Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eerste keer New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Eerste keer New York

Bericht door Martin & Marianne »

Robin_123 schreef:alvast bedankt voor alle tips jullie hebben me erg geholpen maar heb nog een vraag hoe kom je vanaf het centrum van NY naar het stadion van de NY Mets????
en er zijn wedstrijden op vrijdag zaterdag en zondag tegen hetzelfde team
zijn dat gewoon allemaal wedstrijden ??
Ja, dat zijn allemaal wedstrijden. Vaak spelen de teams drie dagen achter elkaar tegen elkaar. Dit in verband met de reisafstanden.

Hoe je met het openbaar vervoer bij de Mets kan komen, kan je op de site van de Mets vinden. Zie hier de link: http://newyork.mets.mlb.com/nym/ballpark/directions.jsp

Martin
hmv
Amerika-ontdekker

Bericht door hmv »

Robin_123
Amerika-ontdekker

Bericht door Robin_123 »

Allemaal bedankt heb net 2 kaartjes gereserveerd voor de NY mets
tegen de texas rangers op 14 juni :D :D
en hebben jullie nog tips voor een korte boottocht van ongeveer een half uur
want de meeste boottochten duren allemaal veel te lang vind ik ??
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Pontje Manhattan - Staten Island, pontjes Manhattan - New Jersey (over de Hudson River, startplaats is volgens mij rond de 34e straat bij de rivier als ik me goed herinner, maar er rijden busjes die je ophalen/afzetten in Midtown Manhattan).
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Chingon
Amerika-newbie

Bericht door Chingon »

Robin_123 schreef:Allemaal bedankt heb net 2 kaartjes gereserveerd voor de NY mets
tegen de texas rangers op 14 juni :D :D
en hebben jullie nog tips voor een korte boottocht van ongeveer een half uur
want de meeste boottochten duren allemaal veel te lang vind ik ??
Circle Line heeft ook een speedboat tochtje van 30 minuten: http://www.circleline42.com/index.ihtml?page=beast :lol:
Robin_123
Amerika-ontdekker

Bericht door Robin_123 »

mag je ook foto's maken in het vliegtuig naar new york en terug ??
heb egt geenidee hoe dat allemaal werkt in zoon vliegtuig met zoon lange reis
iki denk dat je met goed weer ook wel mooie foto's uit het vliegtuig kan maken :P
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Robin_123 schreef:mag je ook foto's maken in het vliegtuig naar new york en terug ??
iki denk dat je met goed weer ook wel mooie foto's uit het vliegtuig kan maken :P
Ja hoor foto, video, geen probleem. Tijdens start en landing, camera wel even opbergen.
hmv
Amerika-ontdekker

Bericht door hmv »

Bushmaster schreef:
Robin_123 schreef:mag je ook foto's maken in het vliegtuig naar new york en terug ??
Ja hoor foto, video, geen probleem. Tijdens start en landing, camera wel even opbergen.
Start en Landing is eigenlijk niet toegestaan, maar je kan het wel gewoon doen. Het heeft geen enkel effect op de instrumenten.
Bushmaster
Amerika-expert

hmv schreef:
Bushmaster schreef: Ja hoor foto, video, geen probleem. Tijdens start en landing, camera wel even opbergen.
Start en Landing is eigenlijk niet toegestaan, maar je kan het wel gewoon doen. Het heeft geen enkel effect op de instrumenten.
Ja en als je de achterdeur dan ook nog even op zet, heb je mooier uitzicht,
mag wel niet maar gewoon de jas een paar knoopjes meer dicht en handschoenen aan.
hmv
Amerika-ontdekker

Bericht door hmv »

Achterdeur opzetten heeft WEL effect op het vliegtuig. :wink:
De geen-gebruik-van-camera regel is enkel bedacht vanwege de veiligheid. Daarom wordt de verlichting ook uitgedaan tijdens start en landing om ogen alvast te laten wennen aan het donker in case of emergency.
Robin_123
Amerika-ontdekker

Bericht door Robin_123 »

Heeft iemand ook ervaring met The Blue Man group in New York lijkt me ook wel leuk om naar toe te gaan omdat ik hier in nederland er ook al ben geweest

Is er mischien iemand van jullie naar toe geweest in New York en was het wat???
Cyber-Alien
Amerikafan

musical new york

Bericht door Cyber-Alien »

is een musical aan te raden? Ik heb even gekeken en Grease bijv. is ong. 120 dollar per persoon. Ik meen ooit te hebben gelezen dat er een speciaal loket ergens was waar je musicalkaartjes kon halen?
Bedankt!
Bushmaster
Amerika-expert

Re: musical new york

Cyber-Alien schreef:is een musical aan te raden? Ik heb even gekeken en Grease bijv. is ong. 120 dollar per persoon. Ik meen ooit te hebben gelezen dat er een speciaal loket ergens was waar je musicalkaartjes kon halen?
Bedankt!
Ja zeker doen. Speciale loket is TKTS http://www.tdf.org/TDF_ServicePage.aspx?id=56 hou wel rekening met flinke wachtijden, tickets zijn 50% van reguliere prijs.
(Mamma Mia is zoooooooo leuk, maar das dan weer persoonlijk)
Cyber-Alien
Amerikafan

hi dankje! Ik ga zo even kijken. Is Grease aan te raden? Klopt het dat dat loket in een hotel is?
En ging jij vlak voor de musical daar kaartjes halen of juist een paar dagen van te voren?
Dankje...
Bushmaster
Amerika-expert

Cyber-Alien schreef:hi dankje! Ik ga zo even kijken. Is Grease aan te raden? Klopt het dat dat loket in een hotel is?
En ging jij vlak voor de musical daar kaartjes halen of juist een paar dagen van te voren?
Dankje...
Ja op times square bij Mariott? dacht ik. Nee ik heb de kaartjes bij "times square info center gehaald" volle prijs ($110,00 heb een hekel aan wachten) maar wel super plaatsen (Mamma Mia vanaf rij 2 achter de dirigeuse).
Grease heb ik niet gezien, wel zijn leuk, Wicked, Xanadu, Phantom, Tarzan (draait niet meer),
slechte produkties draaien volgens mij niet op Broadway, dus Grease zal zeker leuk zijn.
Cyber-Alien
Amerikafan

Bushmaster schreef:
Cyber-Alien schreef:hi dankje! Ik ga zo even kijken. Is Grease aan te raden? Klopt het dat dat loket in een hotel is?
Dankje...
Ja op times square bij Mariott? dacht ik. Nee ik heb de kaartjes bij "times square info center gehaald" volle prijs ($110,00 heb een hekel aan wachten) maar wel super plaatsen (Mamma Mia vanaf rij 2 achter de dirigeuse).
Grease heb ik niet gezien, wel zijn leuk, Wicked, Xanadu, Phantom, Tarzan (draait niet meer),
slechte produkties draaien volgens mij niet op Broadway, dus Grease zal zeker leuk zijn.

dankje! 120 dollar is iets van 90 euro p.p. he? Ik hou zelf niet echt van musicals, maar mijn reisgenoot wel en het is denk ik wel heel leuk om eens echt op Broadway een musical te zien!
Bushmaster
Amerika-expert

dankje! 120 dollar is iets van 90 euro p.p. he? Ik hou zelf niet echt van musicals, maar mijn reisgenoot wel en het is denk ik wel heel leuk om eens echt op Broadway een musical te zien!
$120,00 = € 75,00 met de huidige koers van 1:1,60
Ga met je reisgenoot naar Mamma Mia, krijg je van mij de die-vind-ik-leuk-garantie :)
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Bushmaster schreef:
$120,00 = € 75,00 met de huidige koers van 1:1,60
Ga met je reisgenoot naar Mamma Mia, krijg je van mij de die-vind-ik-leuk-garantie :)
En als je nu een allergie hebt voor Abba muziek?, ik ben gek op Abba muziek, dus vond de show ook heel leuk, maar ik zou hem niemand aanraden die niet van Abba houdt.

Harry
Bushmaster
Amerika-expert

En als je nu een allergie hebt voor Abba muziek?,
Had je moeten aangeven op je I-94 Visa Waiver, was je nooit de US binnen gekomen :) :D :lol: :dance:
Cyber-Alien
Amerikafan

haha ok... ja ze vond Grease wel leuk klinken omdat ze ook alle liedjes kent (van Abba denk ik ook wel hoor). Als je niet heel erg van musicals houdt is het wel veel geld.
Is Greenwich village trouwens leuk (daar zit ook een winkel trash & vaudeville)?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer