Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Winkels New York (specifiek Manhattan)

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Soof&George
Amerika-ontdekker

Winkels New York (specifiek Manhattan)

Bericht door Soof&George »

Hoihoi!

Een vraagje (voor alle shopaholic's op dit forum):
over een aantal dagen vertrek ik samen met mijn zus naar new york; natuurlijk gaat er ook geshopt worden! :D :D :D Nu is mijn vraag of jullie misschien weten welke winkels leuke kleren voor plussize hebben; een aantal bekende winkels zoals torrid, fashion bug en hudson hebben helaas geen winkel in downtown new york, maar misschien hebben jullie nog ideetjes voor ons?

Alvast bedankt voor reacties! :mrgreen:
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Winkels New York (specifiek Manhattan)

Bericht door Ceetje »

Macy's op de 34 th street [vlakbij ESB] heeft een grote plus size afdeling, als ik het goed kan herinnneren ergens op een van de bovenste verdiepingen. Ook Tommy Hilfiger kleding in maat 16 en meer. Dat had ik nog nooit gezien. Shop ze: dat gaat zeker lukken in New york
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Soof&George
Amerika-ontdekker

Re: Winkels New York (specifiek Manhattan)

Bericht door Soof&George »

Ceetje schreef:Macy's op de 34 th street [vlakbij ESB] heeft een grote plus size afdeling, als ik het goed kan herinnneren ergens op een van de bovenste verdiepingen. Ook Tommy Hilfiger kleding in maat 16 en meer. Dat had ik nog nooit gezien. Shop ze: dat gaat zeker lukken in New york
Super, dankjewel voor de tip! Ben helemaal verslaafd :oops: aan Tommy Hilfiger (schoenen, tassen, zonnebrillen, enz.) een leuke top zou nu ook wel eens leuk zijn!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer