hallo allemaal,
Volgende zomer gaan we voor 5 weken naar de USA, wij gaan naar familie die in PA wonen één uur boven Philadelphia. Wij zijn van plan om een binnenvlucht te nemen naar Florida (orlando).
Denken jullie dat dit ook best mogelijk zou zijn met de auto te doen? De afstand is ongeveer, denk ik, rond the 1200 KM. Wat raden jullie ons aan? Zijn er nog mensen die Philadelphia-Orlando met de auto hebben gedaan? Graag jullie mening en ervaring.
Alvast bedankt.
Ik zou er zeker voor kiezen om dat stuk te rijden! Misschien alleen de heenreis en per vliegtuig terug, maar als je toch tijd genoeg hebt, kan je er een prachtig rondje van maken.
Wij zijn net een week terug en hebben in de omgeving van Philadelphia gezeten voor een paar dagen ook. Als je een week of twee kan besteden aan het heen en weer rijden, kan je een heel mooie reis ervan maken!
Ja dit is moeilijk advies geven.
Ja met de auto op zekers, maar dan moet je wel de tijd en mogelijkheid hebben....
Heb je dat niet of ga je daardoor tijd inleveren in Florida dan moet je afwegen wat je ervoor over hebt.
Heb je maar weinig tijd en is het dus gewoon rijden (racen) naar Florida dan zou ik zeggen, neem een vliegtuig.
Het ligt eraan hoeveel tijd je hebt of ervoor wilt maken. Als je alleen Philadelphia en Florida wilt zien zou ik het vliegtuig nemen. Maar als je in bent voor een leuke rondreis zou ik gaan rijden...
Wij zijn zelf nu met een vergelijkbare route bezig: Philadelphia - Washington -Shenandoah NP - Great Smokey Mountains NP - Cherokee - Atlanta - Orlando.
Ik kijk er echt naar uit, vind rondreizen het leukste onderdeel van Amerika!
We zouden er graag een 10 tal dagen voor uittrekken. We willen zeker Universal studio en Sea World bezoeken, de rest ligt nog niet vast. Washington hebben we reeds eerder bezocht.
MissLiberty schreef:We zouden er graag een 10 tal dagen voor uittrekken. We willen zeker Universal studio en Sea World bezoeken, de rest ligt nog niet vast. Washington hebben we reeds eerder bezocht.
10 dagen voor het stuk van Phl-Orl? Hoeveel tijd heb je in Orlando?
MissLiberty schreef:Is 10 dagen te weinig? voor de reis + verblijf Orlando?
Tien dagen is altijd te kort. Veel teveel te doen en te zien daar. Ik spreek uit ervaring: iniddels meer dan 120 dagen Orlando/Kissimmee onder de riem.
Maar als je genoeg keuzes maakt, is een dag of 5-6 best te doen. Waar gaat je voorkeur naar uit?
MissLiberty schreef:Is 10 dagen te weinig? voor de reis + verblijf Orlando?
Ligt eraan of je wat wilt zien onderweg. Ik ben weleens in omgekeerde richting gereden van Athens, GA (niet ver van Atlanta) naar Harrisburg, PA. Mooie route, zeker in de tijd van het jaar dat ik reed, de bomen stonden vol in herfstkleuren. Ik had toen graag hier en daar gestopt en mijn tijd genomen, maar ik moest doorrijden en heb het in een dag gedaan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.