Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

van JFK naar Newark / Linden, NJ met airtrain

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
PitKings
Amerika-ontdekker

van JFK naar Newark / Linden, NJ met airtrain

Bericht door PitKings »

heeft iemand ervaring met de route JFK -> Linden (of Newark, da's dicht bij genoeg) via de airtrain? Ik heb een eerder berichtje gelezen dat je op Penn Station moet over stappen, maar volgens de website van de airtrain moet je eerst nog van Jamaica naar Penn met de subway.
Hoe lang doe je over het overstappen van Jamaica naar Penn? Is dat met bagage te doen?
Hoe lang duurt vervolgens de rit met Amtrak of anderszins naar Newark of Linden?

De kosten van een limoservice van JFK naar Linden zijn aanzienlijk, de laagste aanbieding die ik tot nu toe heb gekregen is US$ 124,- + parkeergeld luchthaven en tolls. "Gratuity is at your discretion." (de overige aanbiedingen gaan tot 240,-). Vandaar dat ik even aan het kijken ben naar alternatieven. :mrgreen:

Gr. Pepijn
Pepijn
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer