Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Yello cabs.
Yello cabs.
Zijn er ook "gele" taxi's voor 5 personen die buiten op JFK staan te wachten of moet ik toch bij een bedrijf reserveren vooraf, zoals Carmellimo. Heeft iemand ervaring (groep 5 volwassenen).
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Yello cabs.
Zonder bagage zal het wel gaan, er rijden vrij veel Toyota en Honda MPV's als taxi, maar de bagage van 5 personen kan wel eens een probleem geven, als het niet mocht passen kun je ook gewoon 2 taxi's nemen.moetie schreef:Zijn er ook "gele" taxi's voor 5 personen die buiten op JFK staan te wachten of moet ik toch bij een bedrijf reserveren vooraf, zoals Carmellimo. Heeft iemand ervaring (groep 5 volwassenen).
Harry
Re: Yello cabs.
Yeps, er zijn grotere taxi´s aanwezig, alleen niet uitbundig veel. Daarbij moet je vaak lang wachten (ik weet niet wanneer je gaat, maar momenteel is het erg warm en vochtig en dat is niet prettig op een vliegveld vol uitlaatgassen); reken eventueel op een uur.
Ik zou je aanraden gewoon met de airtrain te gaan. Erg gemakkelijk, goedkoop en je kunt tegelijk reizen. Airtrain is ca. 7 dollar incl. metro (5 + 2) p.p. Vertrekt vanaf vliegveld tot aan station op subway A of E. Reken, afhankelijk van waar je heen moet, vanáf 40 dollar als je in Manhattan moet zijn voor de taxi. Er gaan ook eel shuttles waarvoor je moet reserveren. Maar misschien is dat zelfs nog een betere optie omdat je als groep de rit kunt betalen. Vraag je hotel naar de mogelijkheden hiervoor.
Ik zou je aanraden gewoon met de airtrain te gaan. Erg gemakkelijk, goedkoop en je kunt tegelijk reizen. Airtrain is ca. 7 dollar incl. metro (5 + 2) p.p. Vertrekt vanaf vliegveld tot aan station op subway A of E. Reken, afhankelijk van waar je heen moet, vanáf 40 dollar als je in Manhattan moet zijn voor de taxi. Er gaan ook eel shuttles waarvoor je moet reserveren. Maar misschien is dat zelfs nog een betere optie omdat je als groep de rit kunt betalen. Vraag je hotel naar de mogelijkheden hiervoor.
Sytske
Zit t/m september 2008 in NYC!!

Zit t/m september 2008 in NYC!!