Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vervoer JFK

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Vervoer JFK

Bericht door headhunterke »

Hoi

Klaar voor mijn 2e onderwerp vandaag :p
Ik heb een klein vraagje.
Als we op JFK de Airtrain nemen, is het dan best om in Howard Beach Station of in Jamaica Station af te stappen?
We moeten naar ons hotel, gelegen op de hoek van 10 Av. en 47 Str.
Volgens mijn inzicht lijkt Howard Beach Station de meest logische oplossing, omdat deze lijn volgens ik me nog wat kan oriënteren, vrij dicht tegen het hotel ligt.
Ik kan al wel mijn plan trekken met de subway in NYC, maar soms is het toch nog een klein beetje verwarrend als er meerdere mogelijkheden zijn :p
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
stijnec
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Vervoer JFK

Bericht door stijnec »

ik zou vanaf Jamaica lijn E pakken naar 50th street
Afbeelding
nakedrunner
Amerika-ontdekker

Bericht door nakedrunner »

voer het anders eens in in google maps eerst met de auto en vervolgens zul je zien dat je ook met het openbaar vervoer kunt gaan.Je zult direct het kortste weten.
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Headhunterke,

Alles op 10th av ligt zowiezo ten minste twee east-west blocks van een subway af. De meest westelijke lijn ligt namelijk onder 8th av. Je zult dus een stukje moeten wandelen.

Zoals de vorige schrijver al aangaf is de E vanaf Jamaica station naar 50th street station het slimste. Je moet dan twee east-west blocks and drie north-south blocks wandelen.

Echter, er is volgens mij helemaal geen hotel op 10th en W-47th street. Ook google maps en streetview zijn dat met me eens. Wellicht heb je je vergist in het adres.

Roel.
headhunterke
Amerikakenner

Bericht door headhunterke »

Thanks!
Ik zit er eigenlijk niet mee om ff te wandelen hoor :-)
Enja, die 47 moest 49 zijn ;-) (Skyline Hotel)
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Dan dus 50th street station op de E, een westelijke uitgang, en op 50th street naar het westen lopen tot 10th av. Kan niet missen lijkt me.

Roel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer