Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Milford Plaza Hotel... Ramp?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
nummertjen13
Amerika-newbie

Milford Plaza Hotel... Ramp?

Bericht door nummertjen13 »

Hoi

Ik zou heel graag een verblijf boeken in het Milford Plaza hotel (net naast Times Square)
Ik heb wat reviews zitten lezen, en ik zit toch met twijfels hoor.
Op één site wordt het hotel behoorlijk tot goed geklasseerd met propere kamers, goed personeel terwijl het op een andere site precies is dat niemand ooit een goed verblijf had (bed bugs, stinkende kamers etc.)
op de eerste site stond hier echter niets van (enkel behoorlijk kleine kamer) geschreven.
Nu, heeft er misschien iemand ervaring met dit hotel.
Ik las dat het hotel vaak gebruikt wordt door airline maatschappijen voor hun personeel, dus echt slecht zal het niet zijn, of niet??
Hopelijk volgen er positieve ervaringen, want ze geven momenteel 35% korting :dance: :P
Color01
Amerika-expert

Re: Milford Plaza Hotel... Ramp?

Bericht door Color01 »

De reviews zijn niet echt geweldig. .dus verwacht geen eerste klas hotel.

http://www.tripadvisor.com/ShowUserRevi ... _York.html
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

nummertjen13 schreef:Ik las dat het hotel vaak gebruikt wordt door airline maatschappijen voor hun personeel, dus echt slecht zal het niet zijn, of niet??
Wat ik heb gehoord van een familielid die bij Lufthansa werkt zijn de hotels die LH voor het personeel boekt niet altijd even geweldig. Ook hier komt het kostenplaatje (uiteraard) om de hoek kijken. Heel vaak is de kwaliteit maar zo zo, of is de lokatie buitengewoon teleurstellend, alles vanwege de gunstige prijs.

Staar je hier dus niet al te blind op.

Wat Tripadvisor betreft: kijk naar de soort klachten die mensen hebben. Gaat het over een kussen dat te hard is of een matras die te zacht is of een zeepje dat niet lekker ruikt of een badmuts die knelt, dan kun je met een gerust hart boeken.
Gaan de klachten echter over bedbugs, muizen op de kamer, bloedvlekken in de lakens en de handdoeken, gebruikte condooms onder het bed (allemaal waargebeurde verhalen :wink: ) dan is het oppassen geblazen.

Waar rook is, is dan meestal ook vuur, en als je dat vuur kunt vermijden, des te aangenamer zal je verblijf zijn...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
AnSofie
Amerika-ontdekker

Bericht door AnSofie »

Ik heb al twee keer in het Milford Plaza gelogeerd. Onze kamer was twee keer behoorlijk klein, maar anders was er niet zo veel op aan te merken. Bedbugs hebben we geen last van gehad. Wat wel geldt: je kan best een kamer zo hoog mogelijk vragen. Spaart je toch wel straatlawaai.
Milford Plaza is dan wel geen luxe hotel, maar de ligging is fantastisch. Dus ik zou er nog wel terug keren.
sweatbox
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door sweatbox »

Een heel normaal hotel voor New Yorkse begrippen dus.
Truckman
Amerikafan

Bericht door Truckman »

Wij hebben er 4 jaar geleden gelogeerd, we kregen eerst een (te) kleine kamer toegewezen, die we trouwens probleemloos konden wijzigen naar een grotere. Maar verder was de kamer schoon en netjes, en ach, we sliepen er alleen maar!
En, zoals gezegd, de ligging is fantastisch! Wij zouden er zéker terugkeren!
The USA...what else?
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Ik denk dat Dento het aardig heeft weergegeven. Wij hebben een reservering in het Wellington. Daar is heel verschillend over geschreven, maar iedereen noemt de ligging werkelijk perfect. We zien het wel. Nu de vakantie naderd even goed op de prijzen letten, het schommelt nogal. Misschien wordt het nog wel wat anders.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Kokopelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Kokopelli »

In 2007 sliepen wij ook in Milford Plaza. Ja, erg kleine kamer, maar dat is niet vreemd in New York als je het betaalbaar wilt houden. Personeel aan de balie was niet echt vriendelijk. Het hotel is een beetje vergane glorie. Kamer was wel schoon, geen bed bugs. Maar de ligging... die maakt alles goed. Echt perfect gelegen. Times Square om de hoek en heel veel metro lijnen in de buurt om op te stappen.
Ik zou er zo weer heen gaan.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 >
reisverslagen
nummertjen13
Amerika-newbie

Bericht door nummertjen13 »

Allemaal bedankt voor de reacties :-)
Ik heb toch maar besloten om ergens anders te boeken, aangezien het verhaal van bedbugs wel regelmatig terugkeert, en mijn vriendin allergisch is voor vele insectenbeten...
Heb op expedia een leuke deal gevonden.
Maar hoe gaat dat allemaal in z'n werk?
Krijg je de tickets en hotelreservatie thuis toegestuurd, of gaat alles via e-mail en moet je het zelf afdrukken?
Ik neem aan dat Expedia wel zeer betrouwbaar is?
Paul v B
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Paul v B »

Ik weet niet of je al geboekt hebt maar wij zaten vorige week in het Crowne Plaza Times Square, helemaal perfect, vooral de ligging!
http://www.fotorepareren.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.pbase.com/paulvanbaardwijk" onclick="window.open(this.href);return false;

2000: Florida
2004: Southwest
2006: Southwestmid
2008: Southeast + Florida
2009: New York City
2010: New England + New York
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Milford Plaza is gewoon "waar voor z'n geld".
Als je deze prijsklasse kijkt, en naar de locatie is het "top".
Laatste keer via een "special offer" op hun site, een "Milford club room" genomen,
die zijn net wat mooier, en voor die paar $$$ verschil per dag hoeft je het niet te laten.

Een aantal jaren geleden in een "mini suite" geslapen in het Waldorf Astoria,
ook daar is het niet altijd even top. 's morgens vroeg bouwvakkers op de verdieping er boven, die lekker op tijd met de drilboor aan het werk gingen. Na één telefoontje werd ik netjes naar een andere "mini suite" gebracht, maar ook deze was "oud". En dan hebben we het hier over een kamer van $600,00 per nacht.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

nummertjen13 schreef:Allemaal bedankt voor de reacties :-)
Krijg je de tickets en hotelreservatie thuis toegestuurd, of gaat alles via e-mail en moet je het zelf afdrukken?
Ik neem aan dat Expedia wel zeer betrouwbaar is?
Expedia is zeker wel betrouwbaar. Vergelijk dan ook even de prijzen op .nl en .com ? Dat wil nog wel eens schelen. Verder gaat alles keurig via de mail en hun online-account.

Suc6
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Steppie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Steppie »

Ik heb vorige maand nog 3 overnachtingen gedaan in Milford Plaza. Op zich niet echt een schitterend hotel maar ook weer geen echte tegenvaller. De locatie is perfect, je kan haast niet beter zitten. Er is Valet parking voorzien wat eigenlijk ook nog geen overbodige luxe is, zeker niet in New York. Je kan parkeren tegen 40 Dollar per dag.

Wij zaten op de 11de verdieping, met zicht op de avenue en dat viel al bij al nog vrij goed mee. Niet echt lawaai ondervonden, buiten de FDNY collega's die iets verder hun kazerne hebben. De kamers waren clean, zo ook de badkamer doch vrij klein. Maar bon, ge gaat niet naar NYC om in uw hotelkamer te blijven, die dient enkel maar om te slapen en een douche te nemen.

Gelet prijs/kwaliteit/locatie verhouding zou ik misschien nog wel teruggaan naar dit hotel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer