Graag wil ik hierbij aanspraak maken op de gastvrijheid van Nederlanders (Amerikanen mag ook) in New York City!
Het ziet er naar uit dat ik geen reisgenootje heb voor mijn trip van 2 weken naar New York (22 mei tot 5 juni) en omdat ik toch wel een beetje gezelschap zou willen en niet in mijn uppie in een hotel zou willen logeren, zoek ik hierbij gastvrije New Yorkers bij wie ik tijdens mijn trip zou kunnen verblijven en die me eventueel de stad een beetje kunnen laten zien (optioneel natuurlijk!). Natuurlijk ben ik van plan om hiervoor een financiële compensatie te geven. Liever aan een aardig persoon dan aan een hotel.
Ik ben een jongedame van 32, en dit wordt mijn eerste bezoek aan New York. Mijn plannen zijn de stad te gaan bezichtigen (toeristische plekjes), musea bezoeken, in Central Park wandelen, shoppen, koffie drinken op terrasjes, gezellig uit eten en 's avonds het nachtleven daar een keer te gaan verkennen.
Ik ben geen roker en drink niet maar ben wel heel gezellig, makkelijk in de omgang en zeer low-maintenance.
Dus heb je een kamer / bed over en vindt je het niet erg om iemand over de vloer te krijgen, please let me know!
In verband met mijn plannen hoop ik wel dat de kamer / het bed in NY City is en gaat mijn voorkeur uit naar een gastvrouw / gastgezin. Liever niet bij mannen die alleen wonen
Mochten er vragen zijn, PM me.