Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
14-29 apr. Philadelphia, Washington, NY...
-
- Amerika-ontdekker
14-29 apr. Philadelphia, Washington, NY...
Hallo allemaal, even een vraag: m'n vriendin gaat 2 maanden studeren in Indianapolis, aansluitend willen we er een week of 2 vakantie aan vast plakken in NO-Amerika pakweg 14 t/m 29 april 2006.
We zijn nu dus een beetje aan het kijken voor tickets. Ze heeft een offerte liggen voor een vlucht vanuit Amsterdam naar Philadelfia, vanuit daar naar Indianapolis, na dat studeren weer naar Philadelfia, en vanuit daar weer naar Amsterdam.
Het liefst bezoeken we verschillende steden, waaronder in ieder geval New York, en liefst ook Washington. Een paar dagen in een stad, en dan weer door. Ik las dat het allemaal via de bus te doen is? Vanuit welke stad we terugvliegen boeit niet zo, wat dat betreft let ik vooral op wat een voordelige optie is.
Op de terugreis moeten we eigenlijk dezelfde vlucht hebben, het zou dus zinnig zijn als ik dus ook op korte termijn al boek.
Heb hier mooie verslagen gelezen over betreffende steden, ga ik zeker wat mee doen!
De data zijn flexibel. Alle tips zijn welkom, we zijn niet eerder in Amerika gemaakt, en willen er een toptijd van maken natuurlijk. Eigenlijk staan alle details van de reis nog open. Wil van tevoren een soort schema hebben wat we per dag gaan doen, om het ter plaatse allemaal uit te zoeken lijkt me niet handig, omdat we dan ongetwijfeld leuke dingen missen.
Alvast dank voor de reacties!!
We zijn nu dus een beetje aan het kijken voor tickets. Ze heeft een offerte liggen voor een vlucht vanuit Amsterdam naar Philadelfia, vanuit daar naar Indianapolis, na dat studeren weer naar Philadelfia, en vanuit daar weer naar Amsterdam.
Het liefst bezoeken we verschillende steden, waaronder in ieder geval New York, en liefst ook Washington. Een paar dagen in een stad, en dan weer door. Ik las dat het allemaal via de bus te doen is? Vanuit welke stad we terugvliegen boeit niet zo, wat dat betreft let ik vooral op wat een voordelige optie is.
Op de terugreis moeten we eigenlijk dezelfde vlucht hebben, het zou dus zinnig zijn als ik dus ook op korte termijn al boek.
Heb hier mooie verslagen gelezen over betreffende steden, ga ik zeker wat mee doen!
De data zijn flexibel. Alle tips zijn welkom, we zijn niet eerder in Amerika gemaakt, en willen er een toptijd van maken natuurlijk. Eigenlijk staan alle details van de reis nog open. Wil van tevoren een soort schema hebben wat we per dag gaan doen, om het ter plaatse allemaal uit te zoeken lijkt me niet handig, omdat we dan ongetwijfeld leuke dingen missen.
Alvast dank voor de reacties!!
Even samenvatten: Jij wilt van A'dam naar PhiladelPHia en van PhilladelPHia weer terug naar Amsterdam. Je vriendin wil van Amsterdam naar Indianapolis, dan van Indianapolis via Philadelphia terug naar Amsterdam. Heb ik het zo goed?
Je vriendin zou kunnen kijken of er een mogelijkheid van een stopover is. Ze koopt dan een ticket Amsterdam-Indianapolis-AMsterdam, met (in elk geval op de terugweg) een overstap in Philadelphia. Dit zou misschien met US Airways kunnen, aangezien die hun thuisbasis in Philly hebben. Dat is denk ik de goedkoopste manier.
Jij kunt dan voor het goedkoopste ticket Amsterdam-Philly-Amsterdam kijken. Als je dus met US zou vliegen, vlieg je rechtstreeks.
Je vriendin zou kunnen kijken of er een mogelijkheid van een stopover is. Ze koopt dan een ticket Amsterdam-Indianapolis-AMsterdam, met (in elk geval op de terugweg) een overstap in Philadelphia. Dit zou misschien met US Airways kunnen, aangezien die hun thuisbasis in Philly hebben. Dat is denk ik de goedkoopste manier.
Jij kunt dan voor het goedkoopste ticket Amsterdam-Philly-Amsterdam kijken. Als je dus met US zou vliegen, vlieg je rechtstreeks.
-
- Amerika-ontdekker
Vluchtschema klopt, al heeft ze volgens die offerte op de heenweg ook een stopover in Philly, volgens mij via US Airways idd. Op de terugweg flexibele dagen, het mag iets afwijken zeg maar. Als zij terug naar Philly vliegt, hoop ik daar min of meer tegelijkertijd aan te komen voor de vakantie.Jez schreef:Even samenvatten: Jij wilt van A'dam naar PhiladelPHia en van PhilladelPHia weer terug naar Amsterdam. Je vriendin wil van Amsterdam naar Indianapolis, dan van Indianapolis via Philadelphia terug naar Amsterdam. Heb ik het zo goed?
Dat zou moeten kunnen. Het beste kun je gewoon even naar een reisburo gaan; zij zullen je dan helpen met de voordeligste tickets. Of kijk eens op de diverse sites, bijv. http://www.waarheenwaarvoor.nl om zelf alvast wat voor-onderzoek te doen.
-
- Amerika-ontdekker
Thanks, dat ga ik morgen idd al doen. Met internet (vandaar dat ik hier uitkwam) ben ik ook bezig, maar dat vooral om die 2 weken een beetje in te kunnen delen.Jez schreef:Dat zou moeten kunnen. Het beste kun je gewoon even naar een reisburo gaan; zij zullen je dan helpen met de voordeligste tickets. Of kijk eens op de diverse sites, bijv. http://www.waarheenwaarvoor.nl om zelf alvast wat voor-onderzoek te doen.
-
- Amerika-ontdekker
Rond de wereld in 60 dagen kwam in me op. Veel plezierCybercurse schreef:Vandaag geboekt:
M'n vriendin:
20-2 Amsterdam - Atlanta
20-2 Atlanta - Indianapolis
12- 4 Indianapolis - New York
30-4 Washington DC - Atlanta
30-4 Atlanta - Amsterdam
Ik:
12-4 Amsterdam - New York
30-4 Atlanta - Amsterdam
Nu nog een schema maken en hotels boeken

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Mag ik vragen naar de prijs en welke airline? Ik probeer een beetje op de hoogte te blijven van de vliegprijzen van de div. maatschappijeen en het tijdstip waarop gevlogen wordt.Cybercurse schreef:Vandaag geboekt:
M'n vriendin:
20-2 Amsterdam - Atlanta
20-2 Atlanta - Indianapolis
12- 4 Indianapolis - New York
30-4 Atlanta - Amsterdam
Ik:
12-4 Amsterdam - New York
30-4 Atlanta - Amsterdam
Nu nog een schema maken en hotels boeken
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-ontdekker
Ivm ons schema (data) kwam het goed uit om met Delta te vliegen. M'n vriendin (die 2 vluchten meer heeft) gaat voor 662,50 en ik voor 518,34. Volgens mij komt er dan nog 90 euro reserveringskosten bij.Mag ik vragen naar de prijs en welke airline? Ik probeer een beetje op de hoogte te blijven van de vliegprijzen van de div. maatschappijeen en het tijdstip waarop gevlogen wordt.
Nu de planning dus nog

-
- Amerika-ontdekker
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Je kunt kaartjes kopen via de site van de New York Yankees.Cybercurse schreef: Zelf wil ik graag een match van de NY Yankees bezoeken. Heeft iemand een idee hoe je aan die kaartjes kunt komen?? (geen idee of het in het seizoen van de Yanks valt, maar toch, zou gaaf zijn)
Het seizoen is nu afgelopen, maar ik volgend jaar maart gaan ze weer los (volgens mij).
Zelf heb ik zo ook al kaartjes via de officiële sites van de LA Dodgers, Anaheim Angels en Texas Rangers gekocht. Kaartjes heb ik naar Nederland laten sturen of ter plekke bij het Will Call Window op de dag van de wedstrijd opgehaald. Op de site kun je ook een plattegrond van het stadion vinden zodat je op je gemak een leuk plekje kunt uitzoeken.
Links bovenaan de pagina van de Yankees kun je trouwens zo een ander team selecteren.
Succes ermee.
Roland
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-ontdekker
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-