Wij zijn weer terug uit amerika (helaas). Zondag ochtend vroeg zijn we aangekomen.
Wat een indrukken zeg. New York vond ik een fantastische stad. Boston ook trouwens. Washington vonden we allebei minder. Op de een of andere manier straalde het niet de gezelligheid uit die Boston en New York wel uit straalden. We zijn na New York rond gaan rijden. Dat was nog het leukst van allemaal. Die kleine plaatsjes zijn zo leuk.
Wat is New England toch mooi. We hebben, hoewel we er in september waren, toch nog een stuk van de Fall Foliage gezien. Schitterend. Vooral Maine en New Hampshire zijn indrukwekkend. We zijn naar het Acadia national park geweest, en we hebben mount Washington "beklommen"..Althans de auto
Ook hebben we Amish gezien, in Lancaster. Eigenlijk hebben we te veel gezien en gedaan om op te noemen...we hebben een beetje te veel foto's gemaakt (ik geloof wel een stuk of 1500....
We hebben ook veel "covered Bridges" gezien. Maar wat ik me nou afvraag: Waarom maken ze die? Ik bedoel, wat is het nut van zo'n overdekte brug?
Verder vond ik de security op veel plaatsen toch wel enigszins overdreven. Ik kan me voorstellen dat je, als je het witte huis ofzo wilt bezoeken, je een grondige inspectie moet ondergaan. Maar een museum, gaat mij toch een beetje ver. Maarja, alles voor de veiligheid, zal ik maar zeggen.
Ik heb een paar pakken Oreo's mee genomen. Maar hoe eet je die dingen? Moet je die, net zoals cereal, in je melk weken, en dan eten? Ik heb geen idee.
Ik vond het in de steden trouwens wel moeilijk om een beetje niet al te duur gezond voedsel te vinden. Of het is er vreselijk duur, of het is amper te vinden. McDonalds en Dunkin' Donuts zitten op elke hoek. Daar heb ik wel een beetje moeite mee. Misschien heb ik niet goed gekeken, dat zou natuurlijk ook kunnen..
Sorry, ik moest dit even kwijt. Eigenlijk had ik niet verwacht dat amerika zo mooi kon zijn!
Groetjes, Machteld