Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Herald Square hotel New York
Herald Square hotel New York
Volgend jaar gaan we 7/8 dagen naar New York rond Pasen :dance:
Nu ben ik allerlei hotelsites langs aan het surfen voor een leuk en niet te duur hotel, liefst in Midtown of Upper West Side. Dit hotel kwam redelijk voordelig naar voren en ook diverse kritieken waren niet slecht.
Wie van jullie kent dit hotel of heeft een leuk hotel in Upper West Side. Deze wijk lijkt me een heel bijzondere wijk, maar ik kan het mis hebben.
Ik wacht met spanning jullie reacties af....voorpret is toch een heel leuk iets.
Nu ben ik allerlei hotelsites langs aan het surfen voor een leuk en niet te duur hotel, liefst in Midtown of Upper West Side. Dit hotel kwam redelijk voordelig naar voren en ook diverse kritieken waren niet slecht.
Wie van jullie kent dit hotel of heeft een leuk hotel in Upper West Side. Deze wijk lijkt me een heel bijzondere wijk, maar ik kan het mis hebben.
Ik wacht met spanning jullie reacties af....voorpret is toch een heel leuk iets.
Groetjes, Nel
-
Priscilla
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Herald Square hotel New York
Wij gaan over twee weken naar NY en verblijven dan in Chelsea Lodge. Het krijgt onwijs goede recensies op Tripadvisor en is kost 'slechts' $150 per nacht.
Ik laat je weten hoe onze ervaringen zijn, zodra we terug komen.
Was ook eerst mijn bedoeling, maar helaas even geduld. Ik wens jullie heel veel plezier ......
Groetjes, Nel
-
Priscilla
- Amerikafan
- Contacteer:
Wat bedoel je met; was ook mijn bedoeling en je moet geduld hebben?
Nemen ze nog geen boekingen aan?
Op http://www.martinenpriscilla.nl houden we een liveverslag bij...
Nemen ze nog geen boekingen aan?
Op http://www.martinenpriscilla.nl houden we een liveverslag bij...
Nee hoor, ik zou eerst volgende week gaan was het plan vanwege extra vakantie maar ik kon niets meer boeken qua vliegreis.
Groetjes, Nel
-
Priscilla
- Amerikafan
- Contacteer:
Ow, humf, balen zeg...
Maar nu heb je het tenminste nog tegoed
NY is echt geweldig!
Maar nu heb je het tenminste nog tegoed
NY is echt geweldig!
Ik ben benieuwd, wij zitten daar "in de kelder" de laatste dagen van dit jaar.PriscillaMartin schreef:Wij gaan over twee weken naar NY en verblijven dan in Chelsea Lodge. Het krijgt onwijs goede recensies op Tripadvisor en is kost 'slechts' $150 per nacht.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1614 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 11 Reacties