Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

oost amerika op de bonnefooi.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Jasper1979
Amerika-ontdekker

oost amerika op de bonnefooi.

Bericht door Jasper1979 »

Hallo,

wij gaan in oktober van dit jaar naar oost amerika, d.w.z wij willen van boston-new york-washington- philladelphia en de niagra falls. Nu twijfelen wij of wij via een reisbureau gaan boeken of zelf. Van beiden hebben wij de voor en nadelen op een rijtje gezet en neigen wij naar zelf regelen maar de vraag is hoe??? Weet iemand een handige site om tickets, hotels en een auto te boeken of hebben jullie leuke ideeën voor een leuke reis langs al deze plekken of wellicht meer???
Wij hebben 3 weken de tijd, wij hopen snel wat van jullie te horen.

Groetjes Barbara en Jasper.
6foot6
Amerika-expert

Re: oost amerika op de bonnefooi.

Bericht door 6foot6 »

Iedereen heeft zo zijn eigen methode, maar je zou kunnen beginnen met expedia.nl
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
An
Amerika-ontdekker

Bericht door An »

Wij hebben al een aantal keer ons hotel in Amerika geboekt via hotels.com.

Voor onze reis naar NY en Washington hebben we dit ook weer gedaan en we zijn er zeer tevreden.
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

zelf doen! Expedia, Travelocity, enz. En ga hier es op zoek naar ideeen.
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Inderdaad zelf doen!! Veeeeeeel leuker. Vliegtickets, auto en hotels kan je heel makkelijk rechtstreeks boeken, en bij expedia en/of hotels.com zijn vele keuzes te maken. En vergeet ook Tripadvisor niet! Wij zijn ook nog volop bezig, zie de voorbereidingen van onze reis van 3 weken in het noordoosten op onze site. Wij hebben alleen Boston eruit gehaald, zodat we overal wat ruimer de tijd hebben. Veel succes.

Theo
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

leuke route, tokheim, maar jammer dat je niet verder naar het noorden van New England gaat. Ik blijf Boston toch een hele unieke stad hier in amerika vinden. En vermont, maine, new hampshire zijn zo mooi in de herfst. Maar zo hebben jullie nog iets om een andere keer te doen!
Lord Bonez
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door Lord Bonez »

Hoi,

Zeker zelf doen. Wij zijn net terug van 3 weken noord oost amerika, erg goeie reis gehad en alles zelf geregeld. Het enige wat een beetje lastig was was een hotel in NYC vinden. We hadden niks geregeld, zijn Manhatten binnengereden en toen naar een hotel wat in de lonely planet stond gereden. Was niks vrij, bleek een of ander film festival gaande te zijn. Dat hebben we geweten. We hebben denk ik wel 50(!) hotels gebeld en ALLES zat vol. (of je moest 400 dollar voor een kamer neer tellen). Uiteindelijk toch wat gevonden, het CAMDEN hotel om de hoek bij Times Square. Zeker geen value for money (gewoon een oud/ranzig hotel maar de bedden waren schoon, en na 3 uur zoeken moet je wat :-)) Anyway, voor de rest echt geweldige reis gehad.Wij zijn bij mijn zus in Boston begonnen, rondje Vermont gedaan (Burlington, Green Mountains, Montpelier, Ben & Jerry's), Toen richting NYC. Daar waren we al ooit geweest dus zijn we nu maar 1,5 dag geweest, lekker wandelen, winkelen, etc. Toen door naar Philadelphia. Ik was verrast door deze aangename stad. Compact centrum, goed te belopen, aardige bezienswaardigheden en vooral ook hele mooie wijken (Society Hill bijvoorbeeld). Ogen uitgekeken op South Street. Heerlijk gegeten bij Mixto. Goed hotel: Alexandria Inn. Downtown, niet te duur (ik geloof rond de $130).
Daarna naar Washington DC. Wat een leuke stad, veel mooier dan ik verwacht had. 2 VOLLE dagen rond gekeken daar en dat was eigelijk nog te weinig.
Toen via Amish country naar de Niagara Falls. Daar was het opvallend rustig, dus ook weer makkelijk een hotel kunnen regelen (dichtbij de Falls, een Days Inn voor $55). Lekker steak eten bij The Keg met uitzicht op de falls. Toen weer richting Boston, een weekend bij mijn zus. Boston in geweest, Leuke stad. ook nog een Duck Tour gedaan, geinig! Toen nog een week naar New Hampshire en Maine geweest. De White Mountains: Kancamagus Highway, erg mooi. Ook een keer smorgens om 5 uur op gestaan, die weg op gereden en 12 Moose gezien. Te gek. Lekker gewandeld daar , mooie omgeving. Maine: Acadia NAtional Park. Erg mooi, Bar Harbor is een leuk plaatsje om te overnachten.

Dus: Wij hadden een ticket en een auto geboekt, verder niks. Het enige wat ik evt. zou overwegen is een hotel boeken voor de dag dat je aankomt, das wel handig. Verder zou ik in de grote steden misschien wel een dagje vooruit bellen, zeker als je daar in de weekenden zit (behalve DC, daar is het juist doordeweek duur & druk). Neem een Lonely Planet of iets dergelijks mee zodat je in ieder geval wat addressen en tel. nrs van hotels bij de hand hebt.

Succes met de voorbereiding!
Gr.
Jeroen
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Lekker zelf regelen!! Veel goedkoper en makkelijker!!

Als je rechtstreeks motels boekt op de sites van de motelketens zelf, betaal je lekkerin dollars wat natuurlijk enorm veel geld scheelt
www.motel6.com
www.travelodge.com
www.daysinn.com

Om er maar een paar te noemen.....

Voor een auto kijk je op www.usareisen.de
Volgens mij boekt het halve forum daar zijn auto en ze zijn echt goedkoop!!
Vliegtickets boeken wij vaak bij het worldticketcenter.....hebben ook vaak goede deals!
Sophia
Amerika-ontdekker

Bericht door Sophia »

Bijkomende voordelen van rechtstreeks op de site van een hotel boeken:

* je kunt vaak tot 24 uur voor aankomst gratis annuleren
* vaak bieden ze zelf het voordeligste tarief aan

Ik maak vaak gebruik van de volgende sites voor hotels:

www.hilton.com (kies "all hilton family brands")
www. ichotels.com
www.marriott.com

Let wel: de prijzen zijn per kamer, dus niet per persoon.
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Ook kan je zelf de bedden voorkeur aangeven, zoals KIng/Queen/Doubles. Via het reisbureau moet je maar afwachten wat je krijgt. Vergeet ook de AAA rate niet, tenminste als je lid van de anwb bent. Is vaak iets goedkoper en heeft betere annuleringsvoorwaarden.

Theo
Jasper1979
Amerika-ontdekker

Bericht door Jasper1979 »

Nog iemand leuke tips voor een leuk hotelletje in New York wat redelijk te betalen is? En daarnaast, hoe doen jullie het met betalen? Gaat dat via creditcard ofzo, of via overboeking? Nou ja hoor het nog wel. Thanks!
Truckman
Amerikafan

Bericht door Truckman »

Wij hebben (vandaag) álles zelf geboekt; de vlucht, het (eerste) verblijf, en ik ben net klaar met de autohuur! Eitje!
Ik vraag me weleens af; wat strijkt een reisbureau er zo gemiddeld aan een vakantieboeking op?
The USA...what else?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer