwaaien bij de pieren.....
Maar heet is het zeker ja...de meeste NY-ers ontvluchten niet voor niets massaal de stad in de zomermaanden
Ik ben er wel eens eind juli geweest, toen was het idd bijna 40 graden en de metro's waren bijna ondraaglijk.
Toch vond ik de stad in de zomer ook echt zijn charme hebben....lekker op Sheep Meadow liggen met een boekje, uitwaaien bij de pieren.....
Maar heet is het zeker ja...de meeste NY-ers ontvluchten niet voor niets massaal de stad in de zomermaanden
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
- 4me
- Amerikafan
- Contacteer:
De gids van Oad is net binnen! Daarin wordt naast KLM ook o.a. Icelandair aangeboden.
Laat een prijsvergelijking maken. Neem je uitdraaien van Internet gewoon mee.......en laat het ze zien.
Sla ons reisbureaus niet meteen over
, we hebben het al zo moeilijk!
Prijsvergelijken maken (op mijn werk) is voor mij in ieder geval een sport
succes Jeannine
Laat een prijsvergelijking maken. Neem je uitdraaien van Internet gewoon mee.......en laat het ze zien.
Sla ons reisbureaus niet meteen over

Prijsvergelijken maken (op mijn werk) is voor mij in ieder geval een sport
succes Jeannine

Hallo,
Als je naar het reisbureau gaat en opgeeft op welke dag je wilt vliegen en waar naar toe, dan kunnen ze een optie op de vlucht nemen zodra deze wordt vrijgegeven. Je zit er dan nog niet aan vast, maar je bent wel verzekerd van een plaatsje in de goedkoopste klasse.
Wat betreft de kosten in NY: Wij (2pers) vonden het eten erg aan de prijs. smorgens namen we een ontbijtje in een restaurantje. Niets bijzonders: toost, pannekoeken, ei-gerecht, koffie, thee, lunch een pizza of hamburger, diner: steak, groente geen voorgerecht en geen nagerecht. Toch waren wij gemiddeld $120,-- per dag kwijt. Wij zijn erg geschrokken van de prijzen in NY en gingen ruim over ons budget heen. Verder is het natuurlijk afhankelijk wat je allemaal gaat doen in NY.
Veel plezier in New York. Het is een geweldige stad.
Als je naar het reisbureau gaat en opgeeft op welke dag je wilt vliegen en waar naar toe, dan kunnen ze een optie op de vlucht nemen zodra deze wordt vrijgegeven. Je zit er dan nog niet aan vast, maar je bent wel verzekerd van een plaatsje in de goedkoopste klasse.
Wat betreft de kosten in NY: Wij (2pers) vonden het eten erg aan de prijs. smorgens namen we een ontbijtje in een restaurantje. Niets bijzonders: toost, pannekoeken, ei-gerecht, koffie, thee, lunch een pizza of hamburger, diner: steak, groente geen voorgerecht en geen nagerecht. Toch waren wij gemiddeld $120,-- per dag kwijt. Wij zijn erg geschrokken van de prijzen in NY en gingen ruim over ons budget heen. Verder is het natuurlijk afhankelijk wat je allemaal gaat doen in NY.
Veel plezier in New York. Het is een geweldige stad.
Hoe is de temperatuur er begin juli?Iris_1982 schreef:Ac h NY is altijd leuk hoor
- RiverCola
- Amerika-expert
Wij waren afgelopen zomer in NY in juli en het was aardig warm (eerder vochtig zoals we dat hier in NL ook kennen), rond de 26 graden vermoed ik. Het was absoluut niet vervelend. We waren wel erg aan het zweten toen we de Brooklyn Bridge 'beklommen' maar verder was het lekker; in het zonnetje, t-shirtje/korte broek/zonnebril, op de fiets door Central Park, even stoppen om in de schaduw te zitten in het gras, lekker winkelen, geen jas aan hoeven. Ik zou dit type weer zeker verkiezen boven een regenachtige of koude maand. Alhoewel je natuurlijk nooit met zekerheid kunt zeggen wat voor weer het wordt....
Een paar jaar geleden ben ik in de zomer twee weken in NY geweest (juli). Er waren dagen bij dat het 40 graden was (en aanvoelde als 60 geloof ik....). Erg heet dus, maar ik vond dat geen enkel probleem. We hebben in die tijd vijf dagen een groep mensen rondgeleid waarbij een 70 jarige vrouw was en voor haar was de hitte eigenlijk niet te doen.
Wat kosten betreft, alleen al aan 'extra uitgaven' (winkelen, eten etc) waren wij voor twee weken ruim 2000 euro pp kwijt (maar shoppen was dan ook een doel). Ons hotel en de vlucht werden betaald, dus dat weet ik niet zo goed wat de kosten daarvan waren. Ik houd zelf altijd aan dat je naast je hotel en vlucht zo'n 100 dollar pp per dag kwijt bent. De ene dag is dat minder, de andere dag wat meer.
Veel plezier iig! Ik vond NY in de zomer heerlijk!
Wat kosten betreft, alleen al aan 'extra uitgaven' (winkelen, eten etc) waren wij voor twee weken ruim 2000 euro pp kwijt (maar shoppen was dan ook een doel). Ons hotel en de vlucht werden betaald, dus dat weet ik niet zo goed wat de kosten daarvan waren. Ik houd zelf altijd aan dat je naast je hotel en vlucht zo'n 100 dollar pp per dag kwijt bent. De ene dag is dat minder, de andere dag wat meer.
Veel plezier iig! Ik vond NY in de zomer heerlijk!
-------------------------------------------------------------------------------------------
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004
http://vangeldrop.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004
http://vangeldrop.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Over het weer kan je niets zeggen. Wij gingen afgelopen april voor 7 nachten en de eerste dag was het ijskoud met veel wind, zo'n 8 graden. Vanaf de andere dag werd het steeds warmer en de laatste dag was het 20 graden. Ook regen gehad....
Wij hebben een pakketreis genomen, want dat kwam voordeliger uit. Geboekt bij Ebookers en het kwam op net iets meer dan € 1000 p.p. Was ook nog eens een duurdere periode want we kwamen met Pasen aan. Zaten schuin achter Macy's dus een prima plaats. Was met ontbijt, gratis internet en ochtendkrant.
Ook wij hanteren net als Nikki in Amerika € 100 per dag aan. Moet zeggen in NY is het behoorlijk prijzig, maar wel super !!
Wij hebben een pakketreis genomen, want dat kwam voordeliger uit. Geboekt bij Ebookers en het kwam op net iets meer dan € 1000 p.p. Was ook nog eens een duurdere periode want we kwamen met Pasen aan. Zaten schuin achter Macy's dus een prima plaats. Was met ontbijt, gratis internet en ochtendkrant.
Ook wij hanteren net als Nikki in Amerika € 100 per dag aan. Moet zeggen in NY is het behoorlijk prijzig, maar wel super !!
Groetjes, Nel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht