Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Restaurants van beroemdheden in New York
Restaurants van beroemdheden in New York
Ik heb al vaak gelezen dat beroemdheden een restaurant o.i.d. hebben geopend in New York.
Nu we er heen gaan, lijkt het me leuk om daar eens een kijkje te nemen.
In ieder geval staat me iets bij van Ellen Degeneres.
Wie heeft er een tip?
Nu we er heen gaan, lijkt het me leuk om daar eens een kijkje te nemen.
In ieder geval staat me iets bij van Ellen Degeneres.
Wie heeft er een tip?
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Restaurants van beroemdheden in New York
Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen, maar ook Gordon Ramsey heeft een restaurant in NYC (valt met google vast terug te vinden).
Wel op tijd reserveren en uiteraard netjes gekleed gaan
Enne ik zou niet zeuren over het eten
Wel op tijd reserveren en uiteraard netjes gekleed gaan

Enne ik zou niet zeuren over het eten

Gordon Ramsay at the London.
-
- Amerika-expert
Robert de Niro heeft een restaurant in Soho (of dat had-ie tenminste de laatste keer dat ik gekeken heb.)
Ik zou eens zoeken op 'moviestar' en 'restaurant New York.' Of draai je favoriete ster eens door Yahoo of Google.
Ik zou eens zoeken op 'moviestar' en 'restaurant New York.' Of draai je favoriete ster eens door Yahoo of Google.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Het restaurant van Robert de Niro heet Nobu en zit op 105 Hudson street. Je kunt er heerlijk eten!! Vooral sushi-achtige dingen. Goedkoop is het echter niet, maargoed je hebt dan wellicht een redelijk grote kans om een celebrity tegen het lijf te lopen. In New York zag ik daar 1 van de Olsen twins en in Malibu (waar ook een Nobu zit) zat Fran Drescher naast me!! Je moet wel ruim van te voren reserveren, zeker in de weekeinden!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1806 Weergaves
-
Laatste bericht door Aaron
-
- 7 Reacties