Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Labor Day in NYC
Labor Day in NYC
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij Labor Day? We zijn dan in New York, betekent dit dat alle winkels en dergelijke daar dan gesloten zijn, zoals hier het geval is op een feestdag? Of gaat alles zijn gewone gangetje?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Labor Day in NYC
Zijn gewone gangetje gaat het zeker niet, het is voor de Amerikanen een lang weekend en de afsluiting van de zomervakanties, ze trekken er in dat weekend dan ook opuit.
Een voordeel van Laborday in NYC kan zijn dat veel New Yorkers er voor het weekend op uit zijn en het in de stad rustiger is.
Een voordeel van Laborday in NYC kan zijn dat veel New Yorkers er voor het weekend op uit zijn en het in de stad rustiger is.
Wij waren vorig jaar met Labor Day in New York. Veel winkels zijn wel gewoon open, soms pas vanaf de middag, maar ze gaan wel open. Musea en dergelijke zijn vaak ook gewoon open. Het grote verschil is dat het gewoon "rustig" is dan in stad. In vergelijking met "normale" dagen dan.
Veel New Yorkers gaan dat weekend de stad uit.
Is er al iemand eens naar die West Indian Parade geweest in Brooklyn?
-
Bennogr
- Amerika-expert
Nooit heen geweest, ik woonde daar tenslotte om de hoek en dan doe je dat soort dingen "natuurlijk" niet.
Maar wel verslagen van gezien/gelezen.
Lijkt me heel gezellig, vooral als je van die groep mensen, die muziek en dat eten houdt. Of als je weer eens een heel andere kant van NY wilt zien.
Even zoeken op verschillende websites of in New York een krant kopen en dan gewoon de ondergrondse pakken en gaan.
Maar wel verslagen van gezien/gelezen.
Lijkt me heel gezellig, vooral als je van die groep mensen, die muziek en dat eten houdt. Of als je weer eens een heel andere kant van NY wilt zien.
Even zoeken op verschillende websites of in New York een krant kopen en dan gewoon de ondergrondse pakken en gaan.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3563 Weergaves
-
Laatste bericht door WeernaardeVS