Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Beetje veilige hotels in NYC
Beetje veilige hotels in NYC
Welke hotels zijn aan te raden? Met welke hotels hebben jullie goede ervaringen?
Mijn idee is om naar NYC te vliegen, op het vliegveld de auto meteen mee te nemen en die bij het hotel neer te zetten. Omdat dat waarschijnlijk een Full Size wordt (we gaan met zn 4en, als we gaan) zou ik die graag in een guarded parking spot willen zetten. Vervolgens dan 3 dagen in NYC feest vieren (in NYC zijn is toch feest vieren? ) en dan op weg naar Washington DC.
Of is het een beter idee om op NYC te vliegen en de auto na 3 dagen op te halen? Wat doe je dan met die koeigrote koffers? In de metro meesjouwen?
Of dan een taxi nemen, ben je misschien 60 dollar kwijt, is ook 15 p.p. (lees: niet zo veel), kan een taxi wel 4 hardcase koffers meenemen? En wat is dán een goed hotel, eentje waar je normaal kan slapen zonder dat je gelijk een gat in je wallet hebt, in een goede buurt.
En hoe zit dat in Washington DC? Dan is de auto wel bij ons. En in Boston, ook met auto?
Het rondje wordt namelijk NYC - Washington - Amish Country - Niagara Falls - Finger Lakes - Stowe - Boston
Mijn idee is om naar NYC te vliegen, op het vliegveld de auto meteen mee te nemen en die bij het hotel neer te zetten. Omdat dat waarschijnlijk een Full Size wordt (we gaan met zn 4en, als we gaan) zou ik die graag in een guarded parking spot willen zetten. Vervolgens dan 3 dagen in NYC feest vieren (in NYC zijn is toch feest vieren? ) en dan op weg naar Washington DC.
Of is het een beter idee om op NYC te vliegen en de auto na 3 dagen op te halen? Wat doe je dan met die koeigrote koffers? In de metro meesjouwen?
Of dan een taxi nemen, ben je misschien 60 dollar kwijt, is ook 15 p.p. (lees: niet zo veel), kan een taxi wel 4 hardcase koffers meenemen? En wat is dán een goed hotel, eentje waar je normaal kan slapen zonder dat je gelijk een gat in je wallet hebt, in een goede buurt.
En hoe zit dat in Washington DC? Dan is de auto wel bij ons. En in Boston, ook met auto?
Het rondje wordt namelijk NYC - Washington - Amish Country - Niagara Falls - Finger Lakes - Stowe - Boston
2008 - Juli, 18 dagen Oost USA: NYC-WDC-Niagara-Toronto-Adirondacks-oostkust-NYC
2007 - Augustus, 8 dagen Florida, Kissimmee
For there you have been,
and there you long to return.
For there you have been,
Re: Beetje veilige hotels in NYC
Ik zou eens googelen op de parkeertarieven in NYC. Denk dat je keuze dan snel gemaakt is
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Die keuze is dan zeker snel gemaakt: je lacht daarna om eventuele taxikosten. Afgelopen zomer zijn wij met een shuttlebusje vanaf Newark naar Manhattan gegaan: veel bagageruimte (per pp 2 gróte weekendtassen: we kamperen) en werkte perfect. Je zit met anderen in het busje, maar ach ... na vier dagen met een zelfde busje terug naar Newark en daar de auto gehaald. Achteraf gezien hadden we best een auto kunnen huren in Manhattan, dat had waarschijnlijk tijd bepaard. Er zijn veel prima hotels, zoek maar eens bij tripadvisor. Ervaring heb ik alleen met het Salisbury in de 57th street. Heel prettig, veilig en een leuke buurt: vlak bij Central Park en loopafstand Times Square. Veel plezier!!
BTW Boston: was redelijk te doen, parkeergarage na wat zoeken gevonden. Washington DC geen ervaring: auto bij metrostaton laten staan en dan met de metro.
BTW Boston: was redelijk te doen, parkeergarage na wat zoeken gevonden. Washington DC geen ervaring: auto bij metrostaton laten staan en dan met de metro.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
In Washington kun je het beste een hotel net buiten de stad kiezen, waar het gratis parkeren is, en dan met de metro de stad in. De Holiday Inn in Rosslyn bijvoorbeeld biedt gratis parkeren en veel hotels in de Tysons Corner omgeving ook (dan neemt het wel wat langer om in de stad te komen).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij gaan eind april naar NY en Washington DC. In Washington DC hebben wij hotel Channel Inn geboekt. Ligt vrij centraal aan de Potomac River. Dit hotel heeft gratis parkeren onder het hotel.
In NY hebben we ook een hotel met gratis parkeren, Travel Inn, redelijk dicht bij Times Square.
Groet, Lauren
In NY hebben we ook een hotel met gratis parkeren, Travel Inn, redelijk dicht bij Times Square.
Groet, Lauren
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dat is het zeker, maar ik denk dat je de lol snel over gaat als je de parkeertarieven ziet. Ook kun je weinig met een auto in NY (als je inet de hele tijd vast wil staan) dus is het denk ik ook nog voordeliger om de auto pas na 3 dagen op te halen.flannk schreef:(in NYC zijn is toch feest vieren? )
Koeigrote koffers, ach, het is niet fijn, maar eenmaal in het hotel is het het waard !
Goede reis!
Super bedankt! Het was ook niet mijn plan om de auto ergens in een parkeergarage te zetten, maar bij het hotel uiteraard, en welk hotel dan een bewaakte 'fietsenstalling' heeft. Maar ik kan met die hotelnamen weer uit de voeten! Ik denk dat we een shuttle nemen en dan die auto op de transitiedag (dag 4) ophalen.
Heel erg bedankt iedereen!
Heel erg bedankt iedereen!
2008 - Juli, 18 dagen Oost USA: NYC-WDC-Niagara-Toronto-Adirondacks-oostkust-NYC
For there you have been,
For there you have been,
-
- Amerika-ontdekker
Edison Hotel aan 47th street, 1 minuut lopen vanaf Times Square LOL
heel betaalbaar hotel
heel betaalbaar hotel
-
- Amerikafan
Als je kiest voor een bekende hotelketen die centraal ligt, kan het bijna niet misgaan. Deze staan ook in de reisgidsen (zoals Novotel, Hilton, Holiday Inn, etc.)
Ik kom zelf op JFK aan, wat is volgens jullie de beste (of leukste)manier om naar hotel te reizen? Ik kom 's avonds aan.
Ik kom zelf op JFK aan, wat is volgens jullie de beste (of leukste)manier om naar hotel te reizen? Ik kom 's avonds aan.
Lopend
Ik heb verder geen idee, nog nooit in NYC geweest. Maar dat bleek wel uit mijn draadje.
Ik ga (nogmaals, als we gaan, is nog niet zeker gesteld i.v.m. absorbitante ticketprijzen op het moment, moet je voor de gein eens kijken wat een ticket op het moment kost voor vertrek ergens tussen 1 juli en 15 augustus) overigens ook op JFK vliegen.
Ik heb verder geen idee, nog nooit in NYC geweest. Maar dat bleek wel uit mijn draadje.
Ik ga (nogmaals, als we gaan, is nog niet zeker gesteld i.v.m. absorbitante ticketprijzen op het moment, moet je voor de gein eens kijken wat een ticket op het moment kost voor vertrek ergens tussen 1 juli en 15 augustus) overigens ook op JFK vliegen.
For there you have been,
For there you have been,
-
- Amerikafan
ja, voor mei: in jan. betaalde ik voor klm iets van ruim 600 euro, nu is dat als voor dezelfde datum en tijd 1000 euro..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 643 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 3 Reacties