Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
trump tower
trump tower
Hallo.
Gaan op 31 juli voor de eerste keer naar NY. Hebben al een globaal programma gemaakt voor bezoeken van highlights. Nog een paar vraagjes: kun je in de Tump Tower als toerist en zo ja is het leuk om te doen? Wij willen een boottocht van 2 uur gaan doen, maar komen dan dus niet op Ellis Eiland. Is het aan te raden alsnog daarheen te gaan? Wie heeft tips voor goede betaalbare restaurants in de buurt van Central Park. Wij zitten in 56West 120th street, dus ook vlakbij Harlem!
Alle tips zijn welkom, bedankt en houdoe!
Gaan op 31 juli voor de eerste keer naar NY. Hebben al een globaal programma gemaakt voor bezoeken van highlights. Nog een paar vraagjes: kun je in de Tump Tower als toerist en zo ja is het leuk om te doen? Wij willen een boottocht van 2 uur gaan doen, maar komen dan dus niet op Ellis Eiland. Is het aan te raden alsnog daarheen te gaan? Wie heeft tips voor goede betaalbare restaurants in de buurt van Central Park. Wij zitten in 56West 120th street, dus ook vlakbij Harlem!
Alle tips zijn welkom, bedankt en houdoe!
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: trump tower
Ja je kunt gewoon bij de Trump tower naar binnen, maar het enige wat ik interressant vond was de Starbucks, ik had er veel meer van verwacht.
En het is echt aan te raden om een tour naar Ellis island en het Vrijheidsbeeld te maken, mag je naar mijn idee niet missen als je in new York bent.
En het is echt aan te raden om een tour naar Ellis island en het Vrijheidsbeeld te maken, mag je naar mijn idee niet missen als je in new York bent.
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Starbucks ?
in 2004 hadden ze nog echte Douwe Egberts koffie in de Trump Tower !
Crisis ? What Crisis ?
-
tuti
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Dat dachten wij ook 2 weken terug, dus wij heel fanatiek de metro pakken richting batterypark. aldaar aangekomen: wachttijd 2,5 uur voor de bootjes richting vrijheidsbeeld, en dat in de volle zon... die hebben wij dus maar even over geslagen(was overigens op een woensdagmiddag) :dance:Harry schreef:Ja je kunt gewoon bij de Trump tower naar binnen, maar het enige wat ik interressant vond was de Starbucks, ik had er veel meer van verwacht.
Reizen USA:
2008 - Roadtrip Oostkust
2009/2010 - Los Angeles <--> Las Vegas
2011 - Roadtrip Westen
2012 - Roadtrip Westen
2013 - Roadtrip Florida
2014 - 6 months USA Roadtrip
marstuti.blogspot.com
2008 - Roadtrip Oostkust
2009/2010 - Los Angeles <--> Las Vegas
2011 - Roadtrip Westen
2012 - Roadtrip Westen
2013 - Roadtrip Florida
2014 - 6 months USA Roadtrip
marstuti.blogspot.com
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wij hadden de eerste dag in New York kaartjes voor het vrijheidsbeeld (incl.toegang in het beeld) en Ellis island geboekt om 8:oo uur s'morgens, de eerste dag ben je toch heel vroeg wakker, we waren er ruim op tijd en hebben eigenlijk nauwelijks hoeven wachten, maar ik zou het niet aanraden zonder een tijd te bespreken, dan moet je dus in een aparte lijn wachten, en ben je alleen maar aan de beurt als er nog plaatsen over zijn op een bepaalde tijd.tuti schreef:Dat dachten wij ook 2 weken terug, dus wij heel fanatiek de metro pakken richting batterypark. aldaar aangekomen: wachttijd 2,5 uur voor de bootjes richting vrijheidsbeeld, en dat in de volle zon... die hebben wij dus maar even over geslagen(was overigens op een woensdagmiddag) :dance:Harry schreef:Ja je kunt gewoon bij de Trump tower naar binnen, maar het enige wat ik interressant vond was de Starbucks, ik had er veel meer van verwacht.
En ik blijf erbij dat je zowel het vrijheidsbeels als Ellis island gezien moet hebben als je naar New York gaat, voor ons echte hoogtepunten van drie dagen New York.
Harry
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Sluit me helemaal aan bij Harry, Ellis Island en het vrijheidsbeeld zijn niet over te slaan als je naar NY gaat. Als je niet van te voren boekt, dan zorg je gewoon dat je er vroeg bent. Je moet er iets voor over hebben
Wij hadden trouwens geen wachtrij in september, maar we hadden wel slecht weer
, dat scheelt natuurlijk ook.
Als je niet van te voren boekt kan je trouwens niet in het vrijheidsbeeld heb ik me laten vertellen. Weet niet zeker of dit klopt.
Als je niet van te voren boekt kan je trouwens niet in het vrijheidsbeeld heb ik me laten vertellen. Weet niet zeker of dit klopt.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
De toiletten in de Trump Tower zijn goed (en gratis)
Verder is er niet zoveel te zien.
Oh ja, 'in de buurt van Central Park' is een rekbaar begrip. Driekwart van Manhattan ligt in de buurt van Central Park. Leuke restaurantjes vind je ronde de 10e straat, aan de oostkant (3rd ave).
Verder is er niet zoveel te zien.
Oh ja, 'in de buurt van Central Park' is een rekbaar begrip. Driekwart van Manhattan ligt in de buurt van Central Park. Leuke restaurantjes vind je ronde de 10e straat, aan de oostkant (3rd ave).
wij zitten in de 120th street in Harlem. Goede eetadresjes daar?
Als je toch niet van plan bent om in het vrijheidsbeeld te gaan (ik weet niet eens zeker of dat uberhaupt nog KAN), waarom ga je dan niet gewoon met de gratis Staten Island Ferry naar Staten Island, dan kom je ook dicht langs het vrijheidsbeeld en kan je gewoon foto's maken.
Wij namen een hotel ergens in Newark en reden met de auto naar de betaalde (5 tot 7 dollar voor een dag) parkeerplaats naast de terminal op Staten Island, en dan met de boot naar Manhattan (die vaart minstens 2 keer per uur en is gratis). Op Manhattan aangekomen (Whitehall terminal) kan je dan zo naar Battery Park lopen en/of Broadway naar het Noorden volgen (dan kom je al snel langs Wallstreet, Trinity Church en Ground Zero, en uiteraard de Mac op 160 Broadway die piano voor je speelt) of je neemt de metro op Whitehall (dan hoef je niet eens de terminal uit).
Wij namen een hotel ergens in Newark en reden met de auto naar de betaalde (5 tot 7 dollar voor een dag) parkeerplaats naast de terminal op Staten Island, en dan met de boot naar Manhattan (die vaart minstens 2 keer per uur en is gratis). Op Manhattan aangekomen (Whitehall terminal) kan je dan zo naar Battery Park lopen en/of Broadway naar het Noorden volgen (dan kom je al snel langs Wallstreet, Trinity Church en Ground Zero, en uiteraard de Mac op 160 Broadway die piano voor je speelt) of je neemt de metro op Whitehall (dan hoef je niet eens de terminal uit).
2008 - Juli, 18 dagen Oost USA: NYC-WDC-Niagara-Toronto-Adirondacks-oostkust-NYC
2007 - Augustus, 8 dagen Florida, Kissimmee
For there you have been,
and there you long to return.
2007 - Augustus, 8 dagen Florida, Kissimmee
For there you have been,
and there you long to return.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-