Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York => Brooklyn
-
- Amerika-newbie
New York => Brooklyn
Net als zovelen hier, neemt m'n fascinatie voor NYC nog steeds toe. Door de talloze berichten en het enthousiasme van de bezoekers van dit forum ben ik begonnen info te verzamelen over een "uitje" naar New York.
De hotels in New York zijn zoals geweten vrij prijzig. Omdat de mogelijk er in zit dat we met een viertal personen zouden gaan, ben ik ook es gaan goolge-en naar appartementen. Wat me opvalt is dat je een ruim aanbod hebt in Brooklyn. M'n vraag is nu: is Brooklyn een goeie uitvalsbasis om uitstappen naar Manhattan te doen? Het metro-netwerk biedt op het eerste zicht een goeie verbinding. En hoe zou je Brooklyn zèlf omschrijven?
Kan iemand ervaringen uitwisselen ivm het huren van appartmenten?
Thx!
Kenny
De hotels in New York zijn zoals geweten vrij prijzig. Omdat de mogelijk er in zit dat we met een viertal personen zouden gaan, ben ik ook es gaan goolge-en naar appartementen. Wat me opvalt is dat je een ruim aanbod hebt in Brooklyn. M'n vraag is nu: is Brooklyn een goeie uitvalsbasis om uitstappen naar Manhattan te doen? Het metro-netwerk biedt op het eerste zicht een goeie verbinding. En hoe zou je Brooklyn zèlf omschrijven?
Kan iemand ervaringen uitwisselen ivm het huren van appartmenten?
Thx!
Kenny
Ik heb weinig benul van hoe hotels in brooklyn zijn enzo maar de mogelijkheden om naar manhattan te gaan zijn redelijk. Slechts 50 minuten in de metro en je zit in hartje manhattan op Grand Central station.
Ik zal later even zoeken naar een link die ik van een forumlid heb gekregen over Brooklyn (staat op een andere pc
) en hoe je er hele leuke uitjes kan maken. Maar een ding wat je absoluut in Brooklyn moet doen is naar Coney Island gaan dat kan ik je wel vertellen. Zoiets zul je nergens anders zien, een leuk klein pretpark met achtbaan EN Amerika's laatste Freakshow 
Ik zal later even zoeken naar een link die ik van een forumlid heb gekregen over Brooklyn (staat op een andere pc

24th of September, 2 year wedding anniversary 
During the romantic dinner she said:
I love you, but I need to burp now...

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
De Cyclone heb ik veel verschillende recensies van gezien.GEoDLeto schreef:Maar een ding wat je absoluut in Brooklyn moet doen is naar Coney Island gaan dat kan ik je wel vertellen. Zoiets zul je nergens anders zien, een leuk klein pretpark met achtbaan EN Amerika's laatste Freakshow
Frontseat schijnt hij erg leuk te zijn, backseat schijnt het een rammelbak te zijn..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-newbie
50minuten? Oei dat had ik dan wel even onderschatGEoDLeto schreef:Ik heb weinig benul van hoe hotels in brooklyn zijn enzo maar de mogelijkheden om naar manhattan te gaan zijn redelijk. Slechts 50 minuten in de metro en je zit in hartje manhattan op Grand Central station.
Ik zal later even zoeken naar een link die ik van een forumlid heb gekregen over Brooklyn (staat op een andere pc) en hoe je er hele leuke uitjes kan maken. Maar een ding wat je absoluut in Brooklyn moet doen is naar Coney Island gaan dat kan ik je wel vertellen. Zoiets zul je nergens anders zien, een leuk klein pretpark met achtbaan EN Amerika's laatste Freakshow
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik verblijf in NYC altijd in hotel Americana Inn (geloof dat het zo heet). Ze hebben de prijzen nu iets verhoogt maar het is nog steeds stukken goedkoper dan de rest en op een top locatie. Het enige 'probleem' is dat de kamers klein zijn en de bathrooms op de gang. Maar ik heb nog nooit hoeven wachten op een bathroom en ze zijn altijd netjes en schoon.
Kan korter zijn als je geluk hebt en het treinverkeer zit mee maar het ligt er ook maar aan WAAR je in Brooklyn zit, ik zit meer in hartje Brooklyn en dan duurt het langer dan als je meer noordelijker zit. Brooklyn is groot, heel groot. Als Brooklyn alleen was, dus zonder Manhattan, Queens, Bronx en Long Island stond ie nog in de top 5 lijst van grootste steden van Amerika qua inwoners als ik het goed heb. Maar zoals ik al zei het ligt eraan waar je in Brooklyn zitKenny schreef:50minuten? Oei dat had ik dan wel even onderschat

Ik heb enigszins een vorm van hoogtevrees, ik heb geen problemen met een vliegtuig ofzo hoewel de adrenaline toch wel een beetje begint te pompen maar een achtbaan ofzo doe ik liever met ogen dicht, dus ik zal je op je woord moeten geloven ik kan niks over de cyclone zeggenNjit schreef:De Cyclone heb ik veel verschillende recensies van gezien.
Frontseat schijnt hij erg leuk te zijn, backseat schijnt het een rammelbak te zijn..

Ik heb zelf jarenlang in NYC gewooond waarvan 3 jaar in Brooklyn (in de buurten Williamsburg, Park Slope, Boerum Hill/Carroll Gardens en Bensonhurst. Als je in Williamsburg bent, kom je via de L in minder dan 15 minuten naar de East Village. Park Slope is ongeveer 20-30 minuten met de F-train. Boerum Hill/Carroll Gardens 20 minuten. Bensonhurst is wel wat meer tijdKenny schreef:50minuten? Oei dat had ik dan wel even onderschatGEoDLeto schreef:Ik heb weinig benul van hoe hotels in brooklyn zijn enzo maar de mogelijkheden om naar manhattan te gaan zijn redelijk. Slechts 50 minuten in de metro en je zit in hartje manhattan op Grand Central station.
Ik zal later even zoeken naar een link die ik van een forumlid heb gekregen over Brooklyn (staat op een andere pc) en hoe je er hele leuke uitjes kan maken. Maar een ding wat je absoluut in Brooklyn moet doen is naar Coney Island gaan dat kan ik je wel vertellen. Zoiets zul je nergens anders zien, een leuk klein pretpark met achtbaan EN Amerika's laatste Freakshow
In Park Slope, Williamsburg en Carroll/Boerum is er veel te doen
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
American
Californian
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht