Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur kosten
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Autohuur kosten
Hoeveel kost het als ik een auto wil huren in NY en terug wil geven in Toronto.
Ik ben dan 23 en mijn vriend 22.
En is het wel mogelijk om de auto in canada terug tegeven?
Of heeft iemand nog een andere idee?
Ik ben dan 23 en mijn vriend 22.
En is het wel mogelijk om de auto in canada terug tegeven?
Of heeft iemand nog een andere idee?
Groetjes van Louise
Re: Autohuur kosten
Je kunt met een auto die je in de VS huurt wel in Canada rondrijden maar je kunt 'm daar niet achterlaten. Andersom ook niet trouwens.
-
- Amerika-expert
Ik zou dat eens nazoeken op de websites van verschillende autoverhuurbedrijven.
Bedenk wel dat als je onder de 25 een auto huurt je een forse extra betaling kwijt bent.
Bedenk wel dat als je onder de 25 een auto huurt je een forse extra betaling kwijt bent.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Mijn tante vertelde nog een leuke anekdote over dat jonger dan 25.
Volgens haar is het nogal eens zo dat dames onder de 25 niet extra moeten betalen, dit geldt voor de heren onder ons. Dus dit zou je kunnen vragen.
Overigens is de staat New York weer een geval apart.
Mocht je een auto willen boeken dan beveel ik (en velen op dit forum met mij, zo gok ik) www.usareisen.de aan, werkt perfect, is goedkoop en ook hier kan je een pakket bestellen voor U25 (jonger dan 25). Het duurste pakket is dan overigens ideaal omdat je dan met zn 2en de auto mag besturen (let op: niet tegelijk!) en omdat er dan al allerlei extra verzekeringen bij zitten die, als je ze in de VS afsluit, duurder zijn.
Volgens mij kan je op de usareisen.de site ook nakijken OF en zo ja hoeveel het dan kost om de auto in Toronto achter te laten, maar volgens mij mag dit niet.
Volgens haar is het nogal eens zo dat dames onder de 25 niet extra moeten betalen, dit geldt voor de heren onder ons. Dus dit zou je kunnen vragen.
Overigens is de staat New York weer een geval apart.
Mocht je een auto willen boeken dan beveel ik (en velen op dit forum met mij, zo gok ik) www.usareisen.de aan, werkt perfect, is goedkoop en ook hier kan je een pakket bestellen voor U25 (jonger dan 25). Het duurste pakket is dan overigens ideaal omdat je dan met zn 2en de auto mag besturen (let op: niet tegelijk!) en omdat er dan al allerlei extra verzekeringen bij zitten die, als je ze in de VS afsluit, duurder zijn.
Volgens mij kan je op de usareisen.de site ook nakijken OF en zo ja hoeveel het dan kost om de auto in Toronto achter te laten, maar volgens mij mag dit niet.
2008 - Juli, 18 dagen Oost USA: NYC-WDC-Niagara-Toronto-Adirondacks-oostkust-NYC
2007 - Augustus, 8 dagen Florida, Kissimmee
For there you have been,
and there you long to return.
2007 - Augustus, 8 dagen Florida, Kissimmee
For there you have been,
and there you long to return.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-